bulayooo Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 allorastary bagnet 03G 115 511 T update bagnet z 2009 roku 03G 115 611 AE (niby różnica niewielka ale T to nie AE...popatrzmy na fotkę niżej) na górze stary bagnet na dole update'owany nowy z 2009 (różnica widoczna gołym okiem) tyle a może, aż tyle http://s12.postimg.org/nwdceywix/zdj_cie_audi.jpg także Mati brd w Twoim przypadku bagnet jest ok, musisz poszukać głębiej problemu, być może czujnik w misce padł błąd w numerze powinien byc 03G115611T, który teraz jet zamienny na 03G115611AE.
Przemo85 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Ile kosztuje używany czujnik a ile nowy? U mnie też co jakiś czas na komputerze wyświetla się "niski poziom oleju"
mAti_brd Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Ile kosztuje używany czujnik a ile nowy? U mnie też co jakiś czas na komputerze wyświetla się "niski poziom oleju" ja dałem 50zł + przesyłka w serwisie 395zł "może masz niski poziom oleju sprawdzałeś? mi zapalała się lampka "sensor"
Przemo85 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 u mnie po wymianie oleju zaczął się wyświetlać ten komunikat
mAti_brd Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 u mnie po wymianie oleju zaczął się wyświetlać ten komunikat w sumie to na początku też wyświetlał się kom. minimum a potem sensor
Pawelkiwi Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Wymiana oleju to bardzo usteko-genna operacja. Wiem że to off ale np. w 1.2 HTP często potrafi po wymianie oliwy rozrząd przeskoczyć, ot taka wada fabryczna VAG.
Krembul Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Ja mam ten samproblem. Juz od dawna pojawial mi sie komunikat o niskim poziomie oleju ale na bagnecie zawsze bylo ok. Po jakims czasie pojawil sie komunikat "sensor". Czujnik wymieniony (320 zl). Olej nowy zalany do poziomu lekko ponizej max. Po 200 km znowu pojawil sie komunikat o ńiskim poziomie oliwy. Czyzby na prawde kwestia zlego bagnetu? Czy moze ktos podac symbol bagnetu, ktory powinien siedziec w BRD? Moge podac VIN dla pewnosci.
Tombik Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Oryginalnie siedzi 03G115611T...ale mógł być z czasem zmieniony na 03G115611AE...z końcówką T wycofali ze sprzedaży w ASO w lipcu 2009...AE to jego nowszy odpowiednik...o dziwo jest on 5mm krótszy...wiem bo sam kupiłem i porównywałem T z AE.
cabanmat Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Spróbuj odpiąć aku. Z własnego doświadczenia wiem, że jak złapie "błąd" to nie może go zapomnieć...
piotrsob1 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Wymiana oleju to bardzo usteko-genna operacja. Wiem że to off ale np. w 1.2 HTP często potrafi po wymianie oliwy rozrząd przeskoczyć, ot taka wada fabryczna VAG. Siedzę i myślę, i jakoś nie mogę wymyślić związku przyczynowo - skutkowego pomiędzy wymianą oleju a przeskakiwaniem rozrządu. Chyba że Helmuty zastosowali tam napinacz rozrządu, w którym ciśnienie oleum kasuje jego luz
Krembul Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Oryginalnie siedzi 03G115611T...ale mógł być z czasem zmieniony na 03G115611AE...z końcówką T wycofali ze sprzedaży w ASO w lipcu 2009...AE to jego nowszy odpowiednik...o dziwo jest on 5mm krótszy...wiem bo sam kupiłem i porównywałem T z AE. No ja mam ten z T na koncu. Czyli fabryka wycofala ten z T i do tego samego silnika proponuje teraz inny, krotszy? Czy krotszy ma cala skale przesunieta wyzej?
Tombik Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Skala jest taka sama tylko wyżej przesunięta
Piotr Baran Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Czesc - widze, ze wątek dawno nie ruszanyu mnie siedzi bagnet 03G115611T, po wymianie oleju i po 2tys km , z czego ponad połowa z prędkościami "autostradowymi" - także pojawił się alarm o niskim poziomie oleju, na bagnecie sprawdzałem i jest OK, maxpytanie - ile dolewaliście oliwy po zmianie bagnetu na ten z końcówką w oznaczeniu AE?Co prawda zamówiłem ten bagnet (czekać musze jeszcze jakis tydzień - jestem obecnie na Ukrainie)- a na oko nie chce dolewać by nie przedobrzyć, już się doczytałem ze ten nowy jest krótszy o 5mm, ale mimo wszystko jak ktoś wie - to proszę o odpowiedź...
