Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CHIP do V6 2.6, 2.8, 2.8 30v - czy to może działać?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie uwierze póki nie przewinie sie pare aut przed i po i jakos to udowodnią, bo wykres, czy link do usługodawcy to zbyt mało:decayed:

sorki że się wtrącę z pytaniem - ale czym niby można to lepiej udowodnić jak nie właśnie wykresem z hamowni ?

Opublikowano

Dajcie spokój z tym polecaniem, a kto zwróci kase jesli nie wyjdzie to 12-15 KM? zreszta czy taki przyrost mocy będzie wogóle odczywalny? nie sądze to jest temat nie warty tej kasy którzy życzą sobie "profesjonalni tjunierzy".

Opublikowano
nie uwierze póki nie przewinie sie pare aut przed i po i jakos to udowodnią, bo wykres, czy link do usługodawcy to zbyt mało:decayed:

sorki że się wtrącę z pytaniem - ale czym niby można to lepiej udowodnić jak nie właśnie wykresem z hamowni ?

filmikiem przed i po chociażby, na hasło 2,8 chip wyskakuje tylko jeden filmik z polski - TYLKO Z POLSKI:decayed: (auto na rolkach), albo wykresem potwierdzonym na paru hamowniach:banan: oczywiscie alegro az szumi z ofert, tylko szkoda ze nie ma nic od klientów do dodania:wink:

Opublikowano

Z resztą nie ma sensu dyskutować o kilku KM :) Fakt, faktem że z wolnossącej benzyny niewiele da radę wykrzesać. Można powiedzieć więc, że szkoda kasy inwestować, chyba że komuś wystarcza kilka KM.

Opublikowano

Jedna zasada, żadne gówniane pudełko z elektroniką w środku wpięte gdzieś w instalacje nie daje nic dobrego! Jak chcesz uzyskać pare koników więcej to zaprowadzasz drezyne do firmy (przykładowo BRK-TUNING - Chip Tuning - Zwiększanie Mocy Silników Diesla - BRK Tuning) tam Ci robią softa, hamują ci samochód, robią poprawki i masz chipa zrobionego ewidentnie pod silnik i całą reszte samochodu a nie że kupujesz jakieś gówniane pudełko które byś mógł nawet do żuka podpiąć...

P.S. BRK tuning zajmuje się też benzyniakami.

Opublikowano
Jedna zasada, żadne gówniane pudełko z elektroniką w środku wpięte gdzieś w instalacje nie daje nic dobrego! Jak chcesz uzyskać pare koników więcej to zaprowadzasz drezyne do firmy (przykładowo BRK-TUNING - Chip Tuning - Zwiększanie Mocy Silników Diesla - BRK Tuning) tam Ci robią softa, hamują ci samochód, robią poprawki i masz chipa zrobionego ewidentnie pod silnik i całą reszte samochodu a nie że kupujesz jakieś gówniane pudełko które byś mógł nawet do żuka podpiąć...

P.S. BRK tuning zajmuje się też benzyniakami.

Tylko po to napisałes tego posta żeby zareklamować tą firme? bo nic sensownego ani nowego do tematu nie wnosi.

Opublikowano
jak patrze np na tą oferte

Audi i widze pozycje 1,8t 180km w B5 robiący sie na prawie 210 to aż sie zastanwiam czemu szanujący sie tunerzy tego silnika nie potrafia wykrzesac takiej mocy na seryjnych gratach:decayed:

Dane na tej stronie są kopią danych innej firmy z zagranicy...niektóre faktycznie odbiegają od rzeczywistości. Jak przykładowe 180KM B5, gdzie są podane te same dane (i wykres) jak dla B6.

Co do silników z tematu... Przy takich pojemnościach te 10KM da się ugrać strojeniem. Czy warto - niech każdy sobie sam odpowie.

Opublikowano

niech se lepiej wolnossace benzyny v6 posprawdzaja czy serie maja :naughty:

Opublikowano
niech se lepiej wolnossace benzyny v6 posprawdzaja czy serie maja :naughty:

rzadko która :decayed:

Opublikowano

Sam wcześniej miałem chęć na jakiś złoty środek by podnieść moc do tych 200KM. Skoro 2,7BiT ma 265 w serii a ma zaledwie o 100ccm wiecej pojemności od mojego to raczej może się wydawać że jest szansa podniesienie mocy nie o te 100KM ale o te chociaż by 50. Ale pewnie nie samym chipem. Dolot, wylot, dwa turbo i może by coś z tego było. Było by miło dorzucić "troche" koniwwięcej.

