mati101086 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 czujnik to oczywiscie zamiennik z tym ze nie taki najtanszy a pompe polewalem i bez wiekszych zmian odpalal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Czujnik temperatury cieczy nie jest winowajcą. Problem leży w pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidg2 Opublikowano 3 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2014 Też mam ten problem, jak -10 czy więcej to po zagrzaniu świec pali na dotyk, a jak tak 5 do 10 na plusie to ma problemy gdy świece nie podgrzeją, długo kręci i nie chce zapalić od razu, jak silnik cieplejszy to odpala też bez problemu. Jak coś kupię nowszego to odstawie do majstra obecne autko. To co będzie w tej pompie nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
masterhex Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Witam też miałem taki problem identycznie odpalał pojechałem do znajomego który jest w serwisie audi mechaniorkiem i gdy usłyszał objawy oraz sam zobaczył odrazu powiedział że pompa juz słabnie i podkręcił mi dawkę paliwa na ciepłym silniku i problem zniknoł ale uprzedził że to tylko doraźne działanie bo i tak za jakiś czas albo ileś tam km pompa bedzie do wymiany albo regeneracji nie określił mniej węcej kiedy tzn ile km bym musiał zrobić bo to pompiarz prędzej bedzie wiedzieć także na twoim miejscu nastawiał bym sie w stronę pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 ktos potrzebuje dobrej pompy to pisać. sory za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 a tak sie zastanawiam moze by zwiekszyc dawke na nastawniku pompy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Ale zwiększysz dawkę paliwa a nie rozruchowom dawkę rozruchowowom tylko vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 aha bo myslalem ze dawke rozruchowa mozna zmienic poprzez regulacje nastawnikiem. No to dobra pobawie sie vagiem zmianic to. I jeszcze pytanko co daje czyszczenie nastawnika oprocz tego co mozna znalezc w necie tj. szarpanie buda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Kolego jak pisałem podnieść dawkę startową i po problemie, jeśli sam nie potrafisz podjedz do kogoś kto pisze programy albo dobrego kogoś z vag-comem Czyszczenie nastawnika jest gdzieś na forum opis jak to zrobić, duzo informacji znajdziesz na vwgolf forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 dam sobie rade ze zwiekszeniem dawki tylko zastanawiam sie czy jest sens paprac sie z nastawnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 pisz na pw to ci tanio zrobie nastawnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Jakie obroty rozruchu masz na ciepłym silniku?? Sprawdź to Ci powiem o co kaman. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Hmm... Ja mam obroty, w zaleznosci jaka temp na zewnatrz, od okolic 1000 do 1300 przy -20*C i wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 u mnie jak na dworze -18 przez 20sek 1100 obr potem normalne te 840-880obr . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidg2 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 U mnie sie obroty nie zwiększają jak mróz byl. W poniedziałek mam przywieźć auto do mechanika i zobaczy co jest, mam mu na noc zostawic bo rano tylko dawkę startowa sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 koledze chodziło o obroty rozrusznika podczas rozruchu a nie po odpaleniu silnika jakie sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Podpiąć Vaga i zobaczyc podczas odpalania jakie obroty silnika są jak kręci rozruch. Najlepiej jest sprawdzić odłaczajac zaworek na pompie wtryskowej badz cała kostkę i wtedy krecic jak jest nagrzany do 90c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidg2 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Myslalem ze po odpaleniu bo nowsze tak robia bynajmniej taty rav4. U mnie tak nie kreci szybko, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 witam nie moge znalezc nigdzie info odnosnie zmiany dawki rozruchowej ktora dotyczylaby mojego 1z nie wiem czy logowac mam sie 12233 i w 1 czy 5 grupie przeprowadzic zmiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 w kanale 05 ale to nic nie daje w 1z do odpalania ,ja to mam specjalnie obniżone na maxa i odpala tak samo jak bym zwiekszył na max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się