Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 1.8T AEB+ Soft by Gregor


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do avj beda pasowac.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

powinny podejsc

Opublikowano

Raz gdzieś widziałem w 1,8T jakieś plastikowe wkrętki z głowicy a nich wtryskiwacze więc może to mnie zmyliło i dlatego tak mi się napisało.

Przepraszam:facepalm:

Opublikowano

Moze to bylo 1.8tfsi :)

Opublikowano

Pasują, jakby ktoś chciał mam do sprzedania dwa komplety wtrysków do 1.8T

1 kpl BEX 190km ,

2 komplet 440cc do 350km.

Oba sety plug and play w dobrej monecie, z listwą wtryskową i regulatorem cisnienia paliwa gratis.

Pasują do AVJ BFB ANB BEX, A nawet podejdą do AEB/ AJL po małym modzie.

INFO PW.

Opublikowano
Pasują, jakby ktoś chciał mam do sprzedania dwa komplety wtrysków do 1.8T

1 kpl BEX 190km ,

2 komplet 440cc do 350km.

Oba sety plug and play w dobrej monecie, z listwą wtryskową i regulatorem cisnienia paliwa gratis.

Pasują do AVJ BFB ANB BEX, A nawet podejdą do AEB/ AJL po małym modzie.

INFO PW.

z mojego bfb 191ps 297 Nm po wymianie wtrysków ile by wycisnoł?

Opublikowano
Pasują, jakby ktoś chciał mam do sprzedania dwa komplety wtrysków do 1.8T

1 kpl BEX 190km ,

2 komplet 440cc do 350km.

Oba sety plug and play w dobrej monecie, z listwą wtryskową i regulatorem cisnienia paliwa gratis.

Pasują do AVJ BFB ANB BEX, A nawet podejdą do AEB/ AJL po małym modzie.

INFO PW.

z mojego bfb 191ps 297 Nm po wymianie wtrysków ile by wycisnoł?

Jak turbko będzie miało ochote dmuchać to okolice 200-205ps i 320nm są do zrobienia jak najbardziej tylko trzeba dorzucić jeszcze DP.

Z katalizatorem nie poszalejesz - zbytnio dławi turbo i silnik, dlatego polecam DP + wtryski = 200-205ps i 320nm realnie idzie zrobić :)

Opublikowano

Widzę że ostatnio panuje moda na filmiki on-board więc i ja coś dodam,troche telepie ale coś widać.

Opublikowano

Moj 6biegowy Seicento lepiej przyspieszal :grin:

Opublikowano

no coś słabawo ale może to przez tą trakcje :) a raczej jej brak

Opublikowano

ciepło się zrobiło :whistling:

A poza tym to na przedliftowym liczniku kiepsko to wygląda :grin:

Kiedy jakieś zmiany? czy to już ostateczny setup tego auta?

Opublikowano

Nie chciałem mordować sprzęgła,tym bardziej że już sie kończy więc start był delikatny i bez strzału więc przyśpieszenie wygląda może słabo, ale później już jakos nawet jedzie w miare fajnie.

---------- Post dopisany at 22:52 ---------- Poprzedni post napisany at 22:47 ----------

Marcinie to dopiero początek zmian,na tym na pewno nie zostanie,obecnie nie mam czasu na mody bo jestem w UK a auto w PL więc to wszystko koliduje,ale myślę że na wakacjach coś sie ruszy do przodu i napewno będziemy celować w okolice 280-300km. Zobaczymy jak to jeszcze wszystko będzie. Może wpadnie gt28,może k04 hybryda,albo td04? jeszcze sam nie wiem.

Opublikowano

30-140 masz jak mój ajl z dp:whistling:

Opublikowano

Przecież napisałem że nie chciałem strzelać ze sprzegła i i ruszac z odcinki. Może inaczej:decayed:

Opublikowano
30-140 masz jak mój ajl z dp:whistling:

tak może być jak najbardziej przy wybebeszeniu środka :decayed:

200+ to to nie ma chyba ,ze 1.8T to takie kible i tak jada :decayed:

Piotresk powiedz skąd w ogóle pomysł że ma +200ps ?

BTW +200ps nie ma ,ma 200ps, a kasta waży 1.4tony :whistling:

Opublikowano

Dokładnie. waga1400kg+ 200kg 3osoby więc nie jest źle,ale i tak na razie jeszcze żadne tdi po softach,tuningach i innych wynalazkach z podobną mocą nie dało mi rady więc nie jest źle.

Opublikowano

+- 300KM i FWD? czy będziesz szukał budy z Q?

Opublikowano

Zostaje fwd:decayed: Ze wstępnych ustaleń i omówienie wszystkich za i przeciw prawdopodobnie wpadnie garret gt2871.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...