Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kody climatronika Audi A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy ta wartość jest OK nawet przy włączonej sprężarce?

Jest OK
Opublikowano

witam niedawno wymieniłem sobie liczniki an takie z fis, przesiadke robiłem z VDO żółta niebieska na VDO też stare kostki tylko z fis i na klimatronicu wcześniej miałem na kanale 49 normalnie temperature chyba a po zmianie cały czas -60. Wyskoczyły dodatkowo dwa błedy na 1 kanale 50,3 i 15,3 ten drugi to wiem co to może być ten pierwszy to gdzieś wyczytałem że słaby aku był tylko zastanawia mnie ten 49 kanał i te -60 , jak założyłem stare liczniki to wróciło do normy.

Opublikowano

Kanał 49 w klimatroniku pokazuje wskazanie czujnika G2 to samo wskazówka temp. w liczniku. Jak mówisz ze założyłeś inny licznik to może być powodem,może zrobiła się jakaś przerwa w obwodzie lub jest inna oporność tego połączenia. Dodam że w licznikach po II lifcie jest już CAN

Opublikowano

Koledzy troche postanowiłem poeksperymentować z tymi wszystkimi kanałami i temperaturami a których tu piszecie. i oto moje wnioski klimatronic 76 kanałów jak sie nie myle.

Kanał 51 niby temperatura bloku ale mierzyłem termometrem i nie szło to w parze z temperaturą na dodatkowym termometrze elektronicznym różnica w nawet do 20 *C za to jak przyłożyłem do węży na nagrzewnicy to były wyniki zbliżone wachania o jakieś 3-5*C.

kanał 49 równiutko z tarczą licznika.

Czyli kanał 51 mógłby być temperaturą chłodziwa w nagrzewnicy.

Opublikowano
Co do błędów to 50.3 może wskazywać na słaby aku...
Opublikowano

Ostatnio skończyła mi się dmuchawa wymieniłem ją na nową i skasowałem wszystkie błędy. Jednego nie mogę skasować 15.1 nie wiem dlaczego bo z nawiewem wszystko jest ok a przed wymianą dmuchawy tego błędu nie było. To znaczy że na dniach skończy mi się też ten silnik klapy powietrza :mysli::confused4:

Opublikowano

Może jak wymieniałeś dmuchawę przez przypadek odpięła się wtyczka z tego "potencjometru klapy powietrza" (ciągła przerwa)

Opublikowano

eee, sprawa taka: :decayed:

na wskaźniku temp. nie dochodzi mi do 90* a jak sprawdzam na klimatronicu na kanale 51 to temperatura bardzo szybko dochodzi do 90 po odpaleniu auta, np. z 28 na 90 w ciągu 5 minut na postoju. Ale w niedziele coś takiego - rano odpaliłem wózek wyjechałem przed garaż i czekam aż się trochę rozgrzeje i bawię się klimatroniciem i temp na kanale 51 szła do góry ale gdy wyłączyłem wentylator temp. spadała... może na innym kanale powinienem sprawdzać? 1.9 AHU 1996r

Opublikowano

na kanale 49 bym polecił w takim przypadku.

Opublikowano

na 49 jest temp cieczy chlodzacej

na 51 jest cos ale tez idzie do 90

u mnie po zmianie termostatu i czujnika na 49 pokazuje 94 - 96 stopni

Opublikowano

mnie to ten kanał 51 w naszym przypadku wygląda na kąt otwarcia tego ustrojstwa co reguluje przepływem cieczy przez nagrzewnice. Trzeba by to sprawdzić na chłodzeniu czy będzie rosła czy spadała. wiem, tyle że jak dochodzi do 40 to rosną obroty silnika nagrzewnicy o jeden stopień i tak dalej. to może jakoś programowo bo jak np. miałem uwalony termostat to wiatrak nagrzewnicy i tak automatycznie szedł na max i dmuchał ledwie ciepłym powietrzem i tam zawsze dochodzi do 90 i od tego jak szybko tam rośnie tak szybko zwiększają się obroty na nagrzewnicy. to są tylko takie moje domysły z obserwacji jakie przeprowadziłem. bo mam problem po zmianie zegarów na kanale 49 gdzie miałem wcześniej tem cieczy chłodzacej mam teraz -60.

Opublikowano

ok, już jest ok. Na 49 kanale jednak temp. silnika wy świetlana jest. I się okazało, że to nie czujnik tylko termostat.. Ale trochę to dziwne, bo auto grzeje świetnie :naughty: No ale nic, trzebaby wymienic ;)

Dzięki :good:

Opublikowano

Ja też mam ta wartość na kanale 1c jest to błąd w moim przypadku obrotu wałka rozrządu i pojawił się po zmianie licznika. Czytałem jeszcze na innym forum że to może być wina słabego aku.

Opublikowano

Pany nie czytacie postów, kilka postów wyżej jest cytowanie z jeszcze kilku postów wcześniej co ten błąd oznacza :gwizdanie:

Opublikowano

Pany nie czytacie postów, kilka postów wyżej jest cytowanie z jeszcze kilku postów wcześniej co ten błąd oznacza :gwizdanie:

KOlego ale ja mam ten sam błąd 50.3 i nie dotyczy on na pewno słabego aku. vag po skasowaniu i otpaleniu pojawia sie na nowo mimo że aku zmienione a na vag-u błąd obrotu wałka rozrządu lub coś podobnego. next time spisze dokładnie.

Opublikowano

KOlego ale ja mam ten sam błąd 50.3 i nie dotyczy on na pewno słabego aku. vag po skasowaniu i otpaleniu pojawia sie na nowo mimo że aku zmienione a na vag-u błąd obrotu wałka rozrządu lub coś podobnego. next time spisze dokładnie.

A co ma błąd wałka rozrządu (przypuszczam, że to błąd czujnika HALLA) do klimatyzacji ???

Albo inaczej, co ma piernik do wiatraka ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...