Binek45 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Witam. Mało się wypowiadam dlatego możecie mnie nie kojarzyć ale jestem już tutaj od jakiegoś czasu. Chciałbym się podzielić z klubem efektem moje pracy. Jest to zwyczajne A4 Avant z 1.8T aeb i napędem quattro. Miałem trochę z nim problemów jak to zwykle bywa z 1.8t. Jako że jestem mechanikiem i interesuje mnie zwiększanie seryjnych parametrów, zainteresowałem się moim samochodem. Silnik: Seryjny silnik, rozebrany, wyczyszczony. Założone nowe pierścienie. Głowica: Seryjna, nowe gumki zaworowe i dotarte zawory. Spiłowane ostre ranty w komorze spalania by zapobiec stukom. Turbo: Ostatecznie padło na TD04HL-16T, Samodzielna regeneracja i wywarzanie w firmie. Wydech: DP3, 2.5cala 3 tłumiki. FMIC: Duży IC nie pamiętam wymiarów ale trochę się chowa za zderzak jeszcze. Rury 2.5cala. Sprzęgło: Dwumas seryjny, tarcza i docisk 1.9tdi (będzie 240mm mocniejsze) Wtryski: 390ccm niebieskie s3 Elektronika: DET3 na FIT bez przepływki, tylko na mapsensorze. Silnik ciągle przechodzi niewielkie poprawki ponieważ jest na LPG i wszystko robię samodzielnie, łącznie z regulacją itp. Z zewnątrz niema nic zrobione, ma zostać seryjne. Jeździ to mniej więcej tak na 1.3bara: 0-100km/h 100-200km/h Proszę nie sugerować się AFR jest kiepskiej jakości i nie pokazuje wiarygodnych danych.
MATIUS Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Fajna nie pozorna bestia ile km i nm jakie czasy? Do stki duze koszta?
Dev Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 piz*ę jedna zrobiłeś, czujnik AFR zasłania lambdę z 300kM bedzie
wampir Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Nie masz przypadkiem cewek z TFSI? PS: Przyspieszenie koks, pewnie S4 nie ma szans
SebolA4 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Przyspiesza pięknie.Kolektor sam robiłeś? Czy zakup gotowca?
Marc!n Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Jakie graty w LPG? Jaki Nm że dwumas jeszcze wytrzymuje? Dobry sleeper, pewnie nie jeden się zdziwi
arni1111 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 grubo grubo, większy podziw że sam wszystko modzisz!!!
Binek45 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Dzięki. Nm niestety nie wiem ale przypuszczalnie do 400Nm powinien mieć. Sprzęgło i tak będę zmieniał z jednomasem. W tej chwili jak jest zimne to się mocno uślizguje a ja rozgrzane to trzyma ale nie w 100%. Cewki to beru dedykowane 1.8t. W przyszłości na pewno zmienię na te od tfsi. Z kolektorem jest tak że to jest chińskie żeliwo z allegro do którego musiałem dorobić przejściówkę ponieważ flansze za nic nie chciały się spasować. Z LPG to jest stag4 bodajże(był jak już kupiłem samochód) zmieniałem węże, reduktor KME gold turbo(narazie jeden powinny być dwa), wtryski hana niebieskie.
Binek45 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Hamulce się palą, ale zajmę się tym
Binek45 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 Jeżdżę na LPG ale na PB mam wallbro 255
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Hamulce się palą, ale zajmę się tym Moge podpowiedzieć co nie co... Ale nie za dużo. .. :decayed:
Binek45 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 Jeśli o hamulce na dnia zmieniam jak narazie płyn na motula 660 i stalowy oplot, a jak odłożę sobie troszke jeszcze siana to założę tarcze 320 na przód i zaciski brembo 4 tłoczki z jakiegoś auta jeszcze nie wiem dokładnie z jakiego, myślałem od BMW 7. Z tyłem jeszcze nie wiem, a możesz to coś podpowiedz, zawsze łatwiej
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Zeby przerobic na cos wiekszego warto zmienic przednie zwrotnice od s4 b5 na rozstaw mocowania jarzma do zwrotnicy w wymiar 144mm, do tego polosie z przegubami, no i mozna jechac od 320mm w gore Z tylem tez mozna powalczyc, 256 od s4 b5 lub 269 od a6 lub a8 Mozna tez wrzucic 288, 300 lub 330mm Wszystko zalezy od glebokosci Twojej kieszeni
Binek45 Opublikowano 17 Marca 2014 Autor Opublikowano 17 Marca 2014 No właśnie z sianem to różnie. Wiadomo że chciałbym mieć to zrobione dobrze za niewielkie pieniądze. Przednie hamulce to priorytet i na pewno wpadnie 320 tak by jeździć na 16calowych felgach. Co do mocowania zacisków do zwrotnic nie będzie problemów bo zawsze jest możliwość dorobienia adapterów.
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Mozesz dorobic adaptery ale robi sie problem z dopasowaniem wysokosci tarczy. Na Twoim miejscu nie szedlbym ta droga, bo zaprowadzi Cie do nikad a oszczednosci zadne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się