Dev Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Pisalem juz nascie postow na temat tych zaciskow i nie mam zamiaru sie powtarzać. G.... i tyle. 345mm z S4 B6/7 lub z B8.
OGr Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Sa jakie sa ale ja tam jestem zadowolony. Malo skuteczne niby sa, czy drogie? 345 a z tylu 245. Tyl mnie wyprzedzi szybciej ;-)
pioteros Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Był poruszany temat hebli tył do OŚKi 280mm w temacie o hamulcach tył do q, znajdź i poczytaj
OGr Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Był poruszany temat hebli tył do OŚKi 280mm w temacie o hamulcach tył do q, znajdź i poczytaj Te z A8? Nie bylo tam jakichs jaj?
pioteros Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 jak sie dobierze wszystko to czemu mialy by byc, nie bylo tylko wyjasnione co z linką recznego
omzig Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Zwrotnice od S4 B5 Polosie z przegubami od V6tki lub AJLa Od S4 nie pasuja Zaciski P&P Ale wrzuc jednotloki od B7 Dlaczego od S4 B5 półosie z przegubami nie pasują? Tutaj na innym forum SID napisał: musisz założyć :- zwrotnice od S4 bo mają większy rozstaw uszu mocujący zacisk (A4 ma 98mm a S4 148mm) - przeguby od S4 bo zwrotnica S4 ma większe wejście na przegub, większa moc = większe wymiary najlepiej założyć odrazu półosie z S4 bo ta sama kasa - wahacze dolne są takie same (dopiero zwrotnice aluminiowe używają innych dolnych wahaczy, mniejszy sworzeń )
pioteros Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 bo s4 jako jedyne benzynowe b5 mialo skrzynie 6 i inne przeguby wewnetrzne oraz dlugosci polosiek o ile sie nie myle
omzig Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 I wszystko jasne, dzięki. A zacisk jednotłok z C6 czy z B7? Czy to to samo?
omzig Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Dzięki. Od C6 można wyrwać w dobrej cenie, a od B7 już sie cenią - jaja normalnie. Dev, czyli półośki szukać o d AJLa lub V6ek tak?
omzig Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) I przed przed ostatnie pytanie: Od jakiego modelu tzn od jakiej pojemnosci szukać wtedy tarcz pod te zaciski jednotlok z C6? Edytowane 27 Grudnia 2014 przez omzig
omzig Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 No dobra, od B7 ale jaki silnik? I co z przewodami hamulcowymi? Zostają ori, czy coś przeszczepiać?
Dev Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Przewody elastyczne te same. jaka ma byc srednica tarczy ?
omzig Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 No srednica 321 czy tam 320mm, ale od jakiego modelu brac? Od np 1.6 wiadomo, ze nie... A i dlaczego tarcze od C6 nie podejdą jak zaciski są te same?
krzysiek23 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 bo beda za glebokie lub za plytkie trzeba by sprawdzic wysokosc w stosunku do naszych a4-rek
omzig Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Tak coś czułem, dlatego pytam od jakiego modelu konkretnie ogarnąć?
omzig Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Dziękuję. Tomku, niebawem zgłoszę się po oplot, dam znak. A co z tym przegubem wewnętrznym? Gdzieś wyczytałem, że jakiś inny tam jest i trzeba ingerować w skrzynie...? Ku..wa jak ten internet mózg lasuje, ja pie...ole...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się