Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam dwa pytania też w sprawie gwintu i proszę o pomoc :)

1. Do a4 b6 cabrio pasują gwinty z sedana, albo kombi?

2. Mam na oku używanego KW wariant 1 i nie wiem czy brać, czy nie. Czy może dać sobie spokój i kupić nowy AP

Opublikowano

Ja mam dwa pytania też w sprawie gwintu i proszę o pomoc :)

1. Do a4 b6 cabrio pasują gwinty z sedana, albo kombi?

2. Mam na oku używanego KW wariant 1 i nie wiem czy brać, czy nie. Czy może dać sobie spokój i kupić nowy AP

Ad1. Pasuje to i to, byle tylne sprężyny są pod Q

Ad2. Wszystko zależy od ceny i od stanu, KW V1 pasuje do Q i FWD

Opublikowano

Ja mam Q i z tego co wiem, to w moim przypadku wejdą tylko wąskie sprężyny na tył, okrągłe odpadają...

A z używką to wiadomo jak jest... Sprzedawca zachwala, a rzeczywistość może być różna. Patrząc na zdjęcia można tylko osądzać gwint po tym czy nie jest zardzewiały i czy farba na sprężynach jest w ładnym stanie.

Dzięki za pomoc. :hi:

Opublikowano

Panowie potrzebuje porady,

pisze na tym forum , ponieważ jest tu więcej użytkowników ,

którzy mogą konkretniej wypowiedzieć się na nurtujące mnie pytania,

W A4 B5 2000r, mam fabrycznie 1BE czyli -20mm,

jeżdżę tak od 7lat i jak dla mnie jest komfortowe, opona 205/55/16

Ale mam problem z doborem zawieszenia do S8 D2 2001r,

fabrycznie 1BD -20mm, opona 245/45/18

Nie wiem co kupić żeby nie żałować:

zastanawiam się nad:

czy iść w serie 1BD -20mm

-oryginalne amortyzatory przod 1100zl/szt +stare spręzyny

(przy fabrycznym -20, auto nie wygląda źle ale mogło by pójść trochę do dołu)

-amortyzator bilstein B6 przód 500zl/szt + stare sprężyny

(podobno na bilstein B6 może być wyżej niż na oryginale)

Poza tym auto ma już swój przelot 230tys, także sprezyny tez wypadało by wymienić,

-bilstein B12 prokit komplet 4szt +sprężyny -30mm eibach 3400zl

(w tym zestawie amory to B6 lub B8 o skróconym skoku, ale z nowymi sprężynami -30mm,

także domniemam że powinno być tak samo jak seria lub ciut niżej, i podobno komfort powinien być większy w stosunku do serii?

-nigdy nie miałem gwinta, a myślę że chciałbym mieć:)

znajomy który przeżył kilkanaście gwintów mówi że jeśli gwint to tylko KW v2,

Cenowo to wygląda następująco:

-kw v1 4650

-kw v2 5800 (nie mała kwota, kupując np. b12 lub stx'a za pozostałą kwotę mogę kupić tarcze i klocki EBC)

-stx (podobno to tańsza wersja v1 lub nowy weitec) 810e / 3450zl

Czy warto dopłacić do V2 żeby mieć regulacje twardości?

Jeśli nie warto, to czy poczuje różnice pomiędzy KW v1 ,a STX?

a może bilstein B12 będzie lepszy niż gwint STX?

Inne gwinty, które pomijam:

-supersport black evollution 600e lub u nas 3000zl

-ap 620e

Będę wdzięczy za podpowiedzi

Opublikowano

Wszystko zależy ile kasy chcesz wydać i ile jeździsz tym autem.

230kkm to żaden przebieg dla takiego auta, a to że amortyzatory podnoszą auto to kompletna bzdura.

Osobiście kupowałbym gwint, jak mało jeździsz to i AP będzie dobry, jak chcesz coś lepszego to KW V1 lub H&R a dla większej zabawy zamiast KW V2 lub V3 to K-Sport

Opublikowano

Wszystko zależy ile kasy chcesz wydać i ile jeździsz tym autem.
230kkm to żaden przebieg dla takiego auta, a to że amortyzatory podnoszą auto to kompletna bzdura.

Osobiście kupowałbym gwint, jak mało jeździsz to i AP będzie dobry, jak chcesz coś lepszego to KW V1 lub H&R a dla większej zabawy zamiast KW V2 lub V3 to K-Sport

Autem jeżdzę mało; A4 B5 1.9ajm, przez 7lat zrobiłem 72tys, w 2014r tylko 7,5tys km +5tys rowerem:)

dlatego kupiłem drugi pojazd w benzynie,

Nie mam w planach sprzedaży samochodu za kilka lat,

A co do wydania pieniędzy, najlepiej w granicy zdrowego rozsądku,

nie jestem fanem kupowania byle tanio, a często, wole odłożyć/dorzucić i kupić droższe, jeśli faktycznie różnica ceny przekłada się na jakość

Opublikowano

Panowie jeździł ktoś może na ST Suspension lub miał styczność z tym gwintem?

