Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Akurat w moim przypadku jest to MaxGear,jak narazie przejechane 54tyś,i jeszcze się trzyma,choć czasami z rana się odezwie.

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Akurat w moim przypadku jest to MaxGear,jak narazie przejechane 54tyś,i jeszcze się trzyma,choć czasami z rana się odezwie.

I teraz ciekawe czy trafiłeś na sprawny, bez wad oryginał w pudełku MG czy po prostu wszystkie MG tyle wytrzymują... Stawiam na pierwsze.

Opublikowano

motul 0/40

Opublikowano

motul 0/40

u mnie się odezwał napinacz jak zmieniłem z Long Live na LM

Na tą chwilę jakaś 1s. z rana jak zimno jest

Opublikowano

ciekawe jak sprawdzą limit kilometrów...

Opublikowano

ale brzęczy jak się rozgrzeje a ze z rana słychać to chyba normalne

Opublikowano

Jakie miałeś dokładnie odczyty z pomiaru ciśnienia oleju przy 2000 i 3000obr?

Sugeruje zrobić jeszcze raz pomiar ale na porządnie rozgrzanym oleju gdy już słychać hałas.

Opublikowano

tez tak myślę zrobić tylko słychać brzęczenie gdy jadę autem na postoju cisza.

Opublikowano

Jak jedziesz? Przy jakich obrotach się pojawia? Czy na postoju przy tych samych obrotach również?

Rozrząd kiedy miałeś robiony? Masz jakieś błędy po podlaczeniu vcds?

Opublikowano

słychać tylko i wyłącznie jak jadę ok 2800 obrotów i około 3200 na rozgrzanym silniku, mechanik twierdzi ze zmienia się faza rozrządu. po odłączeniu wtyczki cisza

Opublikowano

Tak czytam o waszych problemach z napinaczem i zastanawiam się jak podejść do mojego problemu, bo mój napinacz coraz częściej odzywa się rano, co prawda przez chwilę, ale jednak. Silnik nie jest już w najlepszej kondycji, ma nalatane 310 tyś., napinacz nigdy nie ruszany. A jak zacznie ewidentnie niedomagać..., to co? rozglądać się za drugim silnikiem.

Bo remont silnika plus drugi napinacz ( zakładam zakup ori), to robią się spore koszta. :eusathink:

Opublikowano (edytowane)

To że napinacz odzywa się rano nie jest wyznacznikiem do jego wymiany, no chyba że zaczyna się odzywać na rozgrzanym silniku, bądź wywalać błąd, pozostaje jeszcze stan ślizgów, ale na alledrogo są takowe dostępne, nie wiadomo tylko jak z ich trwałością bo na razie chyba nikt z forum nie robił zabiegu ich wymiany.

Edytowane przez strazak93
Opublikowano

Panowie jakieś pomysły? napinacze wytrzymują u mnie ok pół roku i zaczynają hałasować mi brakuje pomysłów . Powoli zaczynam myśleć o sprzedaży auta

Opublikowano

Rano przy odpaleniu hałasuje, bo olej spłynął przez zawór zwrotny - podobno po wymianie zaworka w podstawie filtra problem znika.

Wydaje mi się, że te nowe chińskie napinacze "padają" przez to, że czasem rano pracują chwilę bez oleju.

Trzeba wymienić zaworek, napinacz i przetestować jak długo wytrzyma.

Opublikowano

zaworek w podstawie filtra tez wymieniłem żadnej różnicy

Opublikowano

dalej terkotało rano po wymianie zaworka?

Opublikowano

nie było żadnej różnicy

Opublikowano

Wydaje mi się, że te nowe chińskie napinacze "padają" przez to, że czasem rano pracują chwilę bez oleju.

Te chińskie padają dlatego że są chińskie :decayed:

Opublikowano

Wydaje mi się, że te nowe chińskie napinacze "padają" przez to, że czasem rano pracują chwilę bez oleju.

Te chińskie padają dlatego że są chińskie

Jakoś u innych działają długo, także bez przesady, bo mało teraz jest nie chińskich produktów.

Opublikowano

Ja kupiłem chiński i po 5 tys się poci tylko nie z uszczelki tylko jakby z tego zgrzewu. Skąpy traci 2 x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...