Marcin Gugu33 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Witam, przy zakupie auta miałem licznik z anglika, z fisem ale nie mam manetek wiec wrócił oryginalny tylko, że nie kreci przebiegu km głównych tylko te do 1000km, czasem cały przygasa, jakby sie wyłączał, wskazówki na dół,ciemno i za sek już wszystko ok i nie podświetla kontrolki świec żarowych mimo sprawnej żarówki Znalazłem te kabelki obok kości do zegarów, co to może być? Liczę na pomoc
kaju Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 ja pjerdole nasi tu byli stary pojęcia nie mam co Ty tam masz namotane, ale jeśli masz licznik z FISem, to wsadź go z powrotem i zobacz, czy dzieje się to samo jeśli nie, to oznacza, że już śpiewa "Anielski orszak niech mą dusze niesie" a te kabelki kosteczki... Tylko jeden trafny komentarz nasuwa mi się na myśl:
fanthomas18 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Te kabelki które trzymasz na pierwszych zdjęciach dwóch zdjęciach są od kontrolki świec żarowych, tam musi być żarówka, masz tam żarówkę włożoną? Czy żarówkę masz po prostu w zegarach wsadzoną i nie jest podpięta do tych kabelków? A ta druga kostka to popieram użytkownika kaju:decayed:
Marcin Gugu33 Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 jedynie klasyk mnie pocieszył ale Fis mam od anglika benzyny i nie mam manetek ani kogoś kto by mógł to ogarnąć To nie da rady tego naprawić w oryginalnym? ---------- Post dopisany at 23:16 ---------- Poprzedni post napisany at 23:13 ---------- Te kabelki które trzymasz na pierwszych zdjęciach dwóch zdjęciach są od kontrolki świec żarowych, tam musi być żarówka, masz tam żarówkę włożoną? Czy żarówkę masz po prostu w zegarach wsadzoną i nie jest podpięta do tych kabelków? A ta druga kostka to popieram użytkownika kaju:decayed: tak jak mówisz, żarówke mam w zegarach a te kabelki niepodpięte, czyli mam podpiąć te kabelki do żarówki w zegarach?? a co z km???
kaju Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 jedynie klasyk mnie pocieszył ale Fis mam od anglika benzyny i nie mam manetek ani kogoś kto by mógł to ogarnąć To nie da rady tego naprawić w oryginalnym? Masz niedaleko siebie głowę, która Ci to ogarnie. xxxszybaxxx. Szukaj go i powiedz, że jego największy i najwspanialszy król, pan i władca kaju Cie przysyła, ale z góry zapowiadam - jedź z kierowcą
Marcin Gugu33 Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 hahaaa jakoś sobie poradzimy ciekawe czy coś z tego będzie
fanthomas18 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Te kabelki które trzymasz na pierwszych zdjęciach dwóch zdjęciach są od kontrolki świec żarowych, tam musi być żarówka, masz tam żarówkę włożoną? Czy żarówkę masz po prostu w zegarach wsadzoną i nie jest podpięta do tych kabelków? A ta druga kostka to popieram użytkownika kaju:decayed: tak jak mówisz, żarówke mam w zegarach a te kabelki niepodpięte, czyli mam podpiąć te kabelki do żarówki w zegarach?? a co z km??? Co z km to nie wiem:kwasny: Te kabelki zakończone są oprawką do żarówki, porównaj sobie to co masz u siebie z jakąś inną żarówką z zegarów, musisz tylko wsadzić sobie tam żarówkę w tą oprawkę i będzie Ci świecić
edekxp Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Trzeba posprawdzać ścieżki w liczniku, czasem lubią zaśniedzieć szczególnie na kostkach i w miejscach oprawek żarówek. Ten licznik jest dość prosty w porównaniu z fisem. Co do km to skoro liczy km dzienne to sygnał z impulsatora jest, może ktoś cofał licznik i coś spier...
Marcin Gugu33 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 to zaraz ide to sprawdzić z świecami, bo podejrzewam że km nic nie wymyśle, ciekawe od czego ta druga kość??
kaju Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 to zaraz ide to sprawdzić z świecami, bo podejrzewam że km nic nie wymyśle, ciekawe od czego ta druga kość?? z km to Ci mówie, że prawdopodobnie masz uj***ny licznik, wsad się posypał, albo c**j wie co - dlatego Ci kazałem włożyć licznik z angola i to potwierdzić, że jeśli angolowi nalicza, to oznacza zdechłość Twojego licznika. wtedy na marne jest kombinowanie z kontrolka świec.
jacek70 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zawsze można przerobić na frytkownicę.
Marcin Gugu33 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Jak kupiłem to z fisem i działał, tylko ciągle widziałem spaloną zarówke i chyba nic po za tym, Fisa bym wsadził tylko mam od benzyny no i brak manetek? a może ktoś ma od TDI i chciałby pchnąć?
kaju Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Jak kupiłem to z fisem i działał, tylko ciągle widziałem spaloną zarówke i chyba nic po za tym, Fisa bym wsadził tylko mam od benzyny no i brak manetek? a może ktoś ma od TDI i chciałby pchnąć? no to odpuść robienie cokolwiek przy tym liczniku i wsadź go do ogniska. zakładaj fisa, kontrolę żarówek do masy i tyle roboty, już nie drze ryja - proste. Manetke znajdziesz chwila moment, co to obrotomierza to możesz na razie kodowanie zmienić i będzie wskazywał dobrze obroty.
elmo814 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 napisz do kolegi sasza on ci ogarnie temat licznikow w b5 jak chcesz to odezwij sie podam ci numer na pw
Marcin Gugu33 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Pany, kontrolka świec działa, wielkie dzięki zwłaszcza fanthomas18 A z przebiegiem to będę myślał, albo wpadnie FIS ten anglik tylko podłączenie manetek do fisa to dość sporo roboty, ja sie tego nie podejme. obrotomierz mówisz ze można kodować i biedzie ok a z prędkościomierzem jak to jest ? będzie pokazywał ok czy niee?
kaju Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Będzie pokazywał dobrze prędkość, dopiero jak zaczynasz grzebać w wsadzie to musisz tarczki zmieniać, bo jest rozbieżność w wydruku na tarczkach. Ale jak zapodasz nie grzebiąc z wsadem - będzie si.
fanthomas18 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 A swoją drogą, to z tą osobną żarówką od świec żarowych to było tak ori zrobione czy "mądry polak tu był"? Wygląda bardziej jak ori, ale czemu ta kontrolka nie może być jak reszta puszczona w zasilającej kostce licznika?
Marcin Gugu33 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 Ok, to rozglądnę sie za manetką Mi sie wydaje, ze pinek89rz przy podłączaniu FISa wymyślił takie cooś
peacenotwar Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Odgrzebę trochę temat. Mam pytanie odnośnie tej żarówki/oprawki z pierwszych dwóch zdjęć. Bo tak się składa że ją też mam i nie widzę żadnego miejsca gdzie można by ją wsadzić. W moim przypadku nie jest to kontrolka od świec żarowych, bo mam benzynę. Co z tym fantem zrobić?
damian12759 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 A masz hak? U mnie a dieslu jedna jest od świec a druga od kontroli/inspekcji kierunkowskazów w przyczepce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się