Kamil3235 Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Witam wszystkich, wczoraj oddałem swoją audi na wymianę oleju po czym mechanik zadzwonił ze gdzieś z pod skrzyni biegów cieknie płyn chłodniczy a ze nie widza skąd to musza ja wyciągnąć.. Koszt nie mały, wiec mam pytanie czy to możliwe zeby gdzieś pod skrzynia biegły przewody z których moze uciekać płyn chłodniczy ? B6 2.0fsi dzieki za pomoc : )
ofikruszon Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Witam mam taki wyciek centralnie pod zbiorniczkiem płynu chlodniczego. Co to moze być ? sam zbiornik? wczoraj miałem max a teraz mam min. zrobiłem max 100 km przez noc musiało uciec. Dymie nie dymi zresztą uszczelka to nie jest na bank ani głowica bo tam wycieku by nie było wdg mnie jakieś pomysły?
KoJ@K Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Moze cieknie spod korka Moze sprobuj go podmienic na jakis inny i sprawdz wtedy, czy dalej bedzie ubywalo.
ofikruszon Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 11 minut temu, KoJ@K napisał: Moze cieknie spod korka Moze sprobuj go podmienic na jakis inny i sprawdz wtedy, czy dalej bedzie ubywalo. właśnie dziwne bo dolalem do max i wyrzucili ten płyn do stanu przed dodaniem i niżej nie schodzi. Może taki stan ma być. zbiornik wymieniany był w 2012 może czas na niego
a4b8sv Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Witam a4 b8 1.8tfsi ubywa czasami troche plynu chyba znalazlem wyciek ( w zalaczonym zdjeciu) tylko poprosil bym o pomoc z czego to cieknie i z czym wiaze sie naprawa/wymiana/moze sama uszczelka? Lokalizacja: tyl silnika strona lewa(od kierowcy)
drex87 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Witam potrzebuje wymiary lub numer oringa laczenia weza z chodnica na dole. W sklepach twierdza ze niewystepuje taki oring tylko caly krociec z wezem. Moze ktos ma wymiary tego oringa. Pacient to a4 b7 1.8 t bfb Wysłane z mojego LG-H635 przy użyciu Tapatalka
Snorky Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Pytanie za 100pkt. Wyciekał mi płyn z tyłu silnika. Namierzyłem, że chodzi o króciec (czwórnik, w który wchodzi czujnik temperatury) o numerze 06B 121 132 E. Po odkręceniu okazało się, że jego podstawa się wygięła i płyn spitala bokiem. Problem w tym, że rok temu (30 maja) kupowałem już taki nowy króciec (Meyle) i przetrwał do teraz. Jest jakiś patent żeby to wzmocnić? Czy może szukać króćca konkretnej firmy? Czy tylko oryginał?
Snorky Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Zamówiłem oryginał - zobaczę ile wytrzyma...
Lukasz eS. Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Niestety tez mnie dopadl problem z plynem chlodniczym i okazalo sie ze winowajca jest pompa wody Jesli komus, szybko znika ten plyn, to sprawdzcie pompe bo to moze byc przyczyna jak wlasnie u mnie...
dziku90 Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Jeśli Meyle wytrzymał tylko rok to lipa. Co w takim razie wybrać? http://allegro.pl/oryg-krociec-wody-wodny-chlodzenia-audi-a4-b6-1-8t-i6574133325.html http://allegro.pl/krociec-rura-wody-audi-a4-b6-b7-00-1-8-1-8t-i4949664928.html czy TOPRAN http://allegro.pl/krociec-rura-wody-audi-a4-b6-b7-2000-1-8-1-8t-i5918802883.html#
Snorky Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 8 godzin temu, dziku90 napisał: Jeśli Meyle wytrzymał tylko rok to lipa. Co w takim razie wybrać? http://allegro.pl/oryg-krociec-wody-wodny-chlodzenia-audi-a4-b6-1-8t-i6574133325.html http://allegro.pl/krociec-rura-wody-audi-a4-b6-b7-00-1-8-1-8t-i4949664928.html czy TOPRAN http://allegro.pl/krociec-rura-wody-audi-a4-b6-b7-2000-1-8-1-8t-i5918802883.html# Teraz zamówiłem ten z Twojego pierwszego linku, czyli: ORYG KRÓCIEC WODY WODNY CHŁODZENIA AUDI A4 B6 1.8T Zamówione we wtorek, wczoraj przed 15 wysłali, dzisiaj powinien przyjechać. Sprzedawcą jest ASO
TopGun Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) Witam Panowie proszę o potwierdzenie słów jednego z mechanikow. Silnik 1.8 T 163KM LPG Stwierdzil on uszkodozny króciec, lecz auto dymi na bialo po dłużyszm postoju przez ok. Minute po odpaleniu. Mechanik mowi ze króciec cieknie na czujnik temperatury i tamtedy dostaje się do środka i dlatego dymi przez ta minute po odpaleniu. Mieliście taki przypadek? Możliwe to?? Edytowane 18 Maja 2017 przez TopGun
Snorky Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Czujnik temperatury jest zamontowany w króćcu. Nie ma możliwości, żeby płyn wyciekał przez króciec, kapał na czujnik temperatury (który jest w górnej części króćca) i wciekał gdzieś spowrotem. Fizycznie niemożliwe. Ile jest tego dymu? Jest biały czy bardziej niebieskawy? Kopci tylko przez minutę, a później przestaje (sam z siebie)? Kopci tylko po odpaleniu czy po "przepałowaniu" też?
