bozmek Opublikowano 11 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Wiecej bd palił bo na zimowkach ciezej leci no i teraz chlodniej dłuzej sie nagrzewa.Do sprawdzenia kąt wtrysku dawka paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evangelion69 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Czy w przewodach paliwowych mogą być chociaż minimalne pęcherzyki powietrza? Takie mające 0,2mm? Mój AFN musi nieco zakręcić z rana i czy jest możliwość że takie mikrobąble zapowietrzają pompę po nocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revor Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) U mnie było podobnie, 2 dni auto stało, mrozy w dzień -8, -10, w nocy dochodziły do -15. Odpalał, nawet przy pierwszym razie, ale dłużej kręcone i przez jakieś 5s telepotanie silnikiem. Nie uwierzycie, ale miałem uwalone...wszystkie 4 świece... Dzisiaj diagnozuje, zdjąłem fajeczki, kabel, jeden koniec do plusa przy aku, drugi koniec kabla do każdej świecy kolejno i ZERO iskrzenia. Dziwię się, że i tak dobrze odpalał przy tym -15 Wszystkie 4 świece wleciały nowe i na prawdę nie zdążę przekręcić kluczyka i już muszę puszczać bo zaskakuje momentalnie Można rzec, że na sam widok kluczyka Edytowane 6 Stycznia 2016 przez Revor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oko. Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 U mnie było podobnie, 2 dni auto stało, mrozy w dzień -8, -10, w nocy dochodziły do -15. Odpalał, nawet przy pierwszym razie, ale dłużej kręcone i przez jakieś 5s telepotanie silnikiem. Nie uwierzycie, ale miałem uwalone...wszystkie 4 świece... Dzisiaj diagnozuje, zdjąłem fajeczki, kabel, jeden koniec do plusa przy aku, drugi koniec kabla do każdej świecy kolejno i ZERO iskrzenia. Dziwię się, że i tak dobrze odpalał przy tym -15 Wszystkie 4 świece wleciały nowe i na prawdę nie zdążę przekręcić kluczyka i już muszę puszczać bo zaskakuje momentalnie Można rzec, że na sam widok kluczyka Wierze wierze miałem identyczny problem do -4 odpalał dobrze ale gdy temp była niższa musiał pokręcić. Wymieniałem świece ( wszystkie 4 ) i teraz gra gitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matush101 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Podstawa dla diesla to sprawne świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinu1.9tdi Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 witam jakis czas temu kupilem audi a4b5 1.9 110km 96 rok i jeszcze jak bylo cieplej nie odpalal tak jak trzeba, teraz przy minusach dlugo krece zanim odpale ale w koncu zalapie czasem gdy gwaltowniej rusze przy zmianie na wyzszy bieg auto poprostu traci moc zwalnia a jade na biegu jakies 100m, zakopci i wskakuje na obroty jedzie dalej, czasem ciagnie dobrze do 3tys obrotow a pozniej czuc ze jest slaby czy to moze byc od paliwa?, filtra?, zapowietrza sie?, jak postoi to dluzej krece to pewnie ma zwiazeek, dodam ze jakl bylo cieplo ciezko odpalal ale normalnie przyspieszal a teraz jest i jedno i drugie i wiem, nie ma pradu na swiecach sprawdzalem zarowka dzis ale mamy +2 stopnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek1994 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Panowie a ja mam taki problem po dłuższym postoju auto ciężko odpala a jak odpali to kopci na biało przez chwile ok 1minuty i strasznie śmierdzi ten dym (nie spalone paliwo),gdy odłączyłem czujnik od temperatury cieczy to nie za wiele to pomogło ciekła mi pompa wtryskowa uszczelniłem ja,już nigdzie z niej nie kapie ale problem jest dalej. Jak odpalę i zgaszę od razu i znów zapalam to normalnie odpali bez zbędnego kręcenia.Założyłem zawór zwrotny na zasilaniu filtra, zmieniłem przewody przelewu na wtryskach,zmieniłem również o ringa na tym niby podgrzewaczu paliwa na filtrze i dalej nici z tego. Już mnie to wkurza bo w końcu mi rozrusznik padnie i akumulator.Auto po rozgrzaniu zapala dobrze ale po dłuższym postoju (2 godziny) już jest problem dodam ze doszedł jakiś kolejny objaw ze jak przyśpieszam na 4 i 5 ostro to auto tak przerwie ze 2 -3 razy i ogólnie jest przymulone słabo reaguje na wciśnięcie pedału przyśpieszenia.W przewodzie zasilającym pompę jest pęcherz powietrza