Ali_TDI Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 W samochodzie właściciel samodzielnie wykonał następujące modyfikacje: - Swap silnika na 2.0TDI Common Rail CFF ze sterownikiem EDC17C46 - Montaż turbosprężarki GTB2260VKLR BB - Układ wydechowy i dolotowy My zajęliśmy się wykonaniem remapu sterownika silnikowego który oprócz strojenia objął dodatkowo: - usunięcie DPF - usunięcie EGR - usunięcie przepływomierza - usunięcie przepustnicy - usunięcie immobilizera - usunięcie wszystkiego innego co niepotrzebne Warto zwrócić uwagę jak ładnie wstaje sprężarka oraz jak wysoko można kręcić ten silnik (a da się nawet jeszcze wyżej niż na wykresie). W silniku oraz turbosprężarce tkwi jeszcze potencjał, jednak wąskim gardłem jest układ paliwowy który powyżej 4600rpm traci wydajność. Jak tylko zwiększymy wydajność układu paliwowego mocy będzie więcej Więcej zdjęć na naszym facebooku.
Dev Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Trakcji nie ma do 4 biegu Fajny pomysl na gokarda
strus90 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Czyli to na seryjnym ukladi paliwowym? Niezly zapas paliwa w serii
Maniusiek28 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 pięknie wstaje ta turbinka.....to jest ta z merca na łożyskach kulowych?
juby_p Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 wynik fajny gratuluje ale jest też do osiągnięcia na zwykłej VK 2x tańszej od VKRL
daniels Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 VKLR to turbo z Meśka na łożyskach kulowych chłodzone cieczą wynik piekny
Maniusiek28 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 VKLR to turbo z Meśka na łożyskach kulowych chłodzone cieczą wynik piekny czy to ta turbina? MERCEDES W 166 ML 350 CDI BLUTEC TURBINA TURBO (3951721957) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
peter22 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Troszkę kosztuje ta turbina . A w czym ona jest lepsza od gtb22 z audi ??
juby_p Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Troszkę kosztuje ta turbina . A w czym ona jest lepsza od gtb22 z audi ?? Każdy mówi ze lepiej wstaje bo łożyska....... ale wystarczy porównać z Twoim wykresem żeby mieć wątpliwości
daniels Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Troszkę kosztuje ta turbina . A w czym ona jest lepsza od gtb22 z audi ?? Każdy mówi ze lepiej wstaje bo łożyska....... ale wystarczy porównać z Twoim wykresem żeby mieć wątpliwości +1
peter22 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Troszkę kosztuje ta turbina . A w czym ona jest lepsza od gtb22 z audi ?? Każdy mówi ze lepiej wstaje bo łożyska....... ale wystarczy porównać z Twoim wykresem żeby mieć wątpliwości Dzieki za odpowiedz .
nandoz Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Jakiś onbordzik poprosimy It`s piękny .
Ali_TDI Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 Troszkę kosztuje ta turbina . A w czym ona jest lepsza od gtb22 z audi ?? Każdy mówi ze lepiej wstaje bo łożyska....... ale wystarczy porównać z Twoim wykresem żeby mieć wątpliwości Wykresem się je jeździ. Wykres to pomiar od wolnych obrotów, gdzie turbo dużo czasu aby nabrać obrotów. Dla mnie liczy się reakcja na gaz w normalnych warunkach drogowych, tzn jadę sobie ze stałą prędkością oborotową, wciskam pełny palnik i ... czekam lub też nie czekam. W starych GT2256 przy niskich prędkościach obrotowych chwilę to trwało, w GTB2260VK trwa to już mniej a w VKRL laga prawie nie czuć. Natomiast po zmianie biegu w VKLR nie ma jakiegokolwiek laga Jeździłem w swojej karierze wieloma samochodami z różnymi turbinami od starych GT2052, GT2256, GT2260 itp po nowe GTB2260 z Audi i BMW strojonymi zarówno przeze mnie jak również i przez konkurencje i mogę powiedzieć jedno - mimo że na wykresie nie ma za dużej różnicy np między dobrą sztuką zwykłej GTB2260VK to w normalnej jeździe różnica jest duża. Różnica w reakcja na gaz i zachowanie po zmianie biegów między w porównaniu ze zwykłą GTB2260VK zdecydowanie przemawia na korzyść VKLR.
trepek Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Zawsze mozna doczepic do Lupo 4motion. Master's z forum.tdi-tunning.pl takie cos mial z wywalonym ABSem i sterownikiem odczepiajacym Haldexa od 4 biegu
juby_p Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Troszkę kosztuje ta turbina . A w czym ona jest lepsza od gtb22 z audi ?? Każdy mówi ze lepiej wstaje bo łożyska....... ale wystarczy porównać z Twoim wykresem żeby mieć wątpliwości Wykresem się je jeździ. Wykres to pomiar od wolnych obrotów, gdzie turbo dużo czasu aby nabrać obrotów. Dla mnie liczy się reakcja na gaz w normalnych warunkach drogowych, tzn jadę sobie ze stałą prędkością oborotową, wciskam pełny palnik i ... czekam lub też nie czekam. W starych GT2256 przy niskich prędkościach obrotowych chwilę to trwało, w GTB2260VK trwa to już mniej a w VKRL laga prawie nie czuć. Natomiast po zmianie biegu w VKLR nie ma jakiegokolwiek laga Jeździłem w swojej karierze wieloma samochodami z różnymi turbinami od starych GT2052, GT2256, GT2260 itp po nowe GTB2260 z Audi i BMW strojonymi zarówno przeze mnie jak również i przez konkurencje i mogę powiedzieć jedno - mimo że na wykresie nie ma za dużej różnicy np między dobrą sztuką zwykłej GTB2260VK to w normalnej jeździe różnica jest duża. Różnica w reakcja na gaz i zachowanie po zmianie biegów między w porównaniu ze zwykłą GTB2260VK zdecydowanie przemawia na korzyść VKLR. Dokładnie jak piszesz, tylko ze w pierwszym poście napisałeś "Warto zwrócić uwagę jak szybko wstaje....." na wykresie nie widać reakcji na gaz na którą ma wpływ wiele czynników miedzy innymi przeróbka turbiny umiejętność wystrojenia jej potem czy to 8 zaworów czy 16 i wydajność układu paliwowego Generalnie dobra robota i fajny mod.\ na pewno będzie wzorem dla wielu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się