TopGun Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 (edytowane) Z rury leci Raczej bialy dym, ale głowy nie dam, tylko przez +- minute, tylko po dlugim postoju, przestaje sam z siebie, pozniej wgl nie leci, nawet w czasie pałowania Po postoju 2 godzinnym Tez nic nie bylo.., po odpaleniu ani grama dymu Help, gdzie szukać przyczyny? Edytowane 18 Maja 2017 przez TopGun
gieras1988 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 (edytowane) u mnie mam wyciek, widać go na łączeniu skrzyni i silnika od dołu udało mi się takie zdjęcie zrobić, po lewej skrzynia po prawej blok i na górze sławny króciec. Widać czerwone zacieki po płynie, możliwe to, że spod króćca leci tak jak te zacieki są ? dzisiaj będę wymieniał króciec na nowy za bagatela 20zł okolice króćca mam jakby w ropie koło pompy vacum zapewne a sam króciec na silikon, może ropa podeszła i pojawiła się nieszczelność. swoją drogą miesiąc temu była wymieniana uszczelka pod vacum Edytowane 17 Czerwca 2017 przez gieras1988
Marcin Pakuła Opublikowano 19 Czerwca 2017 Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) Taka ciekawostka którą zdiagnozowałem w weekend. U mnie też wygiął się nieco króciec z tyłu silnika i zaczęło ciec (silnik BFB). Przyczyną był brak uszczelki pod elementem w który wkręcony jest zawór SAI który jest obok. Mechanik który wcześniej wymieniał prawdopodobnie króciec zapomniał jej zamontować. Wydostające się stamtąd spaliny odkształciły nieco plastik i było na tyle gorąco, że aż przypaliła się krawędź. Prawdopodobnie jest to powód dlaczego odkształcają się te elementy. Więc jak ktoś pisze, że odkształcił mu się króciec i zaczął ciec, niech sprawdzi także przy okazji uszczelkę przy zaworze SAI - czy ją w ogóle ma. Zgodnie z procedurą, uszczelkę tą wymienia się przy każdym demontażu zaworu. Z tego co znalazłem, moment dokręcenia SAI i króćca to 10Nm. Edytowane 19 Czerwca 2017 przez Marcin Pakuła
ari89 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Witam mam problem z moim Audi a4 b7 1.9 tdi 116 koni. Problem jest tego typu że wyrzuca mi plyn chlodniczy ze zbiorniczka wyrownawczego a mianowicue dolem tz jak odkrece korek od zbiorniczka to jest tam dziura na wylot ktora konczy sie pod zbiorniczkiem i tam ucieka ostatnio byl odpalony 1.5 h dobrze rozgrzany weze wszystkie sa cieple przelew nie zatkany bo widac jak wpusza plyn do zbiorniczka wentylator sie zalaczyl olej czarny plyn ladny rozowy. Co to moze byc klubowicze pomocy bo juz nie mam sily a jestem zagranica
Kaziorek Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Siema, do tej pory wymieniłem termostat , korek oraz wyłączyłem chłodniczke spalin. Komputer nic złego nie pokazuje a płyn jak wyrzucało, tak dalej wyrzuca przez odpowietrznik po ostrzejszej jeździe. Ostatnie co mi przychodzi do głowy to wymiana zbiorniczka z wcześniejszymi sprawdzeniem pompy wody. Mimo tego że nic na to nie wskazuje to zaczyna mi to wyglądać na uszczelkę albo głowice... Pzdr.
gabewu5 Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 Cześć, jakiś czas temu zauważyłem problem ubywającego płynu a 1.9 TDI AVF. Wczoraj dolałem litr, dzisiaj patrze a tu znów poniżej minimum!! Zacząłem przyglądać się wężom i znalazłem jeden przetarty, z którego ubywa płyn i chlapie na wszystko dookoła. Na zdjęciu pokazuje umiejscowienie wężyka. Wie ktoś może jaki jest numer części?
B_udyn Opublikowano 18 Grudnia 2017 Opublikowano 18 Grudnia 2017 I mnie dopadlo UPG obiaw duze cisnienie w ukladzie chłodzenia chociaż dało się ugiac węże i znikajacy plyn a raczej wyrzucany przez korek nie z powodu gotowaboa sie a wlasnie cisnienia co potwierdzil test na CO2 w ukladzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się