piotraudi Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 koledzy jak ktoś jest z warmińsko-mazurskiego lub pomorskiego by było fajnie gdyby ktoś mi pomógł z tymi wycieraczkami bo jest masakra oczywiście za $$$$ ---------- Post dopisany at 11:00 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ---------- nie mogę nawet zdjąć wycieraczek sa zapieczone a nie chem niczego poniszczyć
gawej Opublikowano 5 Czerwca 2013 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Wszystko jest opisane w temacie. najlepiej kupić ściągacz za 40 zł. Mi znajomy mechanik pomógł to zdjąć za pomocą dwóch żabek.
0laczek Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Mógłbym prosić o update zdjęć bo narazie nasmarowałem wycieraczki bez demontarzu ale podejrzewam że na długo to nie starczy.
gawej Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 do przeprowadzenia całej operacji wystarczy jak sobie przeczytasz opisy z pierwszej strony + zdjęcia z opisami ze strony nr 16 tego wątku.
jaccov6 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 możliwe by podszybie załapał klej przy wymianie szyby???bo za grzyba nie dałem rady wyciagnąć
gawej Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 podszybie ciężko wyciągnąć. wydaje się właśnie jakby siedziało i ani drgnie. Spróbuj rozruszać pchając i ciągnąc wzdłuż szyby dopiero potem stań przed samochodem i pociągnij do siebie i w góre. trzeba się trochę pomęczyć by znaleźć ten odpowiedni ruch.
alarec Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Ja wstrzykiwalem plyn do naczyń z wodą. Znacznie ułatwiło sciągnięcie.
0laczek Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 do przeprowadzenia całej operacji wystarczy jak sobie przeczytasz opisy z pierwszej strony + zdjęcia z opisami ze strony nr 16 tego wątku. Własnie problem mam ze zdjęciem podszybia myślałem, że zdjęcia coś pomogą
jaccov6 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Opublikowano 13 Czerwca 2013 mi udało sie wytargać mechanizm bez ściągania i połamania podszybia:wink:lecz trochę sie napociłem:decayed:
marcin_1800 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 witam, mam takie pytanie, otóż wymieniłem mechanizm wycieraczek (zamiennik z allegro) w sklepie z częściami też bym zamiennik kilka razy droższy niż ten który kupiłem na allegro. tam gdzie zakłada sie ramię wycieraczek na tulejce są małe frezy, musiałem zamówić również nowe ramiona ponieważ stare były juz mocno wytarte i nie dzialały, dzis przyszły nowe a tu patrze że na ramionach nie ma frezów tylko jest płaska dziurka. czy to bedzie chodziło?;/ cały tydzień jezdziłem pod strachem bo nie miałem wycieraczek a tu wyjazd na weekend i jeszcze taki babol. może trzeba mocno dokręcić? ale to trochę byłoby bez sensu.. czekam na odpowiedz o 14 muszę wyjechać a pogoda nie ciekawa.... kupiłem takie ramiona: RAMIONA PIÓRA WYCIERACZEK AERO AUDI A4 B6 ORYG. (3306577772) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Schmolke Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 W moich nowych aero też nie było nacięć i tak ma być. Materiał korpusu pióra jest bardziej miękki niż frez na trzpieniu.
marcin_1800 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Opublikowano 14 Czerwca 2013 [/color]już się z tym uporałem, jeszcze jedna sprawa. przy włączeniu wycieraczek na poziom 1, najpierw idą one na dół gdzieś 5-10 cm i potem do góry, na 2 biegu działaja normalnie z tym że zaczynają swoją pracę od miejsca gdzie na 1 biegu schodzą na dół. trzeba to wykablibrować ale juz nie wiem jak bo probowałem i nic sie nie poprawia, najpierw idą na dół pozniej do góry. pomocy!
H4mm3R Opublikowano 19 Czerwca 2013 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Tak to już jest z tanimi zamiennikami
władysław Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Mi wycieraczki już od momentu zakupu wozidła jakoś dziewnie chodziły w sposób zwolniony, aż w koncu praktycznie stanęły niedługi czas później. Przed jazdą musiałem sprawdzać pogodę, jak przed jazdą na rowerze hehe:) Dziś, z pomocą kumpla, rozebralismy cały mechanizm. Obeszło się bez żadnych przykrych przygód. jeden sworzeń był luks, notamiast drógi był tak zapieczony, że w rękach nie było szans go obrócić! Aż dziwne, że silnik w ogóle dał radę to poruszyć! Tak, że czyszczenie, smarowanie, poskładanie i wszystko śmiga jak złoto! Tak, że już deszcz mi nie straszny;)
Wujek-West28 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Przed chwilą zakończyłem prace zatartymi wycieraczkami , proces jest banalnie prosty , przynajmniej dla nie ( zawód blacharz samochodowy w ASO H ) cała operacja z rozłożeniem i poskładaniem do kupy 1,5 godz , plus 30 minut podjechanie do najbliższego warsztatu który wymienia szyby aby ściągnąć wycieraczki bo były mega zapieczone , wiec nie warto kupować ściągacza za 40zł którego raz użyjemy lepiej dać chłopakom na browara P.s pamiętajmy żeby se to zrobić nawet wtedy kiedy one jeszcze działają , żeby się w trasie nie zdziwić jak ja P.s Chętnie pomogę w naprawie tego jestem ze Śląska , dobrze mieć imadełko dużo ułatwia
Maxito Opublikowano 25 Czerwca 2013 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Wujek chyba muszę się do Ciebie uśmiechnąć zaczymam mieć ten problem
F1le Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Wszystko pięknie ładnie, tylko mam problem z wyciągnięciem tej kostki, nie chcę za nic w świecie wyjść, ktoś mi pomoże? PS. Ogólnie mi się wydaje, żę to się tam nie zmieści.
mlodziak22 Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 dziś wyciągałem , nie wiem czy ktoś pisał , ale jest dobrze odkręcić śrubkę na kluczyk 13 na środku, i wtedy mechanizm wychodzi bez problemu , wkładasz płaski śrubokręt od góry podważasz i kostka schodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się