turzol Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Wsadzaj wałek rouville'a. Sporo osób na nich lata i jeszcze nie słyszałem złego słowa o nich
dragon53 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 Wsadzaj wałek rouville'a. Sporo osób na nich lata i jeszcze nie słyszałem złego słowa o nich Nie mam siana na wyłożenie na nowego. A reklamacja będzie pewnie trwała z miesiąc a to jest jedyne auto jakie mam....
POWER-KRIS Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 E to jeszcze nie takie wielkie siano ;-) http://www.rozrzad.pl/pl/p/Walek-rozrzadu-Audi-A4-1.9-TDI-AVB-AWX-AVF-215404/5209 Sony Xperia Tapatalk 4 Pro.
dragon53 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 i co i ten jest ok? jesteście pewni? A szklanki jakiej firmy - bo teraz mam tego samego prod. co wałek więc wolę też wymienić aby potem się nie okazało iż za miesiąc szklanki mi padną - a wymiana to kupa roboty i kasy. Jakie szklanki polecacie?
lukaszooo Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Zrobiłem na wałku ruvilla i szklankach INA ok 5tysi i jak narazie brak jakich kolwiek oznak zużycia. Co do fotek wyżej to to jest zupełne gówno......... moj ori wałek po 230tys wygląda o niebo lepiej, teraz gdybym wymieniał to jeszcze raz to zostawił bym swój ori wałek bo patrząc na te foty to moj jest jak nowy
dragon53 Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 załatwiłem sobie oryginały - czekam tylko jak mocno będzie mnie to bolało ale przynajmniej wiem iż będzie ok. Oryginał to oryginał: szklanki plus wałek.
lukaszooo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Kumpel ostatnio miał duze problemu w podobnym silniku ARL, u niego nie chciał palic telepał sie itp. okazało sie ze wałek był skrajnie zjechany a w szklankach były juz dziury a pufania dudnienia itp nie było, więc nie ma reguły .... Co do mitów o tych silnikach wiem jedno stare poczciwe 1Z lub mocniejsze AFN były pancerne i chodziły nawet na wodzie z ludwikiem z domieszką kujawskiego AWX/AVF to szmelc i dlatego grupa VW dosyc szybko sie z tego wycofała ..... Nastepne auto bedzie PB + Turbo lub BMW na CRach
POWER-KRIS Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 No tak i wprowadzono w zamian super hiper niezawodne 2.0 Tdi. Usiądź ochłoń trzasnij sete popraw drugą jak trzeba i nie swiruj.Bo chyba zapomniałeś dodać że miał już 600 k przelotu. ;-)
kkam Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 po prostu obecne silniki są projektowane w wiadomym celu - użytkownik ma kupić samochód na 3-4 lata, a potem iść do salony po nowy samochód
lukaszooo Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 siądź przed kompa poszukaj a zobaczysz ze w PD pchało sie tylko audi 2.0 miał byc rewolucyjnym silnikiem, podwójna faza wtrysku DPF, 16 zaworów, rewolucyjna pękająca głowica ultra lekka pompa oleju...... Nie bez powodu ciezko jest znalesc A4 z 2013r. na PD , ARL miał 360tysi a to nie jest duzo. Mój stary 15 letni 1Z miał ponad 320tysi z czego 100tys przejezdził na letnim bio paliwie prosto z kombajnu, nowy własciciel lata juz 3 lata wiec napewno juz jest 400 a silnik dalej klekocze
MiruK Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 A ja nie narzekam, jeżdżę swoim AVF już 4 lata praktycznie nic przy nim nie robiąc, jedyne co zrobiłem przy silniku w pierwszym miesiącu po kupnie to wymiana świec żarowych i virus od Spankiego, ma przelatane 270tyś km i uważam że to jeszcze dobra konstrukcja. Wcześniej miałem B5 1Z i padła skrzynia, sprzęgło, immobilizer, świece i kilka innych rzeczy. Tak więc wszystko zależy od przebiegu, użytkowania i trochę od szczęścia no ale 2.0 PD raczej nie kupię
lukaszooo Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 immobilizer w b5 to była lekka kula u nogi, w kazdym warsztacie przy jakims problemie odrazu wymieniali stacyjkę a na forum jest nawet watek jak to naprawic samemu za free. Co do skrzyni to tak jak piszesz jaki przebieg i użytkownicy taki stan auta, jesli w 20 letnim samochodzie jest ori olej w skrzyni to o czym mowa
dragon53 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Witam. Czy u Ciebie owa rura jest pusta w środku i czy na końcu jest otwarta czy zamknięta??? U mnie buczenie wróciło tylko co ciekawsze po zaślepieniu w filtrze powietrza tego otworu buczenie praktycznie ustało do 100km/h jest ok powyżej znowu buczy. Kwestia czy ten dolot po jakimś czasie się zużywa - kruszeje i stąd owe buczenie? PS. U mnie zawory itp. jest ok, w międzyczasie ściągana była głowica - nowe zawory i uszczelnienia - wałek i szklanki Ruville - na razie chodzi ale buczy ... Miałem dzisiaj chwilę czasu zajrzeć pod nadkole i u mnie dolot tak wygląda Wszystko mocno skręcone, przylega bardzo dobrze do blachy http://i.imgur.com/GrFd8FIl.jpg Tak to wygląda w całości. http://i.imgur.com/PKTOSq5l.jpg Natomiast takie są nr fabr, tutaj zastanawiające dla mnie jest rozróżnienie na końcówkę F oraz G http://i.imgur.com/kvLvjjNl.jpg Natomiast od strony puchy filtra mam rozerwaną gumę, ale jakoś nie chce mi się wierzyć że taka mała nieszczelność mogłaby powodować to buczenie. Chociaż jak zakrywałem ten otwór do dolotu w nadkolu to buczenie jakby się zmniejszało. http://i.imgur.com/Hp26GN7l.jpg Na razie nie ruszałem tego i skręciłem wszystko do kupy i poszukam nowej obudowy filtra, bo samego gumowego kołnierza nie da się kupić.
