edekxp Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Ja nie muszę sprawdzać, pamiętam że wtyczka do zaworu jest równolegle do chłodnicy. Przewody też mam siwe. ja odpinałem przewód ten krótki od N75 do turbiny, wtedy bedzie przeładowanie i sprawdzałem ile max da turbo i jakie doładowania jest przy odpowiednich obrotach Wiem że to jest niezdrowe dla silnika ale na moment nic się nie stanie Edit: Jednak łukasz13 ma rację
Łukasz13 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 No źle jest:wink: wyjmij ten n75 i wsadz ten najdłuższy krócoec do tipa http://i212.photobucket.com/albums/cc141/kjkir1973/photo24.jpg
grubcio1980 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Poprawione i wygląda, że jest ok .Łukasz pozwoliłem sobie przesłać do ciebie nowe logi.Chce to ogarnąć bo już czas na wirusa.Dziękuję Ci za pomoc.Jak wszystko będzie ok to zgarnę od Ciebie te bexy
Łukasz13 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM No i teraz wygląda to bardzo dobrze.
grubcio1980 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 To teraz czekam na opinie czy można wirusa zapodać. Łukasz te Twoje bexy aktualne? Jak tak to daj znać na pw ---------- Post dopisany 11-06-2014 at 12:43 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2014 at 17:18 ---------- Prośba do Kolegów tunerów co by lukneli na logi wyżej i się wypowiedzieli czy można już coś grzebać ---------- Post dopisany at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany at 12:43 ---------- Gregor , spanky, juby ktokolwiek z wiedzą ...................
german81 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 jest w miare ok jedynie tylko lekko kopryguje zapłon na 4 cylindrze. wiec jesli chcesz robic program to trzeba pozbyc sie tej korekty zapłonu z 4 cylindra .kiedy wymieniałes swiece i jakie masz cewki ?
gregor10 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 generalnie nie jest źle , ale idealnie też nie jest , na jakim paliwie zrobione logi ? zalej 95 z innej stacji typu orlen , lukoil gdzie jest duzy obrot paliwa. generalnie dobrze by było jeszcze zwalczyć korekcje zapłonu- sprawdz to co german pisze + paliwo - jesli chcesz mieć to zrobione na IGŁE.
grubcio1980 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 No dziękuję za pomoc.W tej chwili błędów brak.Sprawa wygląda tak: -świece wymiwniane ok.15000 na platynę ngk -właśnie znienione cewki na beru (kumpel sprzedawał swojego AVJ ,a wymieniał cewki najdalej rok temu, więc za...ebane) -nowy n75 -nowwe DV (710N) -PB wlewane co miesiąc 98 za ok 100zł (lubię mieć conajmniej pół zbiornika, żeby czasami prze....... ebać na PB ) .. nie mówię o olejach i innych pierdołach.Jakie sugestie? Jak zwalczyć tą korekcję zapłonu, bo nie wiem?
gregor10 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 zacznijmy od świeć , przy tuningu świece zmieniamy częściej. kup nowe i zobaczymy jak sprawy się mają.
Łukasz13 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Przeca tam jeszcze nie ma tuningu a już platyny padły po 15 tyś co powinny 60 wytrzymać?
grubcio1980 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Trochę by mało wytrzymały.Możliwe żeby już się wysrały?
german81 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 to jesli nie chcesz kupowac swiec to pozamieniaj je miejscami .
grubcio1980 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Jak trzeba to kupię. Tylko tak się zastanawiałem........... no żeby co 15000 świece wymieniać. Na początek zamienię i zrobie logi. Zobaczymy co wyjdzie. Ciekawe kiedy mnie ten cholerny vaglog normalnie potraktuje i da mi się zalogować
Łukasz13 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Vaglog chyba ma jakis problem i nie rozsyła meili aktywacyjnych już.
grubcio1980 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Na to wygląda Nowe logi. Czy wszystko ok? http://vaglog.pl/log_192878.html http://vaglog.pl/log_192879.html http://vaglog.pl/log_192880.html
Imhotet Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 zmieniałes wtryski na bexy czy seria ?
grubcio1980 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Są bexy i lajtowy programik Do Moderatora _ wrzuć mnie Pan do działu b6/b7 bo mój temacik zakładał Kolega i teraz po dużej przerwie zobaczyłem, że jestem nie tam gdzie trzeba.
Imhotet Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 no to lipa z tymi wtryskami albo z pompa paliwa, wtryski na graniczy zapętlenia a korekty na plus. Sprawdz cisnienie na listwie paliwa.
grubcio1980 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Podpowiesz jak.Nigdy tego nie robiłem
Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Kasowałes błedy przed logami, nawet jak nic nie było? lpg mogło troche rozjechac korekty, ale tak czy inaczej wtryski nie sa zapętlone. Edytowane 13 Listopada 2014 przez ?ukasz13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się