Następnym autem też będzie Audi ale będzie to jakieś 4,2 tdi. Chyba że jakaś benzynka niezatruta gazem z możliwością bezszkodowego podnoszenia mocy.

Opublikowano
Sam wcześniej miałem chęć na jakiś złoty środek by podnieść moc do tych 200KM. Skoro 2,7BiT ma 265 w serii a ma zaledwie o 100ccm wiecej pojemności od mojego to raczej może się wydawać że jest szansa podniesienie mocy nie o te 100KM ale o te chociaż by 50. Ale pewnie nie samym chipem. Dolot, wylot, dwa turbo i może by coś z tego było. Było by miło dorzucić "troche" koniwwięcej.

Następnym autem też będzie Audi ale będzie to jakieś 4,2 tdi. Chyba że jakaś benzynka niezatruta gazem z możliwością bezszkodowego podnoszenia mocy.

pozwole sobie wtrącić 3 groszę

2.7bit ma 100cc wiecej i dwie turbiny, 2.6 v6 aby uturbic koszta przekroczą zakup seryjnego 2.7bit... w budzie np a6. i nie ma to uzasadnienia ekonomicznego aby dokladac 2xturbo do 2.6... jedynie soft - 10-15ps o ile auto zdrowe.

co do 4.2tdi , to odradzam , zero ekonomi , polecam odwrotnie- benzyne zatruta lpg - takie auto pieknie sie tuninguje. szczegolnie turbo benzyne na gazie.

Opublikowano

Nie siedzę w noczyim portwelu ale nie wyobrażam sobie bym podjechał Audi A8 pod dystrybutor z gazem. Co do ekonomi to moje 2,6 nir zna tego słowa. 15 litrów na mieście przy lekkich butach. I ani mi się śni by zakładać w nią gaz. Tak więc nawet jeśli te 4,2 tdi będzie tyle paliło to i tak nie odczuje różnicy w kosztach. Tylko biorąc pod uwagę późniejsze modyfikacje w silbiku w tej A8 bardziej wdzięczny jest pewnie 4,2 tdi niż 4,2 benzyna.

Opublikowano
Nie siedzę w noczyim portwelu ale nie wyobrażam sobie bym podjechał Audi A8 pod dystrybutor z gazem. Co do ekonomi to moje 2,6 nir zna tego słowa. 15 litrów na mieście przy lekkich butach. I ani mi się śni by zakładać w nią gaz. Tak więc nawet jeśli te 4,2 tdi będzie tyle paliło to i tak nie odczuje różnicy w kosztach. Tylko biorąc pod uwagę późniejsze modyfikacje w silbiku w tej A8 bardziej wdzięczny jest pewnie 4,2 tdi niż 4,2 benzyna.

Nie ma sie czego wstydzic,ja podjezdzalem 2,2t pod lpg tylko ze u mnie ciagle byly problemy z lpg i zminilem taktyke ;-) tzn. do wozenia d*py 1.9tdi a dla przyjemnosci S4 2.2t bez lpg. Fakt 4.2 v8 lepiej znosza lpg ale warto wtedy zamontowac 2 parowniki np. Goldy,sekwencje na kompie stag'a np.300 i dobre wtryskiwacze. Minus ktory zawsze mnie wkurzal. Po pierwsze jak chcesz miec uzytkowy bagaznik to butla w kolo zapasowe,ale wtedy tankowanie co mniej wiecej 200 km. Po drugie jak chcesz zadziej tankowac to wiadomo butla za siedzeniem,wtedy nie masz bagaznika. Nie wiem jak 4.2 v8 biturbo znioslo by lpg. Aktualnie jestem przeciwnikiem lpg w turbo. Jesli chodzi o chip do 2.4, 2.6 , 2.8 v6 to mysle ze jest spokojnie osiagalne te 10-15 km sterujac sama przplywka. Sam osobiscie wifzialem BMW e30 2.0 16V wysterowane sama przplywka ze 140 km do prawie 170 km i momentu prawie 190 nm (oczywiscie strojone przy mnie na hamowni rolkowej) ale zeby osiagnac taki wynik tam byla mocna ingerencja w motor.dodam ze bmw byla przygotowywana do wyscigow gorskich. Reasumijac moim zdaniem najrozsadniej kupic anglika C5 2.7 BiT i zrobic swapa. BiT w zwyklej v6 tak jak kolega napisal powyzej zbyt kosztowne. Np. Same kolektory wylotowe to min. 2000 zl.