hause18 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Witam ! Tak jak pisałem w temacie problem mam z Moim Audi gdyż po nocnym mrozie a nawet przy dodatniej temp (+6) bardzo cieżko odpala mi silnik. Teraz przy mrozie -14 ledwo go odpalilem ok 10 sec kręcenia i po odpaleniu straszne bujanie tak jakby nie palil na wszystkie gary. Dodam gdyż w październiku ok 3 mieś. temu wymieniona zostala glowica i wałek rozrzadu oraz używana pompa tandem, swiece zarowe, plyn chlodniczy, olej, filtr paliwa KNECH, pasek rozrzadu, plyn od wspomagania, uszczelniacze przy pompowtryskach.Swiece grzeja bo wczoraj sprawdzalem. Zastanawia Mnie ta pompa tandem czy uzywana jest sprawna. Czy moze cofa sie paliwo, czy moze zapowietrza sie uklad, czy moze do wymiany pompowtryskiwacze. Ludzie pomóżcie bo już naprawdę nie mam pojecia co to moze byc. Czekam na mechanika co wymienial te ww. czesci ale bedzie dopiero w piatek on obstawia pompowtryski. Moze jakis kat wtryskow ? moze walek rozrzadu ? może rozrzad ? moze ta uzywana pompa. Dodam gdyz przed wymiana tych ww. czesci auto palilo w tamtym roku przy -25 C na dotyk. Wymilem te czesci gdyz tracil sie plyn chlodniczy. Moja glowica byla peknieta i zostala wsadzona wraz z walkiem z innego auta. Pomożcie !
sumoss Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Kolego moze czujnik plynu masz go od strony skrzyni na krućcu wody dobrze bylo by go podpiac pod kompa bo w ciemnbo to tak srednio zgadnac mozna ale zacza od tego czujnika wlasnie.
hause18 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Czujnik plynu cieczy chlodzacej jest chyba z lewej na glowicy. Pod kompa bedzie podlaczony w sobote bo wraca moj mechanik lecz myslalem ze ktos mial taki problem i sie wypowie ;-)
sumoss Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ja mialem kilka razy taki problem w 1.9 AJM i za kazdym razem byl to czujnik
hause18 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Czujnik temp cieczy chlodzacej ? Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 kolego ten czujnik sprawdzić najlepiej na VAG'u, u siebie kiedyś też miałem podobny problem w AWX. Ten czujnik to tak jakby dwa czujniki w jednym (chyba to się nazywa czujnik G62/G2) na VAG'u sprawdzasz jaki odczyt jest z tych dwóch czujników - odczyty powinny być niemal identyczne, u mnie na jednym z tych czujników (w lecie) pokazywało 80*C jak auto było zimne a drugi wskazywał 20*C czyli tyle co temperatura otoczenia, po jego wymianie nastąpiła poprawa. Czujnik ten najlepiej kupić w ASO - nie jest on drogi, w zeszłym roku płaciłem coś koło 100zł za niego. Nie wiem skąd jesteś, bo nie uzupełniłeś swojego profilu dokładnie, ale myślę, że gdzieś w twojej okolicy znajdziesz kogoś z a4-klubu posiadającego vag'a i sprawdzisz to szybciej niż dopiero w sobote
hause18 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Wlasnie slyszalem ze jest on dwu obwodowy. Bylem ostatnio u goscia tylko on jest niepewny i twierdzi ze.na vagu czujnik nie wywala bledu tylko problem pojawiawil sie mianowicie taki gdyz ja mam wsadzony dwupinowy a weglug vinu powinien byc 4 pinowy. Patrzac na jego wtyczke faktycznie widac ze sa 4 kabelki takze moze mechanik co robic silnik w pazdzierniku pomylil i wsadzil z innego auta 2 pinowy i z tego powodu problem tylko czemu niby nie wywalilo bledu na vagu ? Moze vag sprawdzil ze czujnik jest i jest sprawny ale moze nie widzi ze jest to inny czujnik ? Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 11:29 ---------- Poprzedni post napisany at 11:08 ---------- Ja jestem kolego z Gliwic. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się