davidlive Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Oto moja furka, AJL Quattro 180ps (159g/s) 2000r. Chyba jest to wersja proLINE :decayed:opcja raczej średnia: kolor lz5l 2x szyby klimatronik tempomat grzane d*py Zawieszenie 1BV (-20mm) oryginalne Rozpórki dolna i górna inny wydech wszystkie przeguby mocniejsze pompa paliwowa oryginalnie od S A co zrobione: kilka poprawek ale najlepsze to obecnie hamulce o których możecie poczytać w dziale "układ hamulcowy". zegary od S6 C5 DV od TTRS kiera S znaczek 4.2 z D2 nadkole od S fele S6 C5 i takie pierdoły o plany nie pytajcie bo nie ma na nie limitu upgrade hamulców: oto foty z pleneru tu kilka fot z zabawy na placu targowym w Stopnicy koło Buska Zdroju chyba 1ha asfaltu i tylko kilka słupów Polecam sie wybrac jesli ktoś ma w miare w zasięgu, dowiem sie czy można by tam spocik zrobić panowie to moje pierwsze quattro ku*** zabawa za***ista
Arkadiush Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 ładne autko :decayed:ale tu 1.8T a tu 4.2 ?
gumaasss Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Piękna sztuka! Gratulacje! Jedynie ten znaczek 4.2:facepalm:
MAGIC87 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 wiedziałem ze kazdy pierwsze co to doczepi sie o znaczek, lepiej jakby na klapie widniało 1.6:wink: ( sam tak miałem )
pioteros Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 znaczek... sorry ale to jak empałer w E36 316i, zegarow nie miales fabrycznie bialych? ---------- Post dopisany at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:40 ---------- a dvka to chyba z TTki zwyklej starszej a nie ttrs ?;] ---------- Post dopisany at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ---------- lampy przedlifty tyl chciales takie? czy juz byly
j4s2c2vr Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 jako, że silnik jak u mnie, to pewnie będę zaglądał :] powodzenia w realizacji planów :]
davidlive Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 znaczek... sorry ale to jak empałer w E36 316i, zegarow nie miales fabrycznie bialych?---------- Post dopisany at 13:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:40 ---------- a dvka to chyba z TTki zwyklej starszej a nie ttrs ?;] ---------- Post dopisany at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ---------- lampy przedlifty tyl chciales takie? czy juz byly Znaczek taki jest i będzie dla jaj po prostu A zawór katalogowo podobno od tt 225ps, oryginał , koleś gadał że rs lampy miałem oryginalne popękane , ktoś zawadził jak cos wkładał, kolega rozbił swoje audi to te mi dał za kilka piw. A zegary miałem oryginalnie z białym podświetleniem, jednak były padnięte, nie wskazywały dobrze to kupiłem tanio te od S6 240 z KW ---------- Post dopisany at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:35 ---------- wiedziałem ze kazdy pierwsze co to doczepi sie o znaczek, lepiej jakby na klapie widniało 1.6:wink: ( sam tak miałem ) Akurat znajomi nie mieli 1.6, było jeszcze 3.7 ale to za mało
Magicbattle Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 1bv bylo raczej ori -20mm i tyle chyba masz bo koza tak jak moja chodz przod mam nizej troche bo siedzi -30 czy -35mm juz nie pamietam.ile masz od nadkola do ziemi? autko fajne jakies plany, pakiet s4 czy zostaje jak jest?? gajger od turbo juz jest widze. fajna sprawa kontrola cisnienia turbawki.
