team111 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 o dzieki za rade nie zwracałem na to uwagi do tej pory jutro rano jak postoi przez cała noc na zewnątrz i dam znac jak pali
Biszczan Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 hahahahaha dlatego ja sie juz zawiodlem na pseudomechanikach i robie sb wszystko sam i bdb na tym wychodze :D Nie każdy ma warunki i czas żeby robić poważniejsze naprawy w samochodzie.
Chemik21 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Hej ostatnio po mrożonych nocach przy odpaleniu auta ( odpala normalnie) przez jakieś 2-3 sekundy telepie lekko silnikiem jakby nie palił na wszystkie gary. Dodam ze silnik jak jest tylko ciepły nie ma takiego problemu a nawet na zimnym odpaleniu jestdjuz ok, dzieje sie tak tylko podczas pierwszego odpaleniu. Czy to normalne zachowanie diesla w zimie czy tez należy coś posprawdzac?
elmer80 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Hej ostatnio po mrożonych nocach przy odpaleniu auta ( odpala normalnie) przez jakieś 2-3 sekundy telepie lekko silnikiem jakby nie palił na wszystkie gary. Dodam ze silnik jak jest tylko ciepły nie ma takiego problemu a nawet na zimnym odpaleniu jestdjuz ok, dzieje sie tak tylko podczas pierwszego odpaleniu. Czy to normalne zachowanie diesla w zimie czy tez należy coś posprawdzac? Wystarczy poczytać. Wszystko na forum jest przewalkowane dziesiątki razy... świece, zasilanie świec, uszczelnienia PD, czujnik T, pompa tandemowa
team111 Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 zrobiłem jak radził kolega nie odpalałem po zgasnieciu kontrolki od swiec zarowych tylko czekałem az "cyknie" przekaźnik i pali lepiej
Fido Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Aż sprawdzę. Tyle że temperatura skoczyła do góry.
elmer80 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Kontrolka od świec w b6 ECU gasi w/g zapisanego schematu w odniesieniu do temperatury silnika i otoczenia. Świece przestają grzać w zależności od temperatury nawet po dwóch minutach. Co nie zmienia faktu że zdrowy PD powinien odpalić po zgaszeniu diody.
Bart_poznan Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Witam Panów posiadam audi a4 b6 19tdi , 131 koni i mam problem od niecałego miesiąca , jakie są objawy to : po całonocnym postoju , odpalam pojazd wszystko ok i jadę , po rozgrzaniu temperatury silnika zaczynają być objawy otóż takie , w trakcie jazdy na pierwszym i drugim biegu jest wszystko ok , a na 3 ,4 i 5 biegu jak dodaję gaz to telepie mi samochodem , a jak zdejmę nogę z gazu to ustaje , jedynie telepie mi na gazie a to jest strasznie wkurzające , mam wrażenie że to wina dwumasa chociaż sprzęgło pięknie chodzi , nie szarpie ani nic , dodam że mam przejechane 282tyś.km , co to może być , dziękuję Witaj , miałem to już jakiś czas u siebie ale tak jeździłem , dodatkowo pojawiły się problemy z porannym odpalaniem delikatne ale zeszłej zimy był cały czas spokój , u mnie problem rozwiązała wymiana zaworka w filtrze paliwa nr oryginału 1J0 127 247 A zamienia się na E ja założyłem zaworek BOSCH za całe 20 zł i przestało przyszarpywać w fazie rozgrzewania i odpał też się poprawił
lukaszooo Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 jesli masz problemy z odpalaniem tylko przy duzych mrozach, problem tkwi w lekko cofającym sie paliwie. Na pierwszy rzut do wymiany ida uszczelniacze PD jesli dalej jest zle problem lezy w vakum, najlepszy rozwiazaniem jest wsadzenie nowszej pompki z literką Q, takie rzeczy jak swiece i walnięta pompka nie biore pod uwage
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się