Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Licznik VDO zamiast JAEGER w Audi A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przerabialem ten temat osobiscie 4 lata temu po uszkodzeniu jagera. Montaż vdo pełny fis to jedyne sensowne rozwiazanie. Doświadczenia nie miałem żadnego i wystarczyla wiedza zdobyta na forum. Licznik smiga do dziś.

Opublikowano

Koledzy mam taki problem. Licznik jaegera z analogowym zegarkiem z cyframi, czyli z immo. Nie działa mi obrotomierz, prędkościomierz, wskaźnik paliwa na zero opadł, temperatury na maks i świeca się kontrolki od oleju i hamulców. Nie mogę się z nim połączyć vagiem. Powiedzcie czy to będzie wina licznika czy szukać coś innego. Jak w tej sytuacji przegrać wkład bo nie mam pinu i co zrobić z immo?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jaeger robił tylko liczniki poliftowe z cyfrowym zegarkiem. Najprawdopodobniej to wina licznika. W Twoim wypadku musisz kupić licznik również z analogowym zegarkiem z cyframi najlepoej od tego samego silnika w sensie benzyna lub diesel. Z nowego licznika odczytasz zwykłym kablem pin i dopiszesz sobie kluczyki.

Opublikowano

Dzięki kolego za pomoc, czyli pin muszę mieć w tego nowego licznika?? Czytałem opis i coś mi się ubzdurało że muszę mieć też z tego starego. A czy licznik od 2.5 tdi, ten z woltomierzem i wskaźnikiem temperatury oleju też może być??

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Jak masz 1.9 Tdi to może być. Trzeba będzie jedynie przekodowac na r4

Masz immo2 Więc potrzebujesz jedynie pin nowych zegarów. Ale kupuj jedynie vdo (z czarną obudową z tyłu)

Te co teraz masz to Uk-nsi.

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

Dokładnie 1.9 tdi, znalazłem dzisiaj w mojej okolicy vdo i jutro jadę zakupić. Dzięki wielkie koledzy za pomoc.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Zmieniłem dzisiaj licznik, wszystko działa po za tym że obrotomierz zaniza obroty o jakąś połowę. Na wolnych pokazuje mi 500 obrotów. Ja mam 1.9 tdi a założyłem z 2.5 tdi, czy to jest jakaś różnica??

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Poradziłem sobie, zapomniałem zmienić na r4

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

pin starych zegarów tylko przy immo3 potrzebny :)

Edytowane przez Banan
Opublikowano

Panowie, żeby nie zakładać nowego tematu chciałbym zadać kilka pytań... Mam Jeagery PB w swoim polifcie (1/2 fis), a kupiłem VDO od ON i tu rodzi się pytanie. Czy da się to jakoś zamienić?

Póki co wyczytałem info o wymianie wsadu i programowaniu kluczyków, jednak jeden elektronik powiedział mi, że nie da się wymienić Jeagery z benzyniaka na VDO z diesela.

Komu wierzyć?

I gdzie w WLKP znajdę fachowca co mi to zrobi?

Opublikowano

Panowie, żeby nie zakładać nowego tematu chciałbym zadać kilka pytań... Mam Jeagery PB w swoim polifcie (1/2 fis), a kupiłem VDO od ON i tu rodzi się pytanie. Czy da się to jakoś zamienić?

Póki co wyczytałem info o wymianie wsadu i programowaniu kluczyków, jednak jeden elektronik powiedział mi, że nie da się wymienić Jeagery z benzyniaka na VDO z diesela.

Komu wierzyć?

I gdzie w WLKP znajdę fachowca co mi to zrobi?

Kolego oczywiście, że da się to zrobić. Jak byś podjechał to byśmy to zrobili na miejscu, ale jak masz kabel vag kkl (najtańszy z allegro) to możemy to zrobić na odległość. Jao coś to pisz pw :)
Opublikowano

Oj da się , vdo kupiłeś też półfisa czy pełen?

Tarcze obrotów z jeagera średnio będą pasować , więc będziesz potrzebować tarczy z vdo.

Opublikowano

Panowie, żeby nie zakładać nowego tematu chciałbym zadać kilka pytań... Mam Jeagery PB w swoim polifcie (1/2 fis), a kupiłem VDO od ON i tu rodzi się pytanie. Czy da się to jakoś zamienić?

Póki co wyczytałem info o wymianie wsadu i programowaniu kluczyków, jednak jeden elektronik powiedział mi, że nie da się wymienić Jeagery z benzyniaka na VDO z diesela.