davidlive Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 1bv bylo raczej ori -20mm i tyle chyba masz bo koza : Masz racje pomyliłem się jak pisałem posta -20mm , szkoda tylko że tył wygląda ok a przód jest około 1,5 cm wyżej niz tył Na wiosne am sprężyny do przekucia, tył utwardzę troszkę a przód utwardzę i obniżę około 3cm
pioteros Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 predzej amory masz wywalone z tylu i dlatego nisko ci stoi
davidlive Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 więc zwykły zawór do 1.8T nie do końca, zwykły mógłby sie otwierać przy doładowaniu około 1bar a tyle mi właśnie bije choć nie zawsze (ten problem opisze na forum), a AJL nominalne doładowanie jest w okolicach 0.8-0.9 bara ---------- Post dopisany at 18:20 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ---------- dlatego nisko ci stoi :polew::polew::polew: amory mam ok bo juz przy kupnie mierzyłem z obciążeniem , i na przeglądzie wyszło w granicach 80% i prowadzi sie bez zastrzeżeń, nie podskakuje i nie buja nadmiernie
pioteros Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 dawid te zawory wszystkie sa te same, gregor wie ze ajl ma 0.9bara, ale nominalne doladowanie nie ma nic do tego poza tym seryjnie miales identyczny zawor jak w 150KM AEB i innych i tez dawal rade kiedy auto bylo mlodsze
davidlive Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 dawid te zawory wszystkie sa te same, gregor wie ze ajl ma 0.9bara, ale nominalne doladowanie nie ma nic do tegopoza tym seryjnie miales identyczny zawor jak w 150KM AEB i innych i tez dawal rade kiedy auto bylo mlodsze a to nie wiedziałem bo kupiłem z innym numerem. Tak czy inaczej stary był padnięty i falowały mi obroty. ale dalej jest problem z doładowaniem chyba wywalę turbinę i sprawdzę co pokombinowali przy regeneracji sory gregor, powinienem zważyć na twe kompetencje ---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ---------- gajger od turbo juz jest widze. fajna sprawa kontrola cisnienia turbawki. zegar załozone nogami jak to sie mówi bo warjuje mi doładowanie i nie wiem dlaczego, mam drógi słupek więc tego poświeciłem nie lubie takich prowizorek ale puki co musi tak być
gregor10 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 dawid te zawory wszystkie sa te same, gregor wie ze ajl ma 0.9bara, ale nominalne doladowanie nie ma nic do tegopoza tym seryjnie miales identyczny zawor jak w 150KM AEB i innych i tez dawal rade kiedy auto bylo mlodsze a to nie wiedziałem bo kupiłem z innym numerem. Tak czy inaczej stary był padnięty i falowały mi obroty. ale dalej jest problem z doładowaniem chyba wywalę turbinę i sprawdzę co pokombinowali przy regeneracji sory gregor, powinienem zważyć na twe kompetencje ---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ---------- gajger od turbo juz jest widze. fajna sprawa kontrola cisnienia turbawki. zegar załozone nogami jak to sie mówi bo warjuje mi doładowanie i nie wiem dlaczego, mam drógi słupek więc tego poświeciłem nie lubie takich prowizorek ale puki co musi tak być luzik , ja się nie obrażam za takie coś Co najwyżej mogę skorygować, co już ładnie kolega wcześniej sprostował. PS seri to raczej też nie masz - chip , albo coś jest nie tak z autkiem - mam na mysli odczyta z MAF w tytule tematu
Mushu123 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Fajne autko, powodzenia w realizowaniu dalszych planów no i duży plus za Quattro!!
davidlive Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 dawid te zawory wszystkie sa te same, gregor wie ze ajl ma 0.9bara, ale nominalne doladowanie nie ma nic do tegopoza tym seryjnie miales identyczny zawor jak w 150KM AEB i innych i tez dawal rade kiedy auto bylo mlodsze a to nie wiedziałem bo kupiłem z innym numerem. Tak czy inaczej stary był padnięty i falowały mi obroty. ale dalej jest problem z doładowaniem chyba wywalę turbinę i sprawdzę co pokombinowali przy regeneracji sory gregor, powinienem zważyć na twe kompetencje ---------- Post dopisany at 18:34 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ---------- gajger od turbo juz jest widze. fajna sprawa kontrola cisnienia turbawki. zegar załozone nogami jak to sie mówi bo warjuje mi doładowanie i nie wiem dlaczego, mam drógi słupek więc tego poświeciłem nie lubie takich prowizorek ale puki co musi tak być luzik , ja się nie obrażam za takie coś Co najwyżej mogę skorygować, co już ładnie kolega wcześniej sprostował. PS seri to raczej też nie masz - chip , albo coś jest nie tak z autkiem - mam na mysli odczyta z MAF w tytule tematu no taki odczyt pojawił sie po logach jakis miesiąc może dawniej temu gdy nie miałem zegara i auto chodziło naprawdę ok, powiem że kolega który ma ośkę i wirusa na 193 (hamowane) miał co robić ze startu lotnego około 50k/h. a teraz kupaaaaa jak walnie na 1.5 bara to chodzi :facepalm: przez 2 sekundy bo odpuszczam bo silnik drogi ---------- Post dopisany at 00:08 ---------- Poprzedni post napisany at 00:06 ---------- Fajne autko, powodzenia w realizowaniu dalszych planów no i duży plus za Quattro!! Dzięki :naughty: Przelejcie panowie cos kasy na "kąnto" to modów nie będzie końca
konus Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Przelejcie panowie cos kasy na "kąnto" to modów nie będzie końca Może być talon? Zdrowa śtuka. Zapomniałem o stopnicy jak ostatnio chciałem trochę subarynką powywijać... psiarnia tam nie goni?
davidlive Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 No powiem ći że nie przyjechali a byłem tak z godzinę, ale powiedz mi za co niby? co ja złego robie, brame zamknąłem, czyli teren zamknięty, gminny więc ogólnodostępny, uto ciche nie ryczy, nikogo nie ma, hektar asfaltu pod kołami :banan::banan:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się