Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymi na postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

objawy potwierdzaly by padniete turbo tym bardziej ze auto po czipie... dziwne tlko ze oleju nie ubywa

Opublikowano

i już wiesz co to było??

Opublikowano

Jeśli płyn chłodniczy przedostaje się do oleju to na korku powinno być szare masło jak również w zbiorniczku wyrównawczym mogą pływać tłuste oczka.... niczym w babcinym rosole.

Opublikowano

płynu nie ubywa, masła na korku też nie ma.

dzisiaj mi przeglądu nie przeszedł, bo za dużo dymu przy przyspieszaniu, dym jest biały i czasami niebieski, olejem nie śmierdzi, to jest smród typowych, suchych spalin...

kat czy turbo?

a może i kat i turbo??:facepalm:

Opublikowano

uszczelaniacze zaworowe albo Turbo

Opublikowano

silnik po remoncie, pierścienie i wszystkie uszczelniacze wymienione...

Opublikowano

Jak niebieski to olej się spala. Jak biały to płyn chłodniczy. A nie ma problemów z odpalaniem?

Opublikowano

na zimnym pali od strzała, na ciepłym trzeba pokręcić,

jak zgaszę na gazie to najgorzej, parę ładnych sekund trzeba kręcić.

do tego zapala się kontrolka silnika (druga sonda wariuje, gdyż na 90% kat walnięty)

Opublikowano

A jaki masz przebieg auta?

Opublikowano

244tys

Opublikowano

Sorry że spytam ale te auta już mają przy tym przebiegu takie problemy? Do tej pory miałem same japońskie auta i takich problemów nigdy nie miałem

Opublikowano

ano non stop coś się yebie :doh:

Opublikowano

Miałem takiego paska AWT i też kopcił na biało. Głowice klient zrobił dalej biało sprężarkę przerzuciło się i pokój

Opublikowano

podobnie ja mam.u mnie jeszcze do tego mocy brak.na homowni pokazalo 150km ale nie czuje tego.trzy dni po wyjechaniu z hamowni znalazlem przewod wychodzacy z kolektora z dziura(podcisnienie).usterke zlikwidowalem i moc byla.znowu po trzech dniach mocy brak.mechanik powiedzial ze usczelka pod glowica bo widzial mokre od plynu.specjalnie nie zauwazylem braku plynu chlodzacego i oleju.kopci na postoju na siwo ,bialo .po week jade sprawdzic kompresje.a kopci odkad go mam czyli poczatek grudnia

Opublikowano

nie musi koniecznie dymic na niebiesko, pamietajcie ze turbo moze tez dymic na bialo i dawac takie same objawy jak uszczelka pod glowica w naszych autach bo jest chlodzone i ciecza i olejem

masz cos takiego

?

skoro remont silnika robiles, rob teraz sprezarke

Opublikowano

To juz by byla masakra :-) u mnie odplony nic nie dymi jadac tez nie a ostatnio i stojac nie chce ... Czekam kiedy znowu zacznie...

Opublikowano

Witam. U mnie też zaczyna się coś dziać. Autko nie było ruszane około 2 tygodni, raz było uruchomione na 10 min ze względu na bardzo niskie temperatury. Dzisiaj ruszając z parkingu zauważyłem taki biało-szary dym, zniknął dopiero po paru minutach ale kopcił nawet mocno. Nie wiem czy narazie się tym nie przejmować ?? Dodam tylko że przed uruchomieniem silnika autko miało odłączony akumulator a tem. wynosiła -10

Opublikowano

pytanie czy to tylko para, w takich warunkach nie warto sprawdzac dymienia, lepiej juz wjechac do garazu i wtedy sprawdzac

Opublikowano

Napewno to nie była para. Kolor tak jak pisałem biało-szary nawet wpadający w niebieski

Opublikowano

3grosze...

mi kopci na szaro bialo jak batory, plynu nie ubywa , oleju nie ubywa , co to może być ? cud?

nie - tak ma być , szczególnie jesli jezdzisz na krótkich odcinkach , efekt wzmagaja - wycinka kata i lpg, woda sie zbiera w tlumiku i odparowuje cala tajemnica kopcenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...