Komu wierzyć?

I gdzie w WLKP znajdę fachowca co mi to zrobi?

Wlatuj załatwimy temat w parę minut

Opublikowano (edytowane)

Jednak zegary sprzedałem. Odświeżałem stronę przez kilka dni i odpowiedzi mi się nie wyświetliły :kwasny: Zegary sprzedałem, poluję na pełnego FISa z benzyniaka, żeby tylko kluczyki zostały...

Dzięki za odpowiedzi :hi: Głupi byłem, bo zamiast od razu tu zapytać, to dzwoniłem do magików wyszukanych w google :facepalm:


Edytowane przez Bose
Opublikowano

Witam, mam w swoim aucie licznik 1/2 fis jaegera. Kupiłem licznik vdo full fis z s4 b5. Dużo z tym roboty? Ewentualnie ktoś podejmie się jego wymiany?

Opublikowano

Witam, mam w swoim aucie licznik 1/2 fis jaegera. Kupiłem licznik vdo full fis z s4 b5. Dużo z tym roboty? Ewentualnie ktoś podejmie się jego wymiany?

https://www.dropbox.com/s/ewq7saahww0oqcb/Zamiana%20p%C3%B3%C5%82%20FIS%20na%20Full-FIS.pdf?dl=0

Opublikowano
cześć wszystkim, od miesiąca jestem posiadaczem Audi a4 b5 z września 2000r. silnik 1.8 avv. przymierzam się do wymiany licznika - defekt w postaci wskazania paliwa. Z tego co się dowiedziałem to siedzi jeager 1/2 fis - http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/3f0a85673a19096f(tak jak u któregoś z kolegów)

Poszukałem zegarów z vdo fis i mam do Was pytania ,który(e) z nich będzie pasował (wyczytałem z wątków, żeby szukać z zegarem cyfrowym). czy do wersji uk licznika, tarcze z obecnego licznika będą pasowały? jak wygląda w tym przypadku programowanie immo? Ewentualnie czy da się naprawić ten defekt? Może ktoś może polecić elekryka z Białegostoku lub okolic?







Pozdrawiam

Opublikowano

Ostatni licznik to też jaeger, więc raczej odradzam. Pozostałe liczniki trzeba przerabiać aby pasowały do Twojego auta. Trzeba edytować wsad na europę/benzynę. Tarcze prędkości z jaegera trzeba będzie dociąć pod wzór vdo aby ją jakoś wpasować. Od obrotów lepiej dorwać ori od benzyny vdo. Jak coś to posiadam ;)

Kolejna sprawa to stan wyświetlacza fis. Nie wiadomo na co trafisz.

Najlepiej weź ten najtańszy z numerem 1 i przerób pod swój samochód :)

Opublikowano

Ostatni licznik to też jaeger, więc raczej odradzam. Pozostałe liczniki trzeba przerabiać aby pasowały do Twojego auta. Trzeba edytować wsad na europę/benzynę. Tarcze prędkości z jaegera trzeba będzie dociąć pod wzór vdo aby ją jakoś wpasować. Od obrotów lepiej dorwać ori od benzyny vdo. Jak coś to posiadam ;)

Kolejna sprawa to stan wyświetlacza fis. Nie wiadomo na co trafisz.

Najlepiej weź ten najtańszy z numerem 1 i przerób pod swój samochód :)

Dzięki za odpowiedź. Ten wsad http://chomikuj.pl/robak26/A4+B5+wsad+licznika+Full+FIS+EU+2000rokbędzie pasował do tego 1 licznika ? Zapytam jak elektryk widzi sprawę z tarczami i ewentualnie skontaktuję się z Tobą. Faktycznie stan wyświetlacza to zagadka w przypadku zdemontowanego licznika. Widziałem aukcje gdzie piksele trochę wypalone były, Jeśli trafi się taki to będzie się trzeba przyzwyczaić , lepiej to niż zawieszony wskaźnik poziomu paliwa..

Opublikowano

Byle jakiego wsadu nie możesz wgrać bo wskaźnik temperatury oleju nie będzie działał. najlepiej przerabiać ori wsad. wkladanie tarczy z jaegera do vdo to lipa :P

Opublikowano

wkladanie tarczy z jaegera do vdo to lipa :P

Żadna lipa. Jak się postara to będzie ok.

Ja kiedyś przekladalem i było ok. Nie do odróżnienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...