nie mogę się go pozbyć w nijaki sposób i kolejna sprawa jak odpalę to normalnie jakby piana tam leciała a nie paliwo (przeźroczysty waż) więc widzę. Jak była robiona uszczelka pod nastawnikiem i nie było to do końca wyregulowane ten nastawnik to auto od strzała zapaliło i był mocniejszy ale silnik był nie spokojny wolno spadał z obrotów. Jeszcze go jutro wezmę podepnę na krótko do bańki z ropą zobaczymy co się stanie.Proszę o porady. I tak kąt wtrysku był przestawiony na 255 ustawiłem go na 48-50, dawka paliwa była 2.6 mg przestawiłem na 5.5 mg, dawka startowa podniesiona na full, zapala troszkę lepiej ale jeszcze powinno być lepiej. Co jeszcze morze być?? jak odpalam go zimnego rano to łapie ale nie morze tego zrobić tak płynnie tylko musi tak telepać, szarpać, łapie nierówno. Ale odpala za pierwszym ogólnie auto jakby przymulone. Czy czyszczenie dolotu morze mieć wpływ na to ? Pomorze ktoś bo już nie mam pomysłów. ;( Edytowane 24 Lutego 2016 przez adamek1994 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylko Audi Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Witam Panów mój ahu w największe mrozy pali na strzała nawet jak postoi kilka dni zaś na rozgrzanym silniku pali zawsze na 2-3 obroty rozrusznika co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek1994 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 heh ja jeszcze odpowiedzi nie uzyskałem żadnej i nie wiem dalej co może być. U cb obstawiam pompę wtryskową ale sprawdź kąt wtrysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) @adamek, nie dostaniesz odpowiedzi bo logi wrzuca się na vaglog.pl a nie w poście - tego nawet enigma nie przerobi a Ty wymagasz żeby ktoś je odczytał? Edytowane 24 Lutego 2016 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek1994 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Zanim logi były to post już był z 2 tygodnie, ale nic nic dzięki za rade. Zanim logi były to post już był z 2 tygodnie, ale nic nic dzięki za rade. http://vaglog.pl/log_251616.htmlhttp://vaglog.pl/log_251615.htmlhttp://vaglog.pl/log_251614.htmlhttp://vaglog.pl/log_251613.htmlhttp://vaglog.pl/log_251612.htmlhttp://vaglog.pl/log_251611.htmlhttp://vaglog.pl/log_251610.htmlhttp://vaglog.pl/log_251609.html Poprawiłem już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Jak nikt Ci nie pomoże tutaj to załóż temat w dziale Diagnostyka vag. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Panowie a ja mam taki problem po dłuższym postoju auto ciężko odpala a jak odpali to kopci na biało przez chwile ok 1minuty i strasznie śmierdzi ten dym (nie spalone paliwo),gdy odłączyłem czujnik od temperatury cieczy to nie za wiele to pomogło ciekła mi pompa wtryskowa uszczelniłem ja,już nigdzie z niej nie kapie ale problem jest dalej. Jak odpalę i zgaszę od razu i znów zapalam to normalnie odpali bez zbędnego kręcenia.Założyłem zawór zwrotny na zasilaniu filtra, zmieniłem przewody przelewu na wtryskach,zmieniłem również o ringa na tym niby podgrzewaczu paliwa na filtrze i dalej nici z tego. Już mnie to wkurza bo w końcu mi rozrusznik padnie i akumulator.Auto po rozgrzaniu zapala dobrze ale po dłuższym postoju (2 godziny) już jest problem dodam ze doszedł jakiś kolejny objaw ze jak przyśpieszam na 4 i 5 ostro to auto tak przerwie ze 2 -3 razy i ogólnie jest przymulone słabo reaguje na wciśnięcie pedału przyśpieszenia.W przewodzie zasilającym pompę jest pęcherz powietrza nie mogę się go pozbyć w nijaki sposób i kolejna sprawa jak odpalę to normalnie jakby piana tam leciała a nie paliwo (przeźroczysty waż) więc widzę. Jak była robiona uszczelka pod nastawnikiem i nie było to do końca wyregulowane ten nastawnik to auto od strzała zapaliło i był mocniejszy ale silnik był nie spokojny wolno spadał z obrotów. Jeszcze go jutro wezmę podepnę na krótko do bańki z ropą zobaczymy co się stanie.Proszę o porady. I tak kąt wtrysku był przestawiony na 255 ustawiłem go na 48-50, dawka paliwa była 2.6 mg przestawiłem na 5.5 mg, dawka startowa podniesiona na full, zapala troszkę lepiej ale jeszcze powinno być lepiej. Co jeszcze morze być?? jak odpalam go zimnego rano to łapie ale nie morze tego zrobić tak płynnie tylko musi tak