kudalty66 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 witam proszę looknijcie, auto wariuje na wolnych, szczególnie na gazie, jakie grupy jeszcze zlogowac żeby sprawdzic,. jak dla mnie mocy tez nie ma, turbinka słabo ładuje,. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Logi robiłeś po kasowaniu błedów? były jakieś? turbina ładuje 0,3 bar czyli albo jest w trybie awaryjnym albo n75 nie działa, potrzeba wicej informacji logi rób na pb po kasowaniu błedów bloki 002 115 033 118.
gregor10 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 sprawdz bledy, ew skasuj i zloguj 033+002, 115+118. bedzie dziura w dolocie lub jakis inny problem, trzeba zrobic logi.
kudalty66 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 dzieki, zrobie reszte i wrzucę,. błędy były skasowane, pojawia się błąd sondy,. a co z falowaniem obrotów na PB i wzrastających obrotach na wolnych na LPG do ok 1800 obr, jakie logi na wolnych zrobić??? może rzeczywiscie nieszzcelność i na jałowym ''lewe'' zasysa????
gregor10 Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 sprawdz kompresorem szczelnosc dolotu najpierw.
kudalty66 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 witajcie po przerwie, auto na wolych obrotach strasznie szarpie, błędy stukowego na wszystkich cylindrach które wracają,. Grupy: 033,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
edekxp Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Auto w trybie awaryjnym, turbina mało pompuje i przepływomierz też mało pokazuje, więc ze szczelnością pewnie jest ok. Check się świeci?
Galetto Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Tak jak Darek mówi, auto w trybie awaryjnym. Kasowałeś błędy przed zrobieniem tych logów? Jakie dokładnie występują błędy?
kudalty66 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 błedy stukowego które po skasowaniu podczas pomiaru wracają,. bład za małego cisnienie pomiedzy turbo a przepustnicą, szczelość sprawdzona dziś wszystko ok,. wszystkie przewody i doleo sprężarką wymieniony zawór DV i n75 sterujący wastegatem, na zimno pracuje ok, jak chwile sie zagrzeje trzesie silnikiem,,. z turbiny lekko olej się poci na wyjsciu, może sie kończy??? check sie zapala po chwili po skasowaniu błędów,.
grubcio1980 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Check na fisie się nie świeci.Wychodzą błędy tylko po podpięciu.Kudłaty wydaje mi się że jedzie lepiej po wymianie tego zaworka N75,ale może mi się wydaje.Jutro czeka mnie trasa więc sprawdzę.Zobaczymy później co vag pokaże z doładowaniem ---------- Post dopisany 22-12-2013 at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2013 at 17:24 ---------- Doładowanie się poprawiło po wymianie n75.Auto gdy jest na ssaniu pracuje równiutko.Gdy się zagrzeje obroty spadają do ok. 800-850 i wtedy pracuje szarpiąc (nierówno).Kudłaty jak robiliśmy logi to wydaję mi się ,że pokazywał błąd "czujnika wolnych obrotów n-cośtam".Może to przez ten czujnik chłopaki
gregor10 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 wklej numery bledow i logi , zobaczymy co go boli
grubcio1980 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Gregor te wszystkie logi są moje.Kudłaty ,tylko lub aż pomaga mi ogarnąć to mechanicznie i vagiem, bo nie mam.Dodałem tylko jak to wygląda z punktu używania na codzień
gregor10 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 faktycznie , nie zwróciłem uwagi że wkleiłem pare dni temu logi, więc tak jak mówie, trzeba znać numery błędów które wywołują awaryjny.
grubcio1980 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Nie kumam.Ty wkleiłeś logi?Kudłaty mi je robił i cały wątek jest o moim samochodzie.Pisałeś wcześniej, żeby dorobić logi i kudłaty wstawił.Jeszcze jakieś?Powiem żeby wstawił jeszcze wszystkie błędy
kudalty66 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 dzis zczytane błedy: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0010 Software Coding: 0011711 Work Shop Code: WSC 00318 219 182312 VCID: 7F06F9F22D2DEDE6ED9-513C 8 Faults Found: 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 P0301 - 001 - Misfire Detected - Intermittent 16686 - Cylinder 2 P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent 16683 - Boost Pressure Regulation P0299 - 002 - Control Range Not Reached 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM P0507 - 001 - Higher than Expected. 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add) P1136 - 001 - System too Lean i po polsku z polskiego vaga: Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G 0010 Kodowanie: 0011711 Kod serwisu: WSC 00318 219 182312 VCID: 7F06F9F22D2DEDE6ED9-513C 8 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 17705 - Spadek ciśnienia pomiędzy Turbo a przepustnicą (sprawdź bloki pomiarowe!) P1297 - 001 - 16684 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 001 - - Sporadyczny 16685 - Cylinder 1 P0301 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny 16686 - Cylinder 2 P0302 - 001 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny 16683 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 - 002 - Przekroczona granica regulacji 17700 - Termostat zaprogramowanego chłodzenia silnika (F265) P1292 - 004 - przerwa - Sporadyczny 16891 - Regulacja biegu jałowego P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości 17544 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.) P1136 - 001 - mieszanka za uboga Kody gotowości: 0000 0101 dodam że pierwszy bład który wraca to ten o sparku ciśnienie pomiędzy turbo a przepustnicą, po skasowaniu na jałowym silnik pracuje normalnie i błąd nie wraca, po przegazowaniu wraca, przy wykryciu misfire zapala się check na chwile,.
Galetto Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Jeżeli dolot jest szczelny, DV OK to przyjrzyj się przepustnicy. Na początek sprawdź w grupie 060 czy adaptacja przebiega OK i jaki kąt otwarcia jest w stanie spoczynku i czy wciskając gaz wartości na kompie narastają i opadają liniowo.
gregor10 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 zacznij od sprawdzenia dv i adaptacji przepustnicy.
grubcio1980 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Sprawa się trochę poprawiła tzn. na chwilę obecną nie ma stukowego, sam się naprawił.Teraz zostały mi dwa błędy: błąd czujnik G28- czujnik prędkości silnika...czy coś takiego.Gdzie to cholerstwo znajdę i jakiej firmy kupić.Z góry dzięki Chyba przez to cholertwo potrafi mi silnik zgasnąć.Jeśli mogę mieć jeszcze jedno pytanie.Co to jest EPC?Czasami mi się zapala na desce i wtedy ciężko pali,zwłaszcza gdy mokro na dworze, ale rzadko. Pomóżcie mi tą cholerę doprowadzić do ładu
german81 Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 czujnik g28 jest koło filtra oleju .sprawdz wtyczke pod zbiorniczkiem od ppłynu chłodniczego czy nie jest zalana w srodku .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się