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

Opublikowano

jak chcecie wolnossaka stuningowac, to tylko takim czyms, pozwole sobie zacytowac post kolegi paput z tego tematu:

plik pdf, instrukcja

http://www.audi-s.net/tips/BOOK/PDF/...stallation.pdf

przydatne forum

Supercharged Audi and VW Forums (Powered by Invision Power Board)

silnik 2.8 V6 +PES G2

G2_cover_001.jpg

silnik 2.4 V6 + LPG + PES G2

DSC00314.jpg

---------- Post dopisany 26-08-2013 at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany 01-08-2013 at 20:30 ----------

800$ i mamy cały zestaw

Audi VW 2 8L 30V PES G2 Supercharger System 1998 01 Complete | eBay

Opublikowano

Też dobra opcja, jesli ktoś chce faktycznie zostać przy V6.

Opublikowano
jak chcecie wolnossaka stuningowac, to tylko takim czyms, pozwole sobie zacytowac post kolegi paput z tego tematu:
plik pdf, instrukcja

http://www.audi-s.net/tips/BOOK/PDF/...stallation.pdf

przydatne forum

Supercharged Audi and VW Forums (Powered by Invision Power Board)

silnik 2.8 V6 +PES G2

http://tomasz.data2net.org/gallery-albums/PES-G2/G2_cover_001.jpg

silnik 2.4 V6 + LPG + PES G2

http://i449.photobucket.com/albums/qq212/mckay9/DSC00314.jpg

---------- Post dopisany 26-08-2013 at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany 01-08-2013 at 20:30 ----------

800$ i mamy cały zestaw

Audi VW 2 8L 30V PES G2 Supercharger System 1998 01 Complete | eBay

a znalazłeś jakiej mocy i momentu można się spodziewać po takim modzie, no i przede wszystkim koszty modyfikacji.

Opublikowano

Zastanawiałem się nad 1 większą turbiną ze zmienną geometrią a umiejscowienie jak w 2.5 tdi... cooler duży , nowy program i wio....koszt pewnie jak swap 2.7...:facepalm: takie tam fantazje...:naughty: niezapominajmy ten bziuczek poniżej zawsze kucy zabiera trochę a turbinka sama się żywi (prawie)

Opublikowano
jak chcecie wolnossaka stuningowac, to tylko takim czyms, pozwole sobie zacytowac post kolegi paput z tego tematu:
plik pdf, instrukcja

http://www.audi-s.net/tips/BOOK/PDF/...stallation.pdf

przydatne forum

Supercharged Audi and VW Forums (Powered by Invision Power Board)

silnik 2.8 V6 +PES G2

http://tomasz.data2net.org/gallery-albums/PES-G2/G2_cover_001.jpg

silnik 2.4 V6 + LPG + PES G2

http://i449.photobucket.com/albums/qq212/mckay9/DSC00314.jpg

---------- Post dopisany 26-08-2013 at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany 01-08-2013 at 20:30 ----------

800$ i mamy cały zestaw

Audi VW 2 8L 30V PES G2 Supercharger System 1998 01 Complete | eBay

a znalazłeś jakiej mocy i momentu można się spodziewać po takim modzie, no i przede wszystkim koszty modyfikacji.

dojdzie ze 100km:whistling:

Opublikowano

Chyba nie bardzo 100. Niedawno na yt widzialem ze gosciowi wyszlo 243 kuce ze 193.ale mnie bardziej moment interesuje.

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

Opublikowano

Jak Cie moment w TB interesuje to kup 2.7bit odrazu, seryjne v6 2.4-2.8 bez odprężenia rozpadnie się jak zobaczy męski moment obrotowy :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...