Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa zatartych wycieraczek


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ja mam pytanie:

Po złożeniu w całość , działa mi wszystko ok. ale teraz wycieraczki zatrzymują się gdzie im sie podoba. wczesniej takiego problemu nie było. I mało tego to jeszcze nawet jak włącze jedno "uderzenie" to chodzą przez ok 10 cykli. co sie porobiło??i jeszcze jedno załączają sie odrazu po przekręceniu kluczyka[br]

Dopisany: 02 Lipiec 2011, 18:46_________________________________________________

Już mam rozwiązanie. Jak by ktoś miał kiedyś podobne objawy:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=167064.0;highlight=silnik+wycieraczek

Opublikowano

Byłem dzisiaj po sciągacz w sklepie.. ale oczywiscie jedna sztuka tylko i to bardzo mala :kwasny: Chyba by nie poradził tych zapieczonych wycieraczek. Musze czekac na sasiada, jak na zlość jest brzydka pogoda i nie ma go na działce :kox: Dzieki za pomoc :good:

Opublikowano

Byłem dzisiaj po sciągacz w sklepie.. ale oczywiscie jedna sztuka tylko i to bardzo mala :kwasny: ...

Jeśli ściągacz jest niewielkich rozmiarów to na Twoją korzyść, bo zbyt duży będzie zawadzał o podniesioną

pokrywę silnika. Ja popełniłem ten błąd i musiałem kupić mniejszy ściągacz. :)

Opublikowano

koledzy ja mialem podobny przypadek zatrzymywaly sie badz zwalnialy. Kolega mechanik rozkrecil mechanizm i przesmarowal i smigaja jak szalone a zaplacilem 40zł. Zaopatrzcie sie w gumki takie male oringi bo to glownie ich wina woda sie dostaje i pozniej tak sie dzieje, pozdro

Opublikowano

Witam

Dołączam się do podziękowań dla autora postu i wszystkich, którzy udzielali cennych wskazówek. Dziś regenerowałem swoje wycieraczki i śmigają i jak szalone. Największy problem chyba jak większość to podszybie a później już leci. Ja wziąłem się za regenerację jak tylko zauważym że zwolniły więc trzpień wykręciłem ręką (z 20 min mi to zajęło) bez imadła.Straty- pęknięte podszybie (do sklejenia i będzie git) zgubiona zawleczka w trawie - a tak uważałem :embarrassed:

dzięki i pozdrawiam

Opublikowano

Wczoraj tez walczyłem z wycieraczkami.Najwiekszym problemem było ściagniecie amion wycieraczki. Bez ściagacza było by to niemożliwe.A potem to już poszło w miarę gładko.Podszybie praktycznie samo wyskoczyło :gwizdanie:.Dzięki za porady .Temat bardzo sie przydał.

Opublikowano

Witam,

koledzy czy jest sens spawac mechanizm alu? Mi się ułamało przy mocowaniu zaraz od str kierowcy i sie zastanawiam co zrobic. Czy kupic caly w aso za350 zł czy używkę za ok200 czy spawac?

co najlepiej wybrac?

pozdawiam

Opublikowano

Ja też ułamałem mechanizm, skleiłem klejem działa już dwa lata

Opublikowano

Witam!

A ja mam taki problem. Powoli zacierają mi sie wycieraczki tak jak wiekszości z was :angry:

Mam wielki problem z wyjeciem wycieraczek, odkrecilem te dwie sruby 16' i nie idzie ich zdjac!!!! No i nie moge isc dalej...:/

Jakies porady...? WD 40 i cola juz poszly w ruch... i nic

pozdrawiam

tylko siła.. a niestety dojście byle jakie, u mnie podważałem łomem :) tak jak sie nie ma ściagacza :) jakby co pozniej zdejmujesz od dołu nazwijmy to "zawleczki" wybijasz sworznie i lekko delikatnie drobnym papierkiem, na to najlepiej smar grafitowy :) i smigają jak talala :)

Opublikowano

A jakim klejem skleiłeś ze tak dobrze trzyma??

pozdr

nie pamiętam nazwy był to dwuskładnikowy znalazłem w domu, kiedyś ktoś kupił chyba do zaklejenia pękniętej rurki w ciągniku ,myślę że można taki klej kupić w każdym sklepie motoryzacyjnym do sklejania metalu

Opublikowano

Koledzy ja już mam pospawane jutro planuję montaż, jak to będzie się zachowywało zobaczymy. Spawacz nie wiedział czy mu się uda ale wygląda że będzie się trzymało (przynajmniej chwilę :>).

