mateuszeks Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Gdy kupiłem auto w razie zaświecenia się rezerwy miałem jednocześnie sygnał ostrzegawczy. To samo ze spaloną żarówką itd. Padł mi aku i po tym już mam samą kontrolkę bez sygnału. Jak do tego wrócić? Sygnał pojawiał się nawet w momencie przekręcania zapłonu, auto od razu informowało o tym co jest "nie tak"
steve69 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Jeśli masz dojście do VAG-a albo VCDS-a, to zrób test zegarów - wyjaśni się, czy "brzęczyk" działa czy też nie. -- Pozdrawiam. Sławek
mateuszeks Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 Nie mam takiego dostępu. A płacić w warsztacie 100zł za taką pierdołę (podpięcie)
superdziki Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Kup sobie kabelek VAG na allegro za 25PLN bo to raczej przydatna rzecz, to tak na przyszłość. A co do sygnału to nie ma możliwości aby się od tak wyłączył po odpięciu aku, raczej stawiam na problem z zamym brzęczykiem w zegarach. Możesz spróbować odpiąć aku jeszcze raz na jakiś czas (15min), może wróci brzęczyk
visabita4 Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Nie doprowadzaj do rezerwy :P taki żarcik
najssa Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 Miałem podobnie .. u mnie sie okazał spalony buczek wymieniłem na nowy i wszystko działa.. a doszłem do tego sam bez waga metodą prób i błędów wyciągnąłem liczniki i podłączyłem na krótko nowy buczek który zadziała
seban-serwis Opublikowano 12 Marca 2014 Opublikowano 12 Marca 2014 tez miałem uszkodzony brzęczyk przelutowałem z angielskiego licznika i narazie działa
mateuszeks Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 Czyli pewnie spalony. Myślałem, że da się go wyciszyć z pozycji obsługi zegarów. Dziękuję za pomoc. Z tego co widzę około 50zł to kosztuje w używce. Do tego rozbieranie zegarów.. oj nie chce się. A.. on jest w zegarach czy gdzieś pod kolumną? Może go odpiąłem przy wymianie czujnika stopu? Lub czy ma on jakiś bezpiecznik w skrzynce?
jacek70 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Zobacz czy jak zostawisz auto na zapalonych światłach i wyjmiesz kluczyk ze stacyjki to w momencie otwierania drzwi będzie słychać brzęczyk .Jeśli nie to jest uwalony .Można go wymienić wlutowywując mały głośniczek np. z dziecinnej zabawki .powodzenia .J 70 .
mateuszeks Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 Tak, brzęczyk nie działa. Zapalone światła drzwi otwarte i nic
amaradaar Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 hehe ale na fisie pokazuje otwarte drzwi bo to tak nie do końca, bo jeszcze może nie działać czujka otwarcia drzwi i też by ni brzęczało, ale tak jak koledzy obstawiam uwalony brzęczek ps. jak się nie chce to można dać do mechanika, skasuje 300zł i mu się będzie chciało
szczepan24 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 U mnie jest to samo. na 100% ten głośniczek w zegarach tylko nie wiem jak się za to zabrać. Chodzi mi o wymontowanie licznika.
steve69 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 ... tylko nie wiem jak się za to zabrać. Chodzi mi o wymontowanie licznika. Wyłącz zapłon. Ustaw kolumnę kierownicy w pozycji na sam dół i maksymalnie do siebie. Zdejmij/wyciągnij listewkę ozdobną znajdującą się pomiędzy przyciskami "MODE" i "CHECK". Wykręć 2 wkręty, które zasłaniała listwa ozdobna (torx). Zdejmij lewą zaślepkę z boku deski rozdzielczej (tę zasłaniającą bezpieczniki). Włóż rękę do środka i wypchnij zegary. Odepnij wtyczki. Odkręć z tyłu zegarów 4 wkręty (torx T10). Podważ 4 zatrzaski (2 u dołu i 2 po bokach). Wysuń zegary z obudowy. Składasz w odwrotnej kolejności. Nie włączaj zapłonu w czasie, gdy masz odłączone kable od licznika!!! -- Pozdrawiam. Sławek
szczepan24 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 A czy po tej operacji z wymontowaniem licznika potrzebna będzie jakaś interwencja vagiem??
hidden22 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 witam podpinam sie do pytania szczepan24, jesli odepnie sie kable od licznika przy wyalcoznym zaplonie to trzeba bedzie cos vagiem robic czy spowrotem podpiecie licznika bedzie wszysto ok?
steve69 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Nic nie trzeba będzie robić. Wkładasz licznik z powrotem, podpinasz i wszystko działa (sprawdzone osobiście). -- Pozdrawiam. Sławek
Mat.Rynio Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Witam. Ja dzisiaj jestem po wymianie tego buzerka i ok, działa jak są włączanie światła i wyłączy się zapłon - jest sygnał. Mam jednak pytanie, bo mam wrażenie, że jak wcześniej działał to sygnał pojawiał się również w momencie gdy włączało się zapłon i komputer sprawdzał czy błędów nie ma po czym pokazywał się komunikat "OK" (wiadomo o co chodzi ). I tu moje pytanie czy wraz z pojawieniem się komunikatu OK również nie powinien pojawiać się krótki sygnał dźwiękowy. Mam wrażenie, że tak wcześniej było, no ale mogę się mylić bo pół roku bez buzerka byłem
simon__75 Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Gdy kupiłem auto w razie zaświecenia się rezerwy miałem jednocześnie sygnał ostrzegawczy. To samo ze spaloną żarówką itd. Padł mi aku i po tym już mam samą kontrolkę bez sygnału. Jak do tego wrócić? Sygnał pojawiał się nawet w momencie przekręcania zapłonu, auto od razu informowało o tym co jest "nie tak" Ja po wymianie aku tez mialem problemy z brzeczykiem....pomogla jego wymiana. Na VAGu nie bylo zadnych bledów.... Ponizej opisałem jak zabrac sie do tematu: http://a4-klub.pl/b6-a4-s4-73/a4-b6-avf-simon__75-a-261205/index2.html ---------- Post dopisany at 14:27 ---------- Poprzedni post napisany at 14:26 ---------- Ooooo widze ze wszystko zostalo wyzej opisane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się