Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Andyjowa Deep Zee Blauw perełka


andynl

Rekomendowane odpowiedzi

Szybę widzę xd czyżby rs się szykował z tyłu? ^^

Żadnych RSów nie będzie ot po prostu ORI Privacy Glas :)

Od czego kolego te manetki ?

Polift

Dokładnie rzecz biorąc z poliftowego Allroad :)

Ostro modzisz :naughty:

Grześ, ciekawe kto nas tu wszystkich pozarażał ta chorobą....... :wink:

Na razie zbieram grajdołki modzenie będzie potem

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Moje autko pojechało dziś do serwisu a ja dostałem takie cuś :(

at7j69ow.jpg

4kz8javf.jpg

A3 sportback G-tron S-tronic Pro Line-S 110ps

fvfidqbo.jpg

ffkxqtaf.jpg

Autko ma fajne fotele (wygodne) MMI3G+ cięta kierownica ..................no i to tyle co mi się tam widzi :( reszta to totalny badziew jakiś :facepalm:

Bardzo dziwnie mi się jeździ takim małym autem w automacie i do tego jeszcze ten S-tronic to jakaś totalna pomyłka, na D reaguje po 3 zdrowaśkach a na S silnik wchodzi na takie obroty iż myślałem że ucieknie mi spod maski :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Nie moge się już doczekać powrotu swojej krówki :) nie ma to jak swoje A4 :wink:

Edytowane przez andynl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki silnik masz w tym A3? ja jeździłem sedanem 1.4TFSI.. generalnie silnik to jakaś pomyłka.. zwłaszcza w połączeniu z S-troniciem. ale tak to auto mi się naprawdę podobało. ja myślę nad ewentualną zmianą na 2.0TDI 150 albo 184PS S-tronic.. chociaż za ceny 2013 roku w takim wypasie jakbym chciał, można dostać już A6 2011 3.0TDI.. i bądź tu człowieku mądry :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki silnik masz w tym A3?

Kolego przyznam sie bez bicia że nie wiem :facepalm: w serwisie dali mi tylko kluczyki i nic więcej ale wnioskuję że skoro auto ma 110ps to więcej jak 1.4 tam nie ma, dodatkowo to G-Tron (CNG) i tak jak piszesz ten motorek i S-Tronic to jakaś totalna pomyłka :facepalm:

Na pewno bym tego autka nie kupił a zwłaszcza za taką kasę :facepalm:

7gcgk8iu.jpg

Moje A4 mniej kosztowało :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Ile taka "zabawa" ???

Nie wiem dokładnie bo jeszcze za to nie zapłaciłem ale coś koło 200€

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASO Wrocław :/

Pierwsze wrażenie w ASO po moim pytaniu - pełne zdziwienie "Pana" z ASO.

Po przetrawieniu mojego pytania wydobyło się z "niego" - "Coś koło 2 tysięcy"
:facepalm:

Trzeba to z DVD na HDD przerzucić jakoś ?

Edytowane przez simon__75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje A4 mniej kosztowało :facepalm: :facepalm: :facepalm:

ja patrzę na używane.. to właśnie 2.0TDI, w zależności od wersji, rocznik 2013 w DE kosztują od 20-30 tys euro.. to za tyle mam A6.. z wyższym przebiegiem, ale jednak A6.

Edytowane przez jedrekx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba to z DVD na HDD przerzucić jakoś ?

Ja mam u siebie 3Glow więc biega na płytach, na 3G high idą inne mapy i z tego co mi mechanik w ASO powiedział więcej roboty z tym

ASO Wrocław :/

Pierwsze wrażenie w ASO po moim pytaniu - pełne zdziwienie "Pana" z ASO.

Po przetrawieniu mojego pytania wydobyło się z "niego" - "Coś koło 2 tysięcy"

No to ASO Wrocław chyba źle się czuje pod kopułą :facepalm: :facepalm:

Moje A4 mniej kosztowało :facepalm: :facepalm: :facepalm:

ja patrzę na używane.. to właśnie 2.0TDI, w zależności od wersji, rocznik 2013 w DE kosztują od 20-30 tys euro.. to za tyle mam A6.. z wyższym przebiegiem, ale jednak A6.

To A3 jest dość dobrze wyposażone ale mimo wszystko 43 tyś € to lekka przesada, też wolał bym A6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:thumbup1: Odmę tez nowa założyli? Masz kwity na ta naprawę? Jest to akcja serwisowa, czy naprawa gwarancyjna? U mnie tylko lakoniczny wpis"wymiana silnika".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem to odma została stara (chyba), ale nie bardzo miałem dziś czas żeby tam zaglądać roboty w uj

Kwitów na razie nie mam, zwykle wysyłaja pocztą po kilku dniach, zobaczymy co mi tam napisają


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Update :)

Autko wróciło z ASO po zrobieniu STAGE2 na chwilę obecną wiem że zostały wymienione tłoki i pierścienie czy cos jeszcze dowiem się jak dostanę papiery z ASO. Na pewno odma nie jest wymieniona.

Co do samej robocizny to ASO raczej się nie popisało, silnik po remoncie nie wyczyszczony, głowica upaprana olejem :facepalm: wszelakie plastiki pod maską też świecą się od oliwy :facepalm:

A dzisiaj robiąc rundkę po osiedlu zapaliła mi się żółta kontrolka z silniczkiem w tle :facepalm: włos mi się zjeżył na głowie, poleciałem po VCDSa i zeskanowałem, co znalazłem?

a to

1 Fault Found:
7676 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2237 00 [237] - Pump Current Open Circuit
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 48395 km
Date: 2015.04.15
Time: 16:05:03

Jak widać błąd nie podłączonej (lub źle podłączonej) lambdy z datą ze środy czyli 2 dzień naprawy, wychodzi na to że mechanik zapomniał podłączyć lambdy (lub źle podłączył) a później pierdoła nie wykasowała błędu :facepalm: :facepalm: :facepalm:

I gdybym nie miał VCDSa to leciał bym biegiem z sercen na ramieniu do ASO, a tak błąd wykasowany i nie wraca, kontrolka zgasła :wink:

No i to by było tyle na temat dokładności ASO :(

A teraz jeżdżę i docieram, za miesiąc wymiana oliwy no i zobaczymy jaki ten remont dał efekt

Z bardziej przyjemnych rzeczy, dziś na autko wpadły ciemne szybki ORI

xfav8fjx.jpg

km2shqer.jpg

Niestety fotki robine miotłą więc kiepsko widać efekt, jutro zrobię coś lusterkiem :wink:

Poza tym wpadły też roletki na tył :)

9shhtzoe.jpg

kd9ts8s8.jpg

No i oczywiście kilka nowych gadgetów na późniejsze dłubanko :wink:

62nxxpuv.jpg

Edytowane przez andynl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


odma nie jest wymieniona.

Zobacz na jaki masz numer. Może ma aktualny i dlatego nie wymienili. Taki jest u mnie:

eu0f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że korbowody też Ci wymienili, tak jak u mnie. Teraz między wymianami nie powinien ciągnąć oleju. U mnie 50 tys km po STAGE2 i nie mam żadnych problemów z olejem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...