Ale zatarte wycieraczki miałem prawie rok temu, kolesie w warsztacie firmowym mi robili i chyba coś kiepsko zrobili albo tak jest, że co roku trzeba wyjąć i nasmarować, dlatego pomysł z kalamidkami do smarowania nie jest taki zły.

Pozdrawiam

Opublikowano

witam,dopadł mnie podobny problem z przednimi wycieraczkami.Na początku podczas drogi zaczeły bardzo wolno pracować a kiedy dojechałem na parking i zatrzymałem samochód nadal wolno ale to bardzo wolno pracowały aż zatrzymały sie.Po przeczytaniu Waszych porad na forum użyłem WD40 pryskając w opisane przez Was miejsca i wycieraczki zaczeły pracować prawie że normalnie.Wybrałem sie nad morze i do połowy drogi wszystko było ok.Kiedy chciałem wyłaczyć ich pracę dojechały do końca jak zawsze, cofneły sie i zatrzymały w połowie i tak dziłają do tej pory.Nie wracają na swoje miejsce w położeniu leżacym,dla nich konieć pracy jest w połowie szyby.Proszę o poradę.

Opublikowano

popraw wd jak nie pomoże trzeba zdemontować rozkręcić i nasmarowć.

Opublikowano

witam,dopadł mnie podobny problem z przednimi wycieraczkami.Na początku podczas drogi zaczeły bardzo wolno pracować a kiedy dojechałem na parking i zatrzymałem samochód nadal wolno ale to bardzo wolno pracowały aż zatrzymały sie.Po przeczytaniu Waszych porad na forum użyłem WD40 pryskając w opisane przez Was miejsca i wycieraczki zaczeły pracować prawie że normalnie.Wybrałem sie nad morze i do połowy drogi wszystko było ok.Kiedy chciałem wyłaczyć ich pracę dojechały do końca jak zawsze, cofneły sie i zatrzymały w połowie i tak dziłają do tej pory.Nie wracają na swoje miejsce w położeniu leżacym,dla nich konieć pracy jest w połowie szyby.Proszę o poradę.

kolego - rozbieraj mechanizm - z tego co piszesz są juz w tak tragicznym stanie że bez imadła i być może palnika się nie obejdzie :cool1:

Opublikowano

Witam, dziś montuje zregenerowane już wycieraczki w B5, jedno mnie zastanawia dlaczego przy włączeniu najpierw idą wycieraczki z 3cm w dół a później dopiero wykonują poprawny ruch w górę. Czy może wystarczy w innym położeniu dokręcić śrubę która trzyma mechanizm na silniczku czy to jakiś inny "większy" problem??

Pzdr.[br]Dopisany: 09 Sierpień 2011, 14:27_________________________________________________Problem rozwiązany:), należało przestawić na trzpieniu silniczka.

ps. nie szukajcie tych malutnich oringów/ uszczelek na trzpień wycieraczki w serwisach, mają je tylko w kpl. z ramionami mechanizmu ok 400zł ;P

Opublikowano

ps. nie szukajcie tych malutnich oringów/ uszczelek na trzpień wycieraczki w serwisach, mają je tylko w kpl. z ramionami mechanizmu ok 400zł ;P

A gdzie można kupić takie oringi identyczne ? Kupiłem ale minimalnie większe bo identycznych nigdzie nie dostałem. Złożyłem na tych większych oringach i niby wszystko śmiga ok ale jak założyłem na jednym starym to jak ręką ruszałem to było troszkę lżej niż na nowym oringu większym. Ale złożyłem i niby wszystko śmiga ok. Jak będzie przymulać to zmienie tylko oringi a to robota na 10 minut bo już wszystkiego nie trzeba wymontowywać.

Opublikowano

Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczu AUDI. Korzystając z okazji iż temat kręci wokół wycieraczek przednich. Pytanie.

W moim AUDI B5 problem jest tego rodzaju iż mechanizm wycieraczek głośno pracuje. Co prawda jeszcze go nie rozbierałem ale po podniesieniu piór do góry ten dźwięk dochodzi gdzieś z okolic silnika może przekładni. Co to może być???

Do TOM2009:

Spalanie 6l/100km odpowiedź na twoje pytanie. :)

Opublikowano

Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczu AUDI. Korzystając z okazji iż temat kręci wokół wycieraczek przednich. Pytanie.

W moim AUDI B5 problem jest tego rodzaju iż mechanizm wycieraczek głośno pracuje. Co prawda jeszcze go nie rozbierałem ale po podniesieniu piór do góry ten dźwięk dochodzi gdzieś z okolic silnika może przekładni. Co to może być???

Do TOM2009:

Spalanie 6l/100km odpowiedź na twoje pytanie. :)

Opis B5

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=216816.0;topicseen

Możliwe,że silniczek powoli dogorywa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...