Imhotet Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 a to jest log na lpg ? tego nie napisałes..
grubcio1980 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Tak kasowałem.Pamiętam twoje nauki.Poprawcie mnie jak się mylę, ale kiedyś czytałem że w filtr paliwa też czymś steruje. Może to mieć wpływ.Mój jest do wymiany Nie pany to logi na PB
edekxp Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Poprawcie mnie jak się mylę, ale kiedyś czytałem że w filtr paliwa też czymś steruje W filtrze jest regulator ciśnienia paliwa
grubcio1980 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Wiedziałem ,że coś jest na rzeczy. Najpierw go wymienie a potem zrobie logi Logi po wymianie filtra.Błędów brak. zrobiłem sobie odrazu kpowera. http://vaglog.pl/log_196096.html http://vaglog.pl/log_196097.html http://vaglog.pl/log_196095.html Jak teraz wstawić zdjęcie???
Łukasz13 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 (edytowane) Też nie mam pojęcia jak wstawić zdjecie chyba najlepiej na jakis serwer i linka wkleić np. http://zapodaj.net/ Edytowane 11 Grudnia 2014 przez ?ukasz13
grubcio1980 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Prośba o ocenę. Co jakiś czas wywala mi szreka i wydaje mi się, że wchodzi w tryb awaryjny, bo słabnie. Błędy: Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!Oznaczenie elementu: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 BKomponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT G 0010Kodowanie: 0011711Kod serwisu: WSC 00318 219 182312VCID: 7F07786D2DA308E05862 - ilość znalezionych błędów. Oto one:17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.)P1128 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona17700 - Termostat zaprogramowanego chłodzenia silnika (F265)P1292 - 004 - przerwa - SporadycznyKody gotowości: 0010 0000 Logi LPG http://vaglog.pl/log_241349.html http://vaglog.pl/log_241351.html http://vaglog.pl/log_241350.html Logi PB http://vaglog.pl/log_241352.html http://vaglog.pl/log_241354.html http://vaglog.pl/log_241353.html
Łukasz13 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Lpg to nie za ciekawie ustawione, najpierw zalewa go a potem pewnie ciśnienie przysiada na redku i robi się ubogo, bo na pb raczej błędu nie wywala?
grubcio1980 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 No na lpg go wywala. W środę zmieniałem wtryski lpg bo się zes....y. Robiłem mapę z gazownikiem na postoju i w ruchu. Mowisz Łukasz, ze wina mapy? Łukasz jade jutro poprawić mapę. Ktore logi zrobić żeby sprawdzić czy wszystko ok?
Łukasz13 Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) Wystarczy że zrobisz 002+033, do tego musisz zerknąć jak wychodzą korekty długotermnowe w 032 najlepiej żeby wychodziły podobnie jak na pb, lub przynajmniej nie wychodziły poza -+5%. Gazownik najlepiej jakby ustawiał mapę wg. vaga a nie wg. kresek w programie gazowym.. Edytowane 29 Listopada 2015 przez ?ukasz13
grubcio1980 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Spytam go. Wiesz co wymieniałem dziś olej i zauważyłem że mi płyn chłodniczy ucieka. Poluzowane były węże przy redku. Poprawione. I takie pytanko czy to mogło mieć wpływ. Chwilke gadalem z gazownikiem i był zdziwiony że za ubogo, bo twierdził że sporo podlał. Korekty na 32 to dynamiczne zrobić? Jak wszedłem w 32 na postoju to w 1 kolumnie było sztywne (nic się nie zmienialo) 0.9 a w drugiej chyba 15.6. Na pb i lpg. Ale powiem, że po dokręceniu nie ten sam samochód. Pojeżdżę jutro i zobaczę czy wywali szreka
Łukasz13 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) Po jezdzie na samej pb też wychodzi 15% w drugim oknie? to jest korekta długoterminowa, sprawdz tak: skasuj błędy i przejedz pare km na samym pb i wtedy sprawdz co wychodzi w 032, po logach dynamicznych myśle ze na pb powinno być wszystko wporządku i korekta nie powinna być sporo powyżej 0, jesli będzie też sporo na plus to trzeba szukac przyczyny w aucie. Jeśli wyjdzie dobrze to ewidentnie lpg trzeba wystroić tak żeby korekta długoterminowa w 032 wychodziła podobnie jak na pb. Edytowane 30 Listopada 2015 przez ?ukasz13
grubcio1980 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 Ok. Ale 32 to statycznie nie dynamika? I chodzi o to drugie okno? W razie czego co może być przyczyną?
Łukasz13 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 032 nie trzeba logować, wystarczy samo odczytanie wartości po jezdzie, korekty ustalają się już po kilku, kilkunastu km normalnej jazdy na rozgrzanym silniku, kasowanie błędów zeruje korekty, pierwsze okno korekta na biegu jałowym, drugie okno korekta pod obciążeniem, sprawdz jak pisałem.
tomeks80 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Ile w bloku 032 powinno być Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
tomeks80 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 U mnie było 1 i 0.7 po przejechaniu 1000 km. To dobrze czy źle Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
grubcio1980 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Opublikowano 5 Grudnia 2015 Wychodzi na to że dobrze. Z tego co Łukasz mówi do -5 lub +5 jest ok Dziś pojeździłem na lpg i nie wywaliło mi szreka, a samochód jedzie jak potrzeba. Wygląda na to, że to przez te węże sie rozjeżdżało. Jutro dla pewności zrobie tego loga Łukasz przejechałem dziś na pb 16-17 km i sprawdziłem kanał 32. W pierwszym 0.2 w drugim 0.0. Czyli wszystko ok. Trza to lpg ogarnąć. Może ktoś z klubu to ogarnie w okolicach Radomia? Dziś powtórzyłem 32 kanał. Przejechalem na pb 40 km. Pierwsze okno 0.8 drugie - 1.6 także chyba ok.
grubcio1980 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Koledzy prośba do was. Wywala mi taki błąd z radia choć kodowanie ok. Reszta skanu bez błędów i nie daje mi to spokoju -------------------------------------------------------------------------------Adres 37: Nawigacja Plik etykiet: 8E0-035-192-RNSE.lblOznaczenie elementu SW: 8E0 035 192 D HW: 8E0 035 192 DKomponent: RNS-E HIGH EU H72 0900Weryfikacja: 03S Numer seryjny: AUZBZ7E1131873Kodowanie: 0311715Kod serwisu: WSC 06348 116 65470VCID: 254B8A05EFBF723072A2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:02261 - Media Player; pozycja 1 (R118)014 - wadliwy - SporadycznyRamka zamrożona:Stan błędu: 00101110Priorytet błędu: 5Częstość błędu: 5Wew.licznik błędów: 82Wskaźnik czasu: 0Data: 2015.11.25Czas: 08:12:28Ramka zamrożona:Przebieg: 655350 kmZliczanie: 1703Zegar: 08:4302024 - Przeprowadzić dopasowanie000 - -Ramka zamrożona:Stan błędu: 01100000Priorytet błędu: 7Częstość błędu: 1Wew.licznik błędów: 41Wskaźnik czasu: 0Data: 2015.10.21Czas: 15:34:48-------------------------------------------------------------------------------Adres 56: Radio Plik etykiet: 8E0-035-192-RNSE.lblOznaczenie elementu SW: 8E0 035 192 D HW: 8E0 035 192 DKomponent: RNS-E HIGH EU H72 0900Weryfikacja: 03S Numer seryjny: AUZBZ7E1131873Kodowanie: 0311715Kod serwisu: WSC 06348 116 65470VCID: 254B8A05EFBF723072A2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:02261 - Media Player; pozycja 1 (R118)014 - wadliwy - SporadycznyRamka zamrożona:Stan błędu: 00101110Priorytet błędu: 5Częstość błędu: 5Wew.licznik błędów: 82Wskaźnik czasu: 0Data: 2015.11.25Czas: 08:12:28Ramka zamrożona:Przebieg: 655350 kmZliczanie: 1703Zegar: 08:4302024 - Przeprowadzić dopasowanie000 - -Ramka zamrożona:Stan błędu: 01100000Priorytet błędu: 7Częstość błędu: 1Wew.licznik błędów: 41Wskaźnik czasu: 0Data: 2015.10.21Czas: 15:34:48Drugi temat to zapala mi się "samochodzik" ESP i EPG.Wpada w awaryjny bo słabiutko jedzie. Wyłączam i włączam zapłon i po problemie. Błędy jakie pokazuje to termostat chwilowy (ten mam już dawno co jakiś czas, więc to nie to), drugi to coś z przepustnicą, ale mi się cholera nie skopiował a już skasowałem. Trzeci temat to ostatnio zdejmowałem osłonę pod kierownicą i znalazłem przez przypadek taką kostkę i nie daje mi spokoju od czego ona jest. Znajduje się z boku rnse i climy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się