kamil-vag Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Te korekcje są całkiem poprawne, to, że wartości wzrastają przy klimie też jest normalne, większe obciążenie silnika - większa dawka wtryskiwanego paliwa... Wałek oglądałeś ? Jak krzywki ? Ja Ci mogę od siebie polecić stosowanie oleju 2T co któreś tankowanie i do tego stosowanie uszlachetniaczy typu militec, Archoil AR 9200 itd... To naprawdę uspokaja motorówkę... U mnie po wymianie uszczelnień, wyczyszczeniu popmpek na myjce ultradźwiękowej i po stosowaniu tych dodatków silnik pracuje bardzo równo, ciszej i nie ma już nieprzyjemnych drgań na postoju... a trochę czasu już od tego zabiegu minęło. Spróbuj - nie masz nic do stracenia...
votan88 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Szczerze mówiąc ,to krzywki są już bez fazki (wiec troche starte), tylko ze irytuje mnie inna rzecz ,a mianowicie skok obrotów na biegu jałowym , mianowicie wzrost obrotow na 2 sek ,powrót do normalnej pracy i "chrobotanie" ,tak jakby metal tarł o metal , pozniej ustepujuje i po 20-30 sekundach cykl sie powtarza, nagram jutro krótki filmik ,może dzwięk w czymś pomoże ,ale przede wszystkim dziękuję ze pomoc przy logach:)
mk44arty Opublikowano 20 Maja 2019 Opublikowano 20 Maja 2019 (edytowane) Sprawdzałem wtryski według instrukcji z forum w logach niby wszystko w normie prócz kanału 13. tam na ciepłym mam takie wartości 1 cyl -0,49 2 cyl -0,31 3 cyl -0,82 4 cyl +1,80 (tu czasem było nawet 2,30 na reszcie tam niewielkie różnice) To chyba nie za dobrze co ? A takie korekty na minusie mogą być? Edytowane 20 Maja 2019 przez mk44arty
greg2505 Opublikowano 20 Maja 2019 Opublikowano 20 Maja 2019 (edytowane) 56 minut temu, mk44arty napisał: Sprawdzałem wtryski według instrukcji z forum w logach niby wszystko w normie prócz kanału 13. tam na ciepłym mam takie wartości 1 cyl -0,49 2 cyl -0,31 3 cyl -0,82 4 cyl +1,80 (tu czasem było nawet 2,30 na reszcie tam niewielkie różnice) To chyba nie za dobrze co ? A takie korekty na minusie mogą być? Na 3 jest minus bo 4 niedomaga , a suma z 4 daje zero , u mnie pomogła wymiana oringów na pompkach i z +2.99 korekta zeszła do ok +1.00, korekty im bliżej zera tym lepiej , chociaż tolerancja jest od -2,8 do + 2.8 Edytowane 20 Maja 2019 przez greg2505
mk44arty Opublikowano 20 Maja 2019 Opublikowano 20 Maja 2019 W instrukcji z forum pisze że, w rocznikach do chyba 2005 różnice powyżej 1.00 od zera lub drugiego najbliższego wartością na plusie to już niedobrze. Zastanawiam się czy od razu wymieniać uszczelniacze na pompce czy najpierw sprawdzić kompresje na 4 cyl. ale jak pomyślę że trzeba świece odkręcić to już mi się odechciewa.
greg2505 Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 u mnie też na 4 była duża wartość ,zmieniłem uszczelnienia i zamieniłem 4 pompkę z 3 miejscami,korekcja poszła za pompką na 3 cylinder ,ale z 2,99 spadła do ok 1.00, także możesz tak samo spróbować ,w 99 % winna jest pompka ,a nie cylinder,wszystko robiłem sam więc koszta nie wielkie
mk44arty Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 (edytowane) Dzieki. Zrobie tak jak mowisz. Moze to tylko uszczelnienia Ciekawe jest to że, na wszystkich pompkach jest data 12.2017. Odkryłem to rok temu jak sam wymieniałem na pierwszym cyl. bo tak się zacinał że wywalało błąd zapłonu. Też macie takie doświadczenia z regenerowanymi. Już się zastanawiam jak będę musiał wymienić czy znowu kupić regenerowany. Edytowane 22 Maja 2019 przez mk44arty
LORD DIABLO Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 Witam Panowie mam taki problem dziś po powrocie do domu autem zaczeło bujac, silnik sie telepie po podpięciu kompa wyszło ze ostatni wtryskiwacz nie domaga.Jest możliwe ze cos nie łaczy czy do wymiany|?
greg2505 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 30 minut temu, LORD DIABLO napisał: Witam Panowie mam taki problem dziś po powrocie do domu autem zaczeło bujac, silnik sie telepie po podpięciu kompa wyszło ze ostatni wtryskiwacz nie domaga.Jest możliwe ze cos nie łaczy czy do wymiany|? Miałem tak samo ,pomogła wymiana uszczelniaczy, dodatkowa zamieniłem 4 pompkę z 3 miejscami ,teraz jest ok +1
greg2505 Opublikowano 17 Lipca 2019 Opublikowano 17 Lipca 2019 30 minut temu, LORD DIABLO napisał: Witam Panowie mam taki problem dziś po powrocie do domu autem zaczeło bujac, silnik sie telepie po podpięciu kompa wyszło ze ostatni wtryskiwacz nie domaga.Jest możliwe ze cos nie łaczy czy do wymiany|? Miałem tak samo ,pomogła wymiana uszczelniaczy, dodatkowa zamieniłem 4 pompkę z 3 miejscami ,teraz jest ok +1
LORD DIABLO Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Witam u mnie pękł popychacz w pompowtrysku i dlatego miałem takie objawy
kamil-vag Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 (edytowane) Być może ktoś wcześniej za mocno ustawił docisk na pompkę... nie spotkałem się by ori popychacz tak u kogoś pękł... Ale to jest przykład, że zawsze najpierw przy problemach z PD powinno się zrzucić pokrywę, podoginać konektory, obejrzeć wałek, dźwigienki, popychacze itd... Edytowane 18 Sierpnia 2019 przez kamil-vag
LORD DIABLO Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Auto było sprowadzone z Niemiec. Nie było żadnych problemów korekty były na 0 stało się to nagle podczas jazdy.
Fifiński Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Cześć wszystkim, Mam się już rozglądać za uszczelnieniami czy lecieć grubiej i wtryski do myjki ? Autem trochę buja ( szczególnie na zimnym ) - tutaj zrzut z VCDS z ciepłego silnika dsadsa Dziękuje
Pieterb Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 pozwólcie że i ja o coś spytam co prawda nie zrobiłem screena nawet ale.... 1 miał -0,45 2 miał -0,45 3 miał -0,40 4 miał 1,30 (nowy wtryskiwacz) Silnik BKE, I teraz pytanie czy te pozostałe są już do czyszczenia?
kamil-vag Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 Te pozostałe cylindry mają lepsza wydajność niż ten z nowym pompowtryskiwacze... Pod uwagę się bierze tylko dodatnie korekcje...
Pieterb Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) 5 minut temu, kamil-vag napisał: Te pozostałe cylindry mają lepsza wydajność niż ten z nowym pompowtryskiwacze... Pod uwagę się bierze tylko dodatnie korekcje... dzięki, właśnie miałem już skasować posta bo przeczytałem Twój wpis w innym poście, gdzie o tym pisałeś. czyli tu coś z nieszczelnością na cyl? Edytowane 2 Lutego 2020 przez Pieterb
kamil-vag Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 A ten 1 nowy miał takie same numery co pozostałe?
Pieterb Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) 12 minut temu, kamil-vag napisał: A ten 1 nowy miał takie same numery co pozostałe? a tego Ci nie powiem tak na 100%, kolega kupował i z tego co wiem to gość twierdził że ma pasić(po vin dobierał mu) ale czy identiko nr to nie wiem. narzeka na dość spore spalanie rzędu 9-10 l średnio ale tak niby nic nie widać na vagu. Ja co prawda tdika to dobrze nie kumam. Edytowane 2 Lutego 2020 przez Pieterb
greg2505 Opublikowano 2 Lutego 2020 Opublikowano 2 Lutego 2020 pompka nowa czy regenerowana ,bo często je za nowe ludzie uważają,a różnica spora i tak jak Kamil napisał czy taka sama jest,możliwy błąd przy montażu może być ,na początek zamienił bym miejscami z inną,jeśli jest faktycznie nowa i taka sama jak inne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się