Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężkie odpalanie TDI VP - Temat Zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czujnik to oczywiscie zamiennik z tym ze nie taki najtanszy a pompe polewalem i bez wiekszych zmian odpalal

Opublikowano

Czujnik temperatury cieczy nie jest winowajcą. Problem leży w pompie.

Opublikowano

Też mam ten problem, jak -10 czy więcej to po zagrzaniu świec pali na dotyk, a jak tak 5 do 10 na plusie to ma problemy gdy świece nie podgrzeją, długo kręci i nie chce zapalić od razu, jak silnik cieplejszy to odpala też bez problemu. Jak coś kupię nowszego to odstawie do majstra obecne autko. To co będzie w tej pompie nie tak?

Opublikowano

Witam też miałem taki problem identycznie odpalał pojechałem do znajomego który jest w serwisie audi mechaniorkiem i gdy usłyszał objawy oraz sam zobaczył odrazu powiedział że pompa juz słabnie i podkręcił mi dawkę paliwa na ciepłym silniku i problem zniknoł ale uprzedził że to tylko doraźne działanie bo i tak za jakiś czas albo ileś tam km pompa bedzie do wymiany albo regeneracji nie określił mniej węcej kiedy tzn ile km bym musiał zrobić bo to pompiarz prędzej bedzie wiedzieć także na twoim miejscu nastawiał bym sie w stronę pompy

Opublikowano

ktos potrzebuje dobrej pompy to pisać.

sory za OT :whistling:

Opublikowano

a tak sie zastanawiam moze by zwiekszyc dawke na nastawniku pompy ?

Opublikowano

Ale zwiększysz dawkę paliwa a nie rozruchowom dawkę rozruchowowom tylko vagiem

Opublikowano

aha bo myslalem ze dawke rozruchowa mozna zmienic poprzez regulacje nastawnikiem. No to dobra pobawie sie vagiem zmianic to. I jeszcze pytanko co daje czyszczenie nastawnika oprocz tego co mozna znalezc w necie tj. szarpanie buda.

Opublikowano

Kolego jak pisałem podnieść dawkę startową i po problemie, jeśli sam nie potrafisz podjedz do kogoś kto pisze programy albo dobrego kogoś z vag-comem

Czyszczenie nastawnika jest gdzieś na forum opis jak to zrobić, duzo informacji znajdziesz na vwgolf forum

Opublikowano

dam sobie rade ze zwiekszeniem dawki tylko zastanawiam sie czy jest sens paprac sie z nastawnikiem

Opublikowano

pisz na pw to ci tanio zrobie nastawnik.

Opublikowano

Jakie obroty rozruchu masz na ciepłym silniku?? Sprawdź to Ci powiem o co kaman.

Opublikowano

Hmm...

Ja mam obroty, w zaleznosci jaka temp na zewnatrz, od okolic 1000 do 1300 przy -20*C i wiecej.

Opublikowano

u mnie jak na dworze -18 przez 20sek 1100 obr potem normalne te 840-880obr .

Opublikowano

U mnie sie obroty nie zwiększają jak mróz byl. W poniedziałek mam przywieźć auto do mechanika i zobaczy co jest, mam mu na noc zostawic bo rano tylko dawkę startowa sprawdzi.

Opublikowano

koledze chodziło o obroty rozrusznika podczas rozruchu a nie po odpaleniu silnika jakie sa :decayed:

Opublikowano

Podpiąć Vaga i zobaczyc podczas odpalania jakie obroty silnika są jak kręci rozruch. Najlepiej jest sprawdzić odłaczajac zaworek na pompie wtryskowej badz cała kostkę i wtedy krecic jak jest nagrzany do 90c

Opublikowano

Myslalem ze po odpaleniu bo nowsze tak robia bynajmniej taty rav4. U mnie tak nie kreci szybko,

Opublikowano

witam nie moge znalezc nigdzie info odnosnie zmiany dawki rozruchowej ktora dotyczylaby mojego 1z

nie wiem czy logowac mam sie 12233 i w 1 czy 5 grupie przeprowadzic zmiane

Opublikowano

w kanale 05 ale to nic nie daje w 1z do odpalania ,ja to mam specjalnie obniżone na maxa i odpala tak samo jak bym zwiekszył na max

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...