Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie i buczenie przy skręcaniu w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tego węża od wspomy się nie zakuwa. Tylko ori. Bo potem padają pompy czy magle. Na ori przewodzie jest restryktor i średnica przewodu musi być zachowana.

Opublikowano

Ktoś może wymieniał przekładnię w ASN+Q+Tip? Wstawiłem dziś do warsztatu na diagnozę przekładni i dostałem telefon że potrzebują 10roboczo godzin na samą wymianę (wyjęcie skrzyni,odpięcie napędu i takie tam).Prawda to?Przekładnia w tym modelu jest taka sama jak w innych b6?

Opublikowano

W 2.0 tdi odkreca sie tylko jakies elementy zawiechy nirch ktos sie wypowie inny. Ty tam masz lancuch?

Opublikowano

Łańcucha nie mam. Zmieniłem warsztat, teraz 1200 zł za całość z wymianą, regeneracją, płyn i zbieżność.

Opublikowano

W 10 godzin ładnie Cię chcieli skasować

Opublikowano

teraz trzeba uwazac z takimi. mnie powiedzieli 1000zl ze wszystkim i kilka dni czekania bo regeneracja chwile trwa

Opublikowano

ja w czwartek swojego odbieram:wink: zobaczymy ile uda mi się zbić z ceny

Opublikowano
U mnie slychac zgrzyty pojawily sie dzis narazie jak skrecam w prawo jadac 20 km/h jak sie zatrzymam i robie krotkie ruchy kierownica tez zgrzyta narazie nie zawsze sie tak dzieje ,typowy zgrzyt jakby sie cos zacieralo mial juz ktos taki problem ????? Pisk,zgzyt ewidentny przy prawym kole po dokladnym odsluchaniu na postoju wszystko jest suche guma na przegubie cala jak kucniemy kolo auta jest to bardzo glosne

Proponował bym sprawdzić łożyska na przednich kołach

Opublikowano

roadking, Miałem takie same objawy, dodaj gazu na postoju i kręć kierownicą, a druga osoba niech dotknie korpus pompy wspomagania. U mnie po dodaniu gazu zaczynała wyć i przechodziły przez nią dziwne wibracje, dlatego dotknięcie jej upewni nas w diagnozie. Natomiast bez dodania gazu u mnie nie było żadnych objawów tylko że u mnie dźwięk nie przenosił się na podszybie

Opublikowano

roadking, i co, wyjaśniło się? Któryś post pomógł?

Opublikowano

Od wczoraj pojawiło mi się piszczenie kierownicą przy skręcie (coś jakby guma tarła o gumę) i podczas wycofywania na parkingu kiedy przekroczyłem 1 obrót kierownicą w prawą stronę usłyszałem huk, zupełnie jakby coś pękło czy się zerwało. Samochód jedzie normalnie, żadnych puków czy innych dźwięków natomiast podczas kręcenia kierownicą dalej słychać to piszczenie "gumowe" i podczas skręcania samochodem po łuku w lewą stronę ( i na dziurach) słuchać takie jakby skrzypienie gdzieś w zawieszeniu. Pytanie, czy zerwała się jakaś tuleja, a może drążek tak hałasuje ? Nie mam dostępu do kanału żeby to sprawdzić... Ew. czy może to być półoś ? Bo kiedy skręcam czy w jedną czy w drugą stronę ( do oporu) słychać takie ciche terkotanie "tryk, tryk, tryk". Dodam że na kierownicy nic nie czuć żadnych luzów, przeskakiwania czy szarpania, samochód minimalnie bardzo symbolicznie ciągnie na prawo ale to wina "przyłapującego zacisku z tyłu". Na myśl przychodzi mi jeszcze jedynie poduszka amortyzatora, tylko jak ją sprawdzić ?

Opublikowano

Spójrz na osłony przegubów. Może tam coś się dzieje, spadła opaska np i gdzieś stuka a piszczy sama osłona.

Opublikowano

Niestety nic na razie nie znalazłem, buczy jak buczało, skrzypi jak skrzypiało (czasami jak popada to mniej skrzypi) . Generalnie jak czytam te maile to aby cokolwiek zrobić to trzeba wydać kilka stów, no i w mojej ocenie nie warto bo nie wygląda na to aby zagrażało to bezpieczeństwu, również nie ma progresu ze jest coś gorzej... No to narazie jeżdżę a jak cos wyjdzie to przy okazji prędzej niż teraz jak się będę napinać.

Opublikowano
Hej, mam podobny problem - cieknie pompa bo wszytsko z oleju ufajdane...i mam pytanie, orientujecie się czy pompa podejdzie z 1.8t z octavi? takia mi została po swapowaniu motorowni do projektu:)

Pewnie oring puscil .wymien gumke i po problemie .kupisz w sklepie z uszczelniaczami oringami za pare zl.

Opublikowano

poszła Ci pewnie osłona przegubu, co za tym idzie jak dostanie się piach tam to i przegub szlak trafi...

skręc koło maxymalnie na postoju i podejrzyj jak wyglądają osłony po jednej i drugiej stronie auta (koło prawe i lewe) zobacz też czy nie masz smaru juz na feldze widocznego rozchlapanego... :)

Opublikowano

Weź też pod uwagę , oprócz tego co koledzy pisali , dolny przedni wahacz. Ja długo szukałem zanim znalazłem że to on jest powodem skrzypienia. Może i ty masz to samo?

Opublikowano

Nie uwierzycie co było przyczyną... ot prawa końcówka kierownicza. Prawdopodobnie kiedy skręciłem kołami na parkingu musiałem "wyłamać" tą gałkę dosyć solidnie przez co na nierównościach zacząłem słyszeć popukiwanie (szczególnie na malutkiej kostce brukowej) a że układ kierowniczy w Audi jest bardzo sztywny i dokładnie spasowany to "niosło" to stukanie i pukanie oraz trzeszczenie po całej komorze silnika, prawdę powiedziawszy to bardziej było to wyczuwalne pod podłogą "nogami" niż w ogóle z prawej strony auta. Co ciekawe właśnie prawdopodobnie przez to samochód mógł mi "uciekać" i wpadać w wibracje przy zakresie 90-120km/h. Teraz szybkie pytanie, polecacie Lemfordera ? A może MS ? Ew. febi ?

Opublikowano

Polecam Lema jest on jeden z najlepszych ale i jeden z najdroższych.

Opublikowano

Stolkien -

jeśli wszystko zrobiłeś - a zalałeś płyn do BMW:) to proponuje zmianę na np. Total LHM plus, wielu to pomogło

Opublikowano

Witam, dziś i moje auto zaczeło hałasować w identyczny sposób jak u autora na filmiku, po sprawdzeniu płynu wspomagania okazało ze jest go wiecej niz max, strasznie sie pieni, bulgocze, a jego kolor podchodzi pod czarny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...