telepać, szarpać, łapie nierówno. Ale odpala za pierwszym ogólnie auto jakby przymulone. Czy czyszczenie dolotu morze mieć wpływ na to ? Pomorze ktoś bo już nie mam pomysłów. ;( Ja w swoim mam identycznie.Pali od pol obrotu az silnik wyrywa ale przez chwilke tj ok 10-15sek jest tak samo jak w Twoim. Auto nie pracuje rowno i zakopci. Swiece niby ok wykrecalem i sprawdzalem filtr wymieniony.dalem zaworek i nic nie dalo. Kazde kolejne odpalenie i jie ma tego problemu. Tobie radze nie sugerowac sie tym przewodem bo przezroczysty przewod sam w sobie pusz za powietrze. Dawka ustaw na 3 i wymien swiece.bynajmniej ja u siebie teraz wymienie wszystkie na nowe. Jak im dluzej krecisz rozrusznikiem tym bardziej lapie samochod to wyglada to na zapowietrzenie podokrecaj wszystkie opaski przy filtrze odwodnij go i daj znac moze razem cos wymyslimy bo mi juz brakuje pomyslow. Sprawdz moze czujnik temp.wody czy jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek1994 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Ja poprawiłem kąt wtrysku jest troche lepiej świece wykręcałem i sprawdzałem to grzały i obieg tez jest bo sprawdzałem żarówką. Może to lejący wtrysk?? a to powietrze naprawde jest wkur jest go troche mniej ale i tak musi byc mały pęcherzyk.wyczyściłem też dolot. Czujnik sprawdzałem poprzez odpęcie go nie było znacznej poprawy. Edytowane 27 Lutego 2016 przez adamek1994 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damip16 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Ja mam tak samo,postoje chwile na mrozie min.-10 i temp.też mi spada,ale nie tak gwałtownie.Ps.mam nowy czujnik temp.oryginał jak byś chciał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Hej, od pewnego czasu mam problem z odpalaniem porannym. Niby temperatura na plusie a kręci tak 2-3 razy rozrusznikiem i dopiero zapala. Jeszcze z 3 miechy temu nie było tego problemu. Obrót wału i palił. Po odpaleniu puszcza poteżną chmurę białego, moze biało-szarego dymu i jeszcze przez 5 minut po odpaleniu podymuje małymi chmurkami. Świece wymienione miesiąc temu na beru. Dziś odpiąłem czujnik temperatury o 5 rano, podgrzałem go i odpalił od pół obrotu.I zero dymu z rury wydechowej, dopiero po minucie zaczął małe białe, biało-szare chmurki popuszczać. Byłem w szoku, że tak od pół obrotu zapalił. I teraz pytanie czy to wygląda na walnięty czujnik, za małą dawkę(jest aktualnie coś koło 3.0-3,2 mg z tego co pamiętam) czy może wtryski mogą lać? A i warto dodać, że jak godzinę później odpalałem auto z wpiętym czujnikiem to odpalił od pełnego obrotu wałem, czyli później niź był zimny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Czujnik sprawdź vagiem wtedy będziesz wiedział jakie są odczyty. Na youtube jest filmik jakie kanały trzeba sczytać. Ja wymieniam świece dziś uświadomiłem sobie ze zrobiły już ok 53tys km wiec to i tak dużo,ciągle po mieście wiec szybko sie zajechały,jak wymienię to dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek1994 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 No ok daj znać mój tez jak odpala to musi tak nierówno łapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) Panowie, do sprawdzenia czujniki: temp powietrza, paliwa, płynu chłodzącego - wszystko idzie vagiem sprawdzić, a u wujka google jest napisane jak to zrobić i na co patrzeć, tylko trzeba troche poszukać. Oraz kąt wtrysku i dawka paliwa - obie rzeczy na rozgrzanym silniku. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Marca 2016 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Panowie, do sprawdzenia czujniki: temp powietrza, paliwa, płynu chłodzącego - wszystko idzie vagiem sprawdzić, a u wujka google jest napisane jak to zrobić i na co patrzeć, tylko trzeba troche poszukać. Oraz kąt wtrysku i dawka paliwa - obie rzeczy na rozgrzanym silniku. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Kąt w normie 53 dawka 3mg. Czujnik płynu różnica 0,5st miedzy tym spod maski a tym na zegarze. Czujnik tem powietrza-ten przed chłodnica???On tylko daje odczyt na zegary i nic wiecej nie robi. Trzeba by jeszcze sprawdzić temp paliwa ale wpierw świece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się