insane69 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Witam, Przeglądałem trochę topiców na temat intercoolerów jednak nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi na mój problem. Mianowicie niedawno podczas wymiany rozrządu zauważyłem, że w intelcoolerze znajduje się jakiś syf, a sam cooler ubabrany jak na zdjęciu poniżej tak więc muszę sobie sprawić nowy/sprawny intercooler i tutaj pojawia się mój problem. Z racji tego, że zamierzam podnieść moc troszku, prawdopodobnie sprawię sobie turbo CAHA to może i intercooler z 3.0 TDI by pasował? (8K0145805E) ***************************************************************https://www.drive2.ru/l/471652831116394674/
strus90 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Ten IC o ktorym mowisz to kawal skurczybyka i moze byc ciezko go zmiescic ale wydajnosc jest ogromna. Ewentualnie 8K0 145 805 G jest to mniejszy blizniak a bedziesz mial zapas juz spokojnie na GTB a nie tylko na CAHA. Mozesz poszukac czegos z mercedesow 6cylindrowych diesli tez beda wydajne a powinno sie udac je upchac.
wrclaguna Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Wchodzi bez problemu , mocowania sa te same co w 2.0 . Jedynie trzeba redukcje silikonowe bo sa inne srednice w icku .
bigjasiu Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 (edytowane) Witam forumowiczów.Czy któryś z was wymieniał intelcooler na większy/ wydajniejszy.. np: z 3.0 tdi ( jak w ogóle podejdzie) do 2.0 tdi. Czy jest jakiś sens, czy będzie jakikolwiek efekt...Proszę o info. pozdro P.S. Dla kolegów którzy będą chcieli mi doradzić wirusa, to na chwilę obecną nie wchodzi w grę! 3.0 TDI BITURBO2.0 TDI vs 3.0 TDIhttp://www.audizine.com/forum/showthread.php/426556-B8-A4-intercooler-comparison-thread?s=e2d77bedb90923b6c103afeb122f9b81&p=9717413&viewfull=1#post9717413 Edytowane 14 Czerwca 2015 przez wrclaguna
spanky Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Jak ma byc wiecznie seryjny program to mie ma sensu i nie bedzie efektu , jak w przyszlosci ma byc soft to zakladaj
cichy193 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Wybaczcie moje pytanie laika - co daje wiekszy intercooler przy założeniu że robimy program? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
jacek70 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Większy lepiej chłodzi powietrze przez co więcej się go dostaje do komory spalania. Zalecany przy programie gdzie są potrzebne większe ilości powietrza. Sama większa. chłodnica bez innych gratów i bez programu jest zbyteczna.
cichy193 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Dzięki kolego A powiedz mi jeszcze to się montuje bezproblemowo do 2.0? I co miałeś na myśli pisząc o innych gratach? Co jeszcze warto zmienić? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez cichy193
jacek70 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Proponuję poczytaj tematy o podnoszeniu mocy w autach. Zależy jaki masz silnik, jeśli wolnossak to pole popisu niewielkie, wręcz znikome ale przy uturbieńcu - to jest pole pracy bardzo duże. Inne graty to: downpipe,sztywny dolot,większe turbo,większe wtryski,zmiana przepływki,przeróbka wydechu i oczywiście f-mic.
cichy193 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 (edytowane) Jeszcze nie mam Tzn mam b6 z 1.9 tdi, ale przymierzam sie do zakupu b8 CAHA z Q planuje na pewno swap wydechu na ten od 3.0, wirus i mysle co jeszcze Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 27 Sierpnia 2014 przez cichy193
Kodzak33 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 sama wymiana ic daje parę koni, najlepiej można to spr. w upały gdy masz dużo gorącego powietrza to komp. potrafi zmniejszyć dawkowanie paliwa
bartasg1 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) gdzie kupić te silikonowe redukcje pod 8K0145805E? jakie dł i średnice? Edytowane 8 Września 2014 przez bartasg1
wrclaguna Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 tu masz kontakt http://s4sid.pl/Kontakt/index.php , poszukaj na ALLEGRO jego stronki
bartasg1 Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 ok dzięki czy IC (8K0145805H) jest taki sam jak (8K0145805E)? podejdzie do 2.0?
miodzio Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Da się założyć bez tych redukcji tylko trzeba troszeczkę "powalczyć"
Gibons Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Dokładnie nie trzeba żadnych redukcji wszystko wchodzi na stare weze. Trzeba tylko trochę powalczyc
wrclaguna Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 U mnie nie ma tzw. tłumika drgań dlatego jest inna srednica wezy
czwura Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Tez chce wymienic ic na ten z 3.0tdi i nie rozumiem co to jest tlumik drgań i co on ma do srednicy rur? Jaka jest roznica w srednicy ic 2.0 i 3.0tdi?
lukas309 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Tez chce wymienic ic na ten z 3.0tdi i nie rozumiem co to jest tlumik drgań i co on ma do srednicy rur? Jaka jest roznica w srednicy ic 2.0 i 3.0tdi? Różnica jest na tyle niewielka że da się wcisnąć rurę z 2.0 do IC z 3.0 podgrzewając ja tak słyszałem sam tego nie robilem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się