Binek45 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Witam. Mało się wypowiadam dlatego możecie mnie nie kojarzyć ale jestem już tutaj od jakiegoś czasu. Chciałbym się podzielić z klubem efektem moje pracy. Jest to zwyczajne A4 Avant z 1.8T aeb i napędem quattro. Miałem trochę z nim problemów jak to zwykle bywa z 1.8t. Jako że jestem mechanikiem i interesuje mnie zwiększanie seryjnych parametrów, zainteresowałem się moim samochodem. Silnik: Seryjny silnik, rozebrany, wyczyszczony. Założone nowe pierścienie. Głowica: Seryjna, nowe gumki zaworowe i dotarte zawory. Spiłowane ostre ranty w komorze spalania by zapobiec stukom. Turbo: Ostatecznie padło na TD04HL-16T, Samodzielna regeneracja i wywarzanie w firmie. Wydech: DP3, 2.5cala 3 tłumiki. FMIC: Duży IC nie pamiętam wymiarów ale trochę się chowa za zderzak jeszcze. Rury 2.5cala. Sprzęgło: Dwumas seryjny, tarcza i docisk 1.9tdi (będzie 240mm mocniejsze) Wtryski: 390ccm niebieskie s3 Elektronika: DET3 na FIT bez przepływki, tylko na mapsensorze. Silnik ciągle przechodzi niewielkie poprawki ponieważ jest na LPG i wszystko robię samodzielnie, łącznie z regulacją itp. Z zewnątrz niema nic zrobione, ma zostać seryjne. Jeździ to mniej więcej tak na 1.3bara: 0-100km/h 100-200km/h Proszę nie sugerować się AFR jest kiepskiej jakości i nie pokazuje wiarygodnych danych.
MATIUS Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Fajna nie pozorna bestia ile km i nm jakie czasy? Do stki duze koszta?
Dev Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 piz*ę jedna zrobiłeś, czujnik AFR zasłania lambdę z 300kM bedzie
wampir Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Nie masz przypadkiem cewek z TFSI? PS: Przyspieszenie koks, pewnie S4 nie ma szans
SebolA4 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Przyspiesza pięknie.Kolektor sam robiłeś? Czy zakup gotowca?