SotoM Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Z tego co pamietam to z 3,8L na 4L Częsta usterka też w Opolu - wielu ludzi przed wymiana oleju prosi aby wlać środek czyszczący z LqMol i wielu ludzi pozeganalo się z problemem -może w vw też zadziała to tańsze niż czujnik za 400PLN
Piotr Baran Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Witam wszystkichPisałem jakies 2 miesiace temu (2 posty powyżej) o wyświetlającym się komunikacie - o niskim poziomie oleju.W końcu się wkurzyłem ( ciągłe sprawdzanie poziomu oleju, wymiana bagnetu (na ten krótszy "AE", tak w sumie to wymiana nic nie dała), odpięciu akumulatora na jakieś 30minut itd itp - komunikat wracał jak zaklęty - ikonka o niskim poziomie oleju) i wymieniłem na nowy czujnik poziomu oleju, no i przy tej okazji sam olej.Wszystko super - jedno odpalenia auta - wszystko cacy. Drugie odpalenie auta - tez wszystko ok. Przejechałem w sumie może jakieś 30km.Trzecie odpalenie auta - a tu żółta ikonka oleju plus napis SENSOR.Szlag mnie trafia!! (mam zdemontowany stary czujnik i sie zastanawiałem czy do niego nie wrócić - ale jak tak dalej pójdzie to zbankrutuje kupując olej, bo przecież czujnika nie wymienie bez zlania oliwy)Macie może jakis pomysł, w czym może być problem? Edytowane 14 Października 2016 przez Piotr Baran
blbina Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Szwagierka miala taki problem z VW Bora (fachowcy oczywiście wymienili czujnik) dalej to samo.Jak bylem na urlopie w pl to jej to naprawiłem. 1.Wymieniłem czujnik na jej stary(nie pomogło kontrolka dalej świeci) 2.Sprawdziłem napięcia na pinach wtyczki czujnika. Czujnik oleju podłączenie, wtyczka Od lewej: Pin1 - czerwono-czarny (zasilanie z bezpiecznika nr.5) Pin2 - brązowy (masa) Pin3 - niebiesko-szary (wyjście sygnału do kontrolki w desce rozdz.) Napięcia na wtyczce Pin 1+2= około 11 volt Pin 2+3= około 12 volt Zaczerpnięte z forum Golfa 3.Brakowało czujnika maski (zrobiłem zworkę na parę sekund na wtyczce do kontrolka znikła na 100km)zamówiłem wiązkę z mikrostykiem na aledrogo. 4.Czujnik dotarł dzień przed odjazdem (zamontowałem czujnik i najważniejsze skasować serwis olejowy zgodnie z procedura Kolejność : 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48) Działa do tej pory bez problemu tzn. sprawdź mikrostyk zamknięcia maski i koniecznie prawidłowo skasuj serwis olejowy VCDS ja kasowałem VagCanPro+K. Wydaje mi się ze w audi powinno być podobnie.
Piotr Baran Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Dzięki za łopatologiczne wyjaśnienie rozwiązania (ewentualnego) problemu Nie pozostaje nic innego jak tylko kupić ten system - znalazłem na allegro:http://allegro.pl/vag-can-pro-k-line-1992-2015r-aktualizacje-i5465361517.html#thumb/4 tylko, że troszkę to kosztuje.Szkoda, że nie ma Cię na stałe w PL (zresztą mnie tez), bo wracając z Ukrainy podjechał bym do Ciebie i za odpłatą prosiłbym o usługę - jestem zielony w tych sprawach, wolałbym Tobie kase zostawić jak kupować coś gdzie jest duże ryzyko, że nawet z tego nie będę umiał skorzystać. Tak na marginesie, nawet nie wiem gdzie jest gniazdo diagnostyczne w kabinie
blbina Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Mam nadzieje ze pomogłem .Musisz znaleźć kogoś kumatego żeby ci serwis olejowy dobrze skasował, anie na odwalke wyzerował licznik. Powodzenia
Piotr Baran Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 "zgodnie z procedura Kolejność : 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48" wiem, że w tym momencie już pewnie lekko przesadzam , ale czy mógłbyś to bardziej rozwinąć ...domyślam się, że jest 9 kroków - czy też etapów, a proszę dlatego - że może uda mi się tutaj na Ukrainie do jakiegoś elektryka podjechać, przecież Ukraińcy też jeżdżą skodami, vw, audi - ktoś te auta im diagnozuje - tylko, że jak już znajde ukrainskiego "magika" chciałbym coś w tym temacie więcej wiedzieć - lub jemu samemu jakoś podpowiedzieć - nakierować
blbina Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Kasowanie inspekcji serwisowej to absolutna podstawa obsługi vcds czy innych programów diagnostycznych tylko trzeba to zrobić rzetelnie i od początku do końca. Kasowanie inspekcji serwisowej [17 - Instruments][Adaptation - 10] Kolejność : 45, 42, 43, 44, 40, 41, 46, 47, 48Nawet jeśli nic nie zmieniamy, to należy przejść przez wszystkie etapy i zrobić SAVE. Numer kanału Znaczenie kanału Przykładowa wartość Wyjaśnienie 40 Ilość przejechanych kilometrów od ostatniego serwisu. - Wartość wyrażana jest w setkach kilometrów. 41 Ilość dni od ostatniego serwisu. - Wartość wyrażana jest w dniach. 42 Minimalna ilość kilometrów do inspekcji. 15 Wartość wyrażana jest w tysiącach kilometrów. (15x1000=15.000 km) 43 Maksymalna ilość kilometrów do inspekcji. 15 - "zwykły olej" 30 - olej typu "LongLife" Wartość wyrażana jest w tysiącach kilometrów. (15x1000=15.000 km) 44 Maksymalna ilość dni do inspekcji. 365 - "zwykły olej" 730 - olej typu "LongLife" Wartość wyrażana jest w dniach. 45 Jakość oleju. 1 - "zwykły olej" 2 - olej typu "LongLife" - 02 Kasowanie licznika wymiany : 1-wezwanie do serwisu 0-wpisac zero brak wezwania Test I zapisz Ja postępuje według tej tabelki która prawdopodobnie skopiowałem od nas z forum.W niektórych kanałach nawet nie trzeba nic kodować tylko trzeba zachować kolejność i przejść cala procedure od początku do końca. I koniecznie sprawdź mikrostyk zamknięcia maski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się