Skocz do zawartości
IGNOROWANY

analiza logów B6 1.8 T 163


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja nie muszę sprawdzać, pamiętam że wtyczka do zaworu jest równolegle do chłodnicy.

Przewody też mam siwe.

ja odpinałem przewód ten krótki od N75 do turbiny, wtedy bedzie przeładowanie i sprawdzałem ile max da turbo i jakie doładowania jest przy odpowiednich obrotach

Wiem że to jest niezdrowe dla silnika ale na moment nic się nie stanie

Edit:

Jednak łukasz13 ma rację

N75.jpg

Opublikowano

Poprawione i wygląda, że jest ok :) .Łukasz pozwoliłem sobie przesłać do ciebie nowe logi.Chce to ogarnąć bo już czas na wirusa.Dziękuję Ci za pomoc.Jak wszystko będzie ok to zgarnę od Ciebie te bexy :)

Opublikowano

To teraz czekam na opinie czy można wirusa zapodać. Łukasz te Twoje bexy aktualne? Jak tak to daj znać na pw

---------- Post dopisany 11-06-2014 at 12:43 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2014 at 17:18 ----------

Prośba do Kolegów tunerów co by lukneli na logi wyżej i się wypowiedzieli czy można już coś grzebać

---------- Post dopisany at 16:55 ---------- Poprzedni post napisany at 12:43 ----------

Gregor , spanky, juby ktokolwiek z wiedzą ...................

Opublikowano

jest w miare ok jedynie tylko lekko kopryguje zapłon na 4 cylindrze. wiec jesli chcesz robic program to trzeba pozbyc sie tej korekty zapłonu z 4 cylindra .kiedy wymieniałes swiece i jakie masz cewki ?

Opublikowano

generalnie nie jest źle , ale idealnie też nie jest ,

na jakim paliwie zrobione logi ? zalej 95 z innej stacji typu orlen , lukoil gdzie jest duzy obrot paliwa.

generalnie dobrze by było jeszcze zwalczyć korekcje zapłonu- sprawdz to co german pisze + paliwo - jesli chcesz mieć to zrobione na IGŁE.

Opublikowano

No dziękuję za pomoc.W tej chwili błędów brak.Sprawa wygląda tak:

-świece wymiwniane ok.15000 na platynę ngk

-właśnie znienione cewki na beru (kumpel sprzedawał swojego AVJ ,a wymieniał cewki najdalej rok temu, więc za...ebane)

-nowy n75

-nowwe DV (710N)

-PB wlewane co miesiąc 98 za ok 100zł (lubię mieć conajmniej pół zbiornika, żeby czasami prze....... ebać na PB )

.. nie mówię o olejach i innych pierdołach.Jakie sugestie? Jak zwalczyć tą korekcję zapłonu, bo nie wiem?

Opublikowano

zacznijmy od świeć , przy tuningu świece zmieniamy częściej.

kup nowe i zobaczymy jak sprawy się mają.

Opublikowano

Przeca tam jeszcze nie ma tuningu a już platyny padły po 15 tyś co powinny 60 wytrzymać?

Opublikowano

Trochę by mało wytrzymały.Możliwe żeby już się wysrały?

Opublikowano

to jesli nie chcesz kupowac swiec to pozamieniaj je miejscami .

Opublikowano

Jak trzeba to kupię. Tylko tak się zastanawiałem........... no żeby co 15000 świece wymieniać. Na początek zamienię i zrobie logi. Zobaczymy co wyjdzie. Ciekawe kiedy mnie ten cholerny vaglog normalnie potraktuje i da mi się zalogować

Opublikowano

Vaglog chyba ma jakis problem i nie rozsyła meili aktywacyjnych już.

Opublikowano

zmieniałes wtryski na bexy czy seria ?

Opublikowano

Są bexy i lajtowy programik


Do Moderatora _ wrzuć mnie Pan do działu b6/b7 bo mój temacik zakładał Kolega i teraz po dużej przerwie zobaczyłem, że jestem nie tam gdzie trzeba.
Opublikowano

no to lipa z tymi wtryskami albo z pompa paliwa, wtryski na graniczy zapętlenia a korekty na plus. Sprawdz cisnienie na listwie paliwa.

Opublikowano

Podpowiesz jak.Nigdy tego nie robiłem

Opublikowano (edytowane)

Kasowałes błedy przed logami, nawet jak nic nie było? lpg mogło troche rozjechac korekty, ale tak czy inaczej wtryski nie sa zapętlone.

Edytowane przez ?ukasz13

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...