_Solar_ Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 wesz82 uporales sie juz z problemem ?
wesz82 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Nie na razie odpusciłem wymieniłem swieczki filtr paliwa i tyle. Na bank teraz jak mam sztywne czuć to bardziej niz na dm. Najgorsze ze on pali od kluczyka ale po chwili ok 2 sek od odpalenia obroty faluja tak ok 2mm silnik nie równo chodzi i przez chwilke kopci na siwo. Tylko przy pierwszym odpaleniu ale i to nie zawsze.Temp nie robi tutaj nic bo po nocy jak mamy np 12st dzieje sie to samo. Na razie wpadnie 11 zrobiona na tip top jak to nic nie da szukamy dalej tj ciśnienie na cylindrach sie zmierzy oraz ciśnienie oleju. Moze w miedzy czasie zamienie na przypał od kolesia czujnik temp wody i jak wgram z powrotem vcdsa to sprawdze temp paliwa. Może ktoś coś????
_Solar_ Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 sprawdz cisnienie oleju u mnie winowajca byla pompa oleju na zimnym po odpaleniu prawie 10 bar wyskakiwalo. silnik chodzil nie rowno czaem na 3 gary. wymienilem pompe nowy olej i jest elegancko
wesz82 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Ale miales takie objawy tylko przy 1szym odpaleniu po długim czasie czy zawsze???? Pompe daleś nówke czy używke??? Wszedzie piszę ze sprawdzamu ciśnienie na rozgrzanym i tu mamy jakies wartosci jakie wartosci powinny byc na zimnym zaraz po odpaleniu?? Edytowane 3 Maja 2016 przez wesz82
_Solar_ Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 praktycznie zawsze po dluzszym postoju w temp ponizej -5 Odpalił od strzala chwile pochodzil i gasł pozniej trzeba bylo nim krecic chwile aby odpalil a jak juz odpalil to telepalo troche silnikiem a czaem na 3 garki chodzil.Wymieniłem pompe oleju na nowa jakis zamiennik nie pamietam firmy juz. problem ustal na zimnym silniku po odpaleniu cisnienie mialem ok 5,5 bara teraz za kazdym razem nie zaleznie od temp pali od strzala
wesz82 Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 Juz manometr zamuwiony takze w tym tyg zrobie pomiar po nocy i rozgrzanego dziada. Wlasnie mi nie gasnie kontrolki nic nie pokazuja mozliwe ze mam namiastke z tego co miales bo teraz jest roznie dzis po.17h stania nic nie zadrzalo nie zaszkodzi dla.siebie sprawdzic. Dzieki za info. Wiec tak na zimnym po nocy cisnienie 5,5b Na rozgrzanym na jałowym 1,5b,przy 2 tys 2,5b takze pompa ok ale problem nie wystepuje,jak sie pojawi z powrotem to raz jeszcze sprawdze cisnienie.
adamek1994 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Odświeżę trochę temat,ja aktualnie dalej mam problem z odpalaniem nie to ze nie zapali ale chwile pokręci i dopiero pali. Albo nierówno łapie.Nic nie kopci, oleju nie pobiera. Zaczynam się zastanawiać nad lejącymi wtryskami bądź słabą kompresją. Ale jeszcze trzeba by było posprawdzać wszystkie czujniki. Sprawdzałem dziś czujniki temp i w instrument w 1 pozycji było 30 stopni, a w enigine w 4 pozycji 1.5 stopnia , jak odpiłem czujnik to 1.5 wyrównało się z 1 pozycja w engine. Świece grzały dłużej ale auto wcale tak rewelacyjnie nie odpalało ale odpaliło po 2 sekundowym kręceniu rozrusznikiem. Jeszcze raz sprawdze wieczorem. Jeszcze raz sprawdzałem czujnik temp na zimnym w engine 0.9 w inst 30. Na ciepłym 89.1 eni i 92 ins. wymieniłem też filtr paliwa i świecę wymieniłem 1 spalona była ale dalej jak zimny to 3 razy musi zakrecic i troszkę szarpie. Jak sprawdzic czy prąd dochodzi do świec? podpinałem kabel z żarówką to prąd był. Co jeszcze mam zrobic pomocyy.