Opublikowano

....szczerze Ci powiem że ciężko będzie znaleźć użytkowników ST suspension, stosunkowo nowa firma na polskim rynku,

na zagranicznych stronach; stany, niemcy ,coś tam piszą,

Ogólnie mówiąc nowy ST suspension to stary weitec

produkuje to KW,

np., KW v1 a ST stx, rózni się tym: kw nierdzewka, stx ocynk, inne kolory, składane na tej samej linii produkcyjnej,

po prostu tansza alternatywa dla znanego KW, gdzie dopłaca się za znaną marke.

Jak byś chciał kupić to taniej wyjdzie na niemieckim ebay.de, chyba że któryś z polskich pośredników zrobi dobra cene:)

Sam się nad tym zastanawiam, akurat ja do; s8 d2 mam do wyboru ;

st stx czyli tansze wydanie kw v1, róznica w cenie około 1400zl

lub zwykle amory bilstein b6 + sprężyny eibach -25mm (wynegocjowałem cene; amor 430zl/szt + sprężyny 750kpl)

Na forumA8 polecają bilstein B6 , że dobry komfort, ogólnie że bardzo dobry amortyzator....

natomiast co do gwinta Kw v1/ st stx, ciężko uzyskać jakąś opinie,

Zastanawiam się nad komfortem;

jeśli gwint 'st stx' skrecil bym -30przód -25tył, to czy komfort będzie porównywalny z bilstein/eibach-25mm

Opublikowano

Czy miał ktoś może styczność z gwintem DTS grupa KW i wypowie się czy jest coś wart ??

Opublikowano

panowie mam pytanko, mam zawieszenie s-line i polecialy mi amortyzatory i zastanawiam sie nad zalozeniem gwintu, ale nie wiem jaki wybrac w rozsadnej cenie, moze ktos cos polecic, lub jakis uzywki podeslac.

Opublikowano

kilka miesięcy temu zamontowałem gwint ap. wszczesniej każdy samochód miałem na tych najtańszy, jom ta mts itp, na ap jeździ się dużo lepiej lecz dla mnie dużym minusem jest to ze nie da się osiągnąć dobrej gleby z tylu, z przodu zostało dużo regulacji a z tylu ja wyzuciem i nadal nie jestem zadowolony.

Opublikowano

Do ilu udało Ci się zejsć z tyłu, bez wyrzucania czegokolwiek z gwintu ? I przy jakich kołach ?

Opublikowano

Witam

Panowie czytałem troszkę po zagranicznych forach i z tego co sie dowiedziałem niezły jest gwint DGR http://allegro.pl/show_item.php?item=4871108792&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

Ma ktos z Was cos takiego zamontowane?

Jakie opinie??

Sprzedaje swoje KW inox V1 bo nie ma regulacji, chce troszkę pobrykać po miedzianej górze i szukam czegoś z regulacją V3 albo ten DGR ale patrząc na ceny V3 w porównaniu do tego DGR :facepalm:

Opublikowano

Siemka koledzy :):):) z racji ze jest duzo ekspertow na forum i duzo juz sie dowiedzialem od was :) mam pytanko....jaka macie opinie na temat gwintu Raceland?? moze ktos sie wypowie na jego temat??

Opublikowano

Siemka koledzy :):) :) z racji ze jest duzo ekspertow na forum i duzo juz sie dowiedzialem od was :) mam pytanko....jaka macie opinie na temat gwintu Raceland?? moze ktos sie wypowie na jego temat??

Miałem nowy, spoko gwint polatałem sprzedałem jeździ dalej. Według mnie dużo lepszy od ta mts. Dosyć twardy, jak masz w dobrej cenie to bierz.

Opublikowano

no kolego za 400 zl mam do zabrania :D

Opublikowano

Komplet ? jak tak to bierz. Ja dałem 200 za nowy przód i nie żałowałem.

Opublikowano

Panowie jakie opinie na temat zawieszenia bilstein b14? Miał ktoś styczność?

Opublikowano

A ja dorzuce coś dla potomności, żeby nikt kiedyś nie popełnił podobnego błędu jak ja. :decayed:

Do A4 b6/b7 CABRIO szukajcie gwintu dedykowanego tylko i wyłącznie do CABRIO, amen!

Zakupiłem KW wariant 1 do sedana/awanta i niestety waga CABRIO robi swoje. Po założeniu i podniesieniu tyłu na maksa buda praktycznie opierała się na kołach. Na felgach 19 było z pół centa szczeliny.

Teraz kupiłem AP dedykowany do cabrio i jak przyjdzie to podziele się swoją opinią. :wink:

Opublikowano

tak kolego komplet :):) no dalej sie zatanawiam :):):) hmmm chyba go wezme :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...