Danny Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Dziś jezdziłem z odpalonym blokiem 013 i wartosci sa cały czas 0 na kazdym garku wiec cewki sprawne
Danny Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 A wiec tak, byłem w sklepie motoryzacyjnym i zrobili mi dobra cena za świece NGK platynowe wiec wziołem odrazu wymieniłem. Wsiadam, jade i nie przerywa nic pieknie idzie, jedyny problem jest z tym iż np. na 3biegu gdy dodam pełny gaz szarpnie tak mocno i auto jedzie normalnie jak naciskam gaz umiejetnie idzie do odcinki. Co ciekawe świece ori Audi/VW(dwie stały w oleju) Obecnie odłączyłem aku i go ładuje:) sprawdze błedy i powiem co i jak.
pioteros Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Problem w n75 lub wezyku skoro czasem tylko ci przeladuje, a świece, wymień szybko uszczelke dekla bo nowe świece zaraz też będą stać w oleju i będzie to samo
Danny Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 po odłączeniu Aku wyskoczył błąd 544 i 561 i jakis tam od ecu ze go odpiołem:D Własnie zamówiłem n75 i przepływke:) Wiem wiem:) też zamowiona uszczelka Dam znac czy pomogło
Danny Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 świece ngk v-line pfr6q dodatkowo wyskoczył błąd przeplywki co chyba będzie tłumaczyć przerywanie i szarpanoe po naciśnięciu pełnego gazu błedy 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - dodawanie 16487 Przepływomierz - wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 544 Przekroczenie max ciśnienia doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
switch@23 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 Hej. dzisiaj byłem i tak jak doradził mi kolega Pioteros ( dzięki za wsparcie ) sprawdziłem szczelność przewodów od N75 do turbo i pozostałych jak i sam zawór i wszystko raczej ok. Przewody szczelne a zawór po włączeniu puszcza powietrze na króćce które idą to turbiny. Wykręciłem wszystkie przewody w tym obszarze do kontroli i generalnie uwalony mam zawór 058 145 710 ( DV?). Było przy nim grzebane no i przewód idący od kolektora ssącego do zaworu przepuszcza przy podłączeniu z zaworem. Nie wiem jaki o ma wpływ na układu doładowania. ( nie do końca się znam ) .Ale zobaczę czy wymiana poprawi pracę auta. No i potem logi. pozdrawiam ---------- Post dopisany 15-01-2014 at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany 31-12-2013 at 12:55 ---------- Zawór i przewód do kolektora wymienione, na komputerze zero błędów, logów dynamicznych jeszcze nie robiłem. Ale autko jeździ bez zarzutów, lepiej żwawiej wkręca się na obroty. Generalnie jednak kontrola przewodów w tym silniku to podstawa.
Danny Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Witajcie,Też mam podobny problem. Autem szarpie przy około 3tyś obrotów nie ważne jaki bieg, jak jade w 4 osoby to jakoś szybciej, jak zimny mniej szarpie. Ostatnio nawet podczas ruszania czuje jakby chodził na 3gary Ostatnio w aucie wymienione Turbo ponieważ odpadła klapka WG, turbo wymienione kat wyciety wspawana rura. Jak szarpie silnik wpada w wibracje jak dam 1/4 gazu powiedzmy ze przyspieszy do odcinki ale wydaje taki dziwne dzwieki jakby jęczenie, przy pełnym bucie szczela. Błedy to 561 odnośnie mieszanki Auto odpala bez problemu, ale pali duzo za 100zł zrobiłem 120km DV wymieniony na ten mocniejszy Nieszczelonosci nie ma sprawdzałem N75 czyszczony Przepływka czyszczona Szarpanie nie ustepuje nawet jak odepne przepływke, sonde, czujnik temp. Prosze o pomoc aha przed wymiana turbo auto nic nie szarpało ale wiadomo klapki nie było wiec doładowanie nie było wieksze jak 0.1bar Witajcie, może komuś pomoże, obecnie problem został znaleziony. Mianowicie silnik wpadał w wibracje okazały sie świece kupione platynki ngk Szarpanie dość mocne wrażenie jakby silnik nagle zgasł albo nie wiem, winny był zawór n75 Dodatkowo problem z mocą, spalaniem winna była przepływka która zalewała auto Może komuś sie przyda
sieku89 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Witam. Mam podobny problem. Auto jest mółowate z dołu a jak wcisne gaz do końca to szarpie(na gazie i benzynie) . Ogólnie autko mało pali ok 9l gazu. Co to moze być? oto logi: Benzyna: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Gaz: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i jeszcze kanał 013 mierzony na gazie ale mysle ze to bez róznicy VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Silnik to 1.8t AEB. Z góry dzieki za pomoc ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 08:54 ---------- Pomoże ktoś??
pioteros Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 stukowego brak, moc raczej jest, wychodzi zdrowa seria, duty cycle troche niskie czyli cos ze sterowaniem turbo sprawdz tylko N75 i wezyk idacy od niego do gruszki turba, a także zawór DV - ten powinno się sprawdzać i ewentualnie wymieniac co 5 lat minimum bo taki jego urok
Dev Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Z d...py te logi zrob je po ludzku do odcinki
Łukasz13 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Wyglada na kiepsko wyregulowana instalacje lpg, jak skasujesz bledy i nie wlaczajac gazu jedziesz na benzynie to tez szarpie? Wysłane za pomoca sputnika.
sieku89 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 żadne błędy sie nie pojawiają a szarpie na benzynie jak i na gazie ale tylko jak pedał wcisne w podłoge na dniach postaram sie sprawdzic te zawory i dam znac co i jak
sawul Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Mam pytanko ile powinno wynosić podciśnienie w układzie dolotowym? u mnie jest -6 na wolnych obrotach.
sobol Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 hej, rzucilby ktos okiem zaczelo sie od poszarpywania w zakresie 2-2,5k. znalazlem urwany wezyk podcisnienia. szarpanie w duzej mierze ustalo, ale jeszcze od czasu do czasu przyszarpie. obd pokazuje mi takie bledy: wtf? ---------- Post dopisany at 10:42 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ---------- a tak sobie mysle, ze moze lpg cos mi tam miesza. ---------- Post dopisany 19-03-2014 at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2014 at 10:42 ---------- temat nieaktualny. naprawilem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się