Hezen Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 @UP a przeczytałeś chociaż kilka postów wyżej? A po co, lepiej pisać na pałe i czekać aż ktoś znajdzie w sobie na tyle dobroci i odpisze. Ja nie będę pisał tego samego drugi raz: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/262790-ciezko-odpala-po-dlugim-postoju-tylko-w-temp/page-9#entry4765510 Naładuj akumulator, sprawdź ładowanie na włączonych wszystkich odbiornikach (nie może być niższe niż 13.8V),
adamek1994 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Ja tu nie mam zamiaru się kłócić, czytałem uwierz i to nawet kilka razy nawet moje posty z lutego ale później temat ucichł a ja nic nie robiłem bo po prostu dałem sobie czas na przemyślenia co by tu zrobić (poprawić jeszcze).Jak bym miał na tyle kasy to bym zaprowadził do porządnego mechanika i tyle.Nie jestem diagnostą i dlatego pytam bo inni piszą ze czujnik G2 moze startowac od 30 stopni a inni ze nie. A mój właśnie takie wskazania ma przy obecnej temperaturze ten w instrumentach17.Akumulatorem się jutro zajmę, ale spróbuje też odpalić przez kable od drugiego auta. Mi się wydaje że zapowietrza się, dziś grzebałem koło filtra paliwa chciałem poprawic i zamiast lepiej to jest gorzej lol.Cały czas jest jakiś pęcherz z powietrzem a jak odpale to lecą bombelki.
Hezen Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Nikt tutaj się kłócić nie chce, ale czasami już się nie chce pisać tego samego w koło a tematów o podobnym problemie przewinęło się przez forum bardzo wiele. Podstawowe czynności jakie trzeba przeprowadzić napisałem, zresztą nie tylko ja... a resztę trzeba poszukać samemu, u wujka google jest wszystko, wystarczy posiedzieć i skompletować sobie poradniki/tutoriale, jakieś ważne lub mniej ważne informacje - np. pozapisywać sobie strony w zakładkach przeglądarki. Ja tak robiłem, cześć podstawowych rzeczy które mają wpływ na odpalanie silnika już się pamięta i nie tylko ze względu na to że nie raz się o tym pisało, ale na początku sam szukałem i przez to wszystko przechodziłem. Jak lecą bąble to sam sobie odpowiedziałeś. Możesz mieć silnik żyleta ale jak powietrze w układzie to nie odpali za strzałem choćby nie wiadomo co. Edytowane 1 Grudnia 2016 przez Hezen
adamek1994 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Problem w tym że w ni jaki sposób się tego pozbyc nieda. Jakies inne lepsze opaski kupię. Podłączyłem kable z drugiego auta rozrusznik kreci jak szalony (nowy aku i rozrusznik po remoncie) ale i tak łapie po kilku obrotach przeważnie 3.Wieczorem zajmę się jeszcze raz tym podłączeniem do filtra kupiłem inne opaski. pęcherze z powietrzem zostały usunięte i na zgaszonym tez nie ma pęcherzów ale dalej to samo.
oktawiusz5 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 sprawdz szczelność układu zasilania, wężyki przy wtryskach i oring pod białym plastikiem na filtrze paliwa.
kamil-vag Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Panowie, mógłby ktoś zebrać info co sprawdzić itp w jednym poście i bym to podwiesił, tak jak zrobiłem w TDI PD i by ludziska nie zadawali w kółko tych samych pytań o odpalanie... ? ? ? https://a4-klub.pl/topic/359349-ciężkie-odpalanie-tdi-pd-temat-zbiorczy-przed-pytaniem-przeczytaj-1-post/
geniusz Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Witam .Panowie mam problem z odpalaniem mojej a4b5 ,na początku nie chciała palić po dłuższym staniu wiec kupiłem świece żarowe i teraz po dłuzszym staniu na zimnym odpala nawet ładnie a problem jest tego rodzaju ze jak odpalii się nie nagrzeje to potem długo kręci żeby odpalić, w końcu zaczyna łapać ale tak jak by paliwa nie dostawała, i co może być panowie? ??
lukasz51237 Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 To znaczy pali ciężko na ciepłym, czy niedogrzanym?
Hezen Opublikowano 2 Lutego 2017 Opublikowano 2 Lutego 2017 Pewnie musi długo kręcić.Do sprawdzenia układ paliwowy bo może paliwo się cofa.
geniusz Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Tak kolego pali ciężko tylko na niedogrzanym,na ciepłym pali bardzo ładnie, na mrozie po dłuższym staniu tez nie źle, ale jak się odpali i się niedogrzeje i zgasi się ją to potem długo kręci, jakieś pomysły? ? A co do tego układu, to jakiś pomysł kolego od czego zacząć? ?
Romeck Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 Filtr paliwa kiedy zmieniany?Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
Hezen Opublikowano 3 Lutego 2017 Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Tak jak kolega wyżej napisał, filtr paliwa do wymiany jeśli nie wiesz kiedy był ostatnim razem wymieniany. Uszczelkę filtra paliwa smarujesz olejem, bo na sucho to często się podwija i paliwo się cofa. Do sprawdzenia masz jeszcze podstawy tj. -kąt wtrysku -dawka paliwa na rozgrzanym silniku Temperatury z czujników: paliwa, powietrza, płynu chłodzącego Edytowane 3 Lutego 2017 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się