cocoo24 Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 2 godziny temu, kamil-vag napisał: Chodzi Ci o ustawienie na nowo pompek na 180 stopni ? Tak dokładnie
kamil-vag Opublikowano 17 Maja 2018 Opublikowano 17 Maja 2018 Ustawia się na nowo, jak on niby chce wyciągać dźwigienki bez popuszcenia śruby regulacyjnej ? Przecież wtedy są takie naprężenia na wałku dźwigienek ? Wykręca się śruby regulacyjne, potem wkręca do wyczuwalnego oporu i cofa o 180 stopni, cała filozofia...
cocoo24 Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 zmiana uszczelnień pomogła, dzisiaj zobacze jeszcze logi
Vipp Opublikowano 26 Maja 2018 Opublikowano 26 Maja 2018 Witam, jak oceniacie stan pompek? Nie wiem jak to odczytać bo nie bardzo wiem jakie wartości są przyjmowane za poprawne. Dzięki https://m.fotosik.pl/zdjecie/f6b0770869c36985
greg2505 Opublikowano 26 Maja 2018 Opublikowano 26 Maja 2018 (edytowane) Ok 24 minuty temu, Vipp napisał: Witam, jak oceniacie stan pompek? Nie wiem jak to odczytać bo nie bardzo wiem jakie wartości są przyjmowane za poprawne. Dzięki https://m.fotosik.pl/zdjecie/f6b0770869c36985 Wszystko w porządku, im bliżej zera tym lepiej Edytowane 26 Maja 2018 przez greg2505
BartoszBB Opublikowano 9 Czerwca 2018 Opublikowano 9 Czerwca 2018 O czym może świadczyć korekcja dochodząca do +1,3 ? Zaraz po odpaleniu na zimnym silniku?Silnik wtedy się trochę zatelepie podczas odpalania. Uszczelniacze wymieniałem pomogło na chwilę i to nie do końca, gniazda regenerowane rok temu i już nie najlepiej wyglądają = lekkie progi. Ogólnie czym cieplej odpala lepiej na tyk zero telepania a jak temperaturka spadnie to potrafi się trochę zatelepać z korekcją pod + 1,3 po czym spada do 0,3 i chodzi dobrze. Wtrysk,gniazda?Uszczelniacze ponownie?
kamil-vag Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 W dniu 9.06.2018 o 07:49, BartoszBB napisał: Ogólnie czym cieplej odpala lepiej na tyk zero telepania a jak temperaturka spadnie to potrafi się trochę zatelepać z korekcją pod + 1,3 po czym spada do 0,3 i chodzi dobrze. Trzeba zacząć od uszczelnień pompowtrysków, takie zmiany korekcji względem temperatury to najczęściej puszczające oringi na PD.
greg2505 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Napisałeś że były progi w gwiazdach, więc pewnie montując pompki z nowymi uszczelniaczami poprzecinałeś je i dlatego pomogło na chwilę
BartoszBB Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 (edytowane) W dniu 10.06.2018 o 17:40, kamil-vag napisał: Trzeba zacząć od uszczelnień pompowtrysków, takie zmiany korekcji względem temperatury to najczęściej puszczające oringi na PD. Dzięki za info. Myślałem że nowe gniazda wytrzymają nieco więcej po 13tys.km nie było śladów żużycia bo 25 tys.są już progi. Z tego co zauważyłem górne uszczelnienia nie są niemal zużyte a jedynie dolne. Możliwe też że to wina tulejowania bo dół tulejowany nie jest. Jeszcze nie wiadomo czy mechanior wcześniej śruby wymienił i jak pompki dokręcił. Teraz robię to sam to mam pewność co i jak. Jak wyciągałem pompkę miała jakby ,,drobny osad'' mosiądzu i była z lekka tym uwalona u góry nie ma tego na zdjęciach. Zastanawiam się czy zastosować nadwymiarowe oringi , zrobiłem małe rozeznanie i niby się sprawdzają. http://allegro.pl/oring-uszczelka-pompowtrysk-nadwymiar-i7396698469.html?reco_id=619bcb8b-6dad-11e8-9d77-246e9680b6a8 Czy mosiężną podkładkę termiczną należałoby wymienić ? Czy zużywa/ubija się ona po jednym dokręceniu pompowtrysku? Pytam bo w komplecie nadwymiarowych oringów ich nie ma... i musiałbym dokupić osobno. greg2505 Zobaczymy jak wyciągne pompki ... wiem że po wymianie uszczelnień autko lepiej się zbierało z dołu i lepiej odpalało. nawet przy +15 teraz potrafi się zatelepać i puścić nieco białego dymka przez podwyższoną korekcje na zimnym. Edytowane 11 Czerwca 2018 przez BartoszBB
greg2505 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 ja stosowałem oringi boscha nominał żadne nadwymiarowe ,zebrałem delikatnie ostre krawędzie w gniazdach + polerka gniazd i jak narazie jest spokój ,a już trochę km zrobiłem,tak samo zrobiłem w aucie kolegi w którym wcześniej mechanik nie złagodził gniazd co skutkowało pocięciem oringów podczas montażu pompek
votan88 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Witam. Zaznaczam na wstępie że nie jestem mechanikiem i chciałem się diwuedzieć czegoś o swoim AVF-ie ,gdyż niepokojąco trzęsie na rozgrzanym silniku jak również "śmierdzi" -jakby to określić -nieprzepalonym paliwem. Zdjęcia logów na zimnym silniku: Natomiast na rozgrzanym silniku tak to się prezentuje: dodatkowo niepokoi mnie "mokra uszczelka pod głowicą i ślady oleju w w/w miejscu. Stąd też moje pytanie: czy czeka mnie remont silnika wraz z planowaniem głowicy , wałkiem rozrządu i zaworami ?? Czy wystarczy narazie zając się PD i pozamieniać miejscami ,gdyż ewidentnie po tych logach widać ,że cos sie dzieje na 1-wszym cylindrze. Czy jestem w stanie tych napraw dokonać sam? Czy lepiej to zlecić mechanikowi ? Pozdrawiam
kamil-vag Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 (edytowane) Zacznij od wymiany uszczelniaczy, na forum jest moja instrukcja, dość dokładnie opisana procedura wymiany: https://drive.google.com/open?id=0B6RAh-KgiyrjTWZMVWRTSUJyX1E Jak masz trochę smykałki i umiejętności to zrobisz sam... Jak nie czujesz się na siłach to oddaj komuś kumatemu. Edytowane 24 Czerwca 2018 przez kamil-vag
votan88 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Ok dziękuję za pomoc ,rozumiem, że lepiej na wszystkich 4 wymienić uszczelnienia?
cocoo24 Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 W dniu 11.05.2018 o 18:08, cocoo24 napisał: Panowie, proszę o pomoc zaczęły mi padać pompki telepie budą po odpaleniu czy mając program w awx na 163km jak wymienie pompki na bardziej wydajne np z avf niezbędna jest korekta czy jak wymienie na takie same trzeba robic korekte? czy pompki z 2.0 BLB będa pasowały? proszę o odczyt loga wymieniać wszystkie czy pojedyńcze szt? jakie pompki polecacie do awx po programie bez wiekszych modyfikacji ktoś na forum ma pewne pompki na sprzedaż? po wymienie uszczelnień
kamil-vag Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 Parametry lepsze, a jak odczucia ? Mniej telepie ?
cocoo24 Opublikowano 6 Lipca 2018 Opublikowano 6 Lipca 2018 21 godzin temu, kamil-vag napisał: Parametry lepsze, a jak odczucia ? Mniej telepie ? telepotanie ustało, dleikatnie lepsza kultura pracy, można powiedzieć, że powrócił do tego jak powinno być. Po odpaleniu przez 1 sek lekko zatelepie, ale to pewnie co innego, przebieg 370 tys, więc ma prawo
votan88 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 witam.jestem po wymianie uszczelnień wszystkich 4 Pompek, lecz nadal jest słaba kultura pracy silnika jak rownież zwiększone spalanie,gdyż na fisie pokazuje 8,8 litra,a to w takich warunkach pogodowych(upał) znacznie odbiega od normy. Wrzucę kilka screenów w pomiarami i prosiłbym o podpowiedż w czym tkwi problem. Z góry dziękuję: To są logi zaraz po wymianie na ciepłym silniku: a to dzisiejsze zaraz po odpaleniu autka, dodam ,że bez zalączonej klimy: a tak to wyglądało jak silnik osiągnął temperaturę ok.70 stopni i zalączoną klimą : Mam jeszcze jedno pytanko: czy takie objawy może dawać zawalony zawór EGR ?! Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się