turzol Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Czy ktoś spotkał się z takim problemem w AVF/AWX? Auto czy zimne czy rozgrzane na wolnych obrotach bardzo mocno drga cały układ wydechowy. Dodatkowo spaliny mają lekko siwy kolor i intensywnie gryzącą woń. Drgania są na tyle intensywne , że przenoszą się do kabiny - wydech tłucze się o podłogę ewidentnie. Objawy zanikają kiedy nogą zaprę się o tylny tłumik albo podniosę obroty. Podczas jazdy również jest spokój. Wieszaki wydechu mam w nienagannym stanie, plecionka wizualnie wygląda jak nowa z każdej strony. Korekcje na wtryskach / BIPY są OK. Mam lekko przytarty wałek i silnik nierówno chodzi, ale czy aż tak przenosiłby wibracje na układ wydechowy?
piotrsob1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Jak silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach, to korekcja przynajmniej na jednym garku powina być poza zakresem Zacznij od "uspokojenia" motorówki, jak nie pomoże to dopiero szukaj innych przczyn
jacek70 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Może poleciała poducha pod silnikiem?
turzol Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Może poleciała poducha pod silnikiem? Poduchy pod silnikiem i skrzynią zmieniałem kilka m-cy temu na nowe oryginalne .
zib0l Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Ja mialem taki objaw, okazalo sie ze przy zmianie turbiny rozkrecilem rure na laczniku na srodku auta i pozniej skrecilem 2cm dalej i buczalo-drgalo, znow na kanal poprawilem i 0 buczenia:)
turzol Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 Byłem na przeglądzie układu wydechowego i zaproponowano mi wspawanie dodatkowej plecionki za katalizatorem. Ponoć to ma na 100% wyeliminować drgania
CzarekJ Opublikowano 17 Lipca 2014 Opublikowano 17 Lipca 2014 Według mnie lepiej naprawić przyczynę niż skutek. Jak domniemywam wytną ci katalizator, wspawają plecionkę, będą ze 300 do przodu a tobie dalej będzie rzucało silnikiem. Na dłuższą metę to nie ma sensu bo ci momentalnie poduszki pod silnikiem padną.
gumis20002 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Czy ktoś spotkał się z takim problemem w AVF/AWX? Auto czy zimne czy rozgrzane na wolnych obrotach bardzo mocno drga cały układ wydechowy. Dodatkowo spaliny mają lekko siwy kolor i intensywnie gryzącą woń. Drgania są na tyle intensywne , że przenoszą się do kabiny - wydech tłucze się o podłogę ewidentnie. Objawy zanikają kiedy nogą zaprę się o tylny tłumik albo podniosę obroty. Podczas jazdy również jest spokój. Wieszaki wydechu mam w nienagannym stanie, plecionka wizualnie wygląda jak nowa z każdej strony. Korekcje na wtryskach / BIPY są OK. Mam lekko przytarty wałek i silnik nierówno chodzi, ale czy aż tak przenosiłby wibracje na układ wydechowy? Czy ktoś spotkał się z takim problemem w AVF/AWX? Auto czy zimne czy rozgrzane na wolnych obrotach bardzo mocno drga cały układ wydechowy. Dodatkowo spaliny mają lekko siwy kolor i intensywnie gryzącą woń. Drgania są na tyle intensywne , że przenoszą się do kabiny - wydech tłucze się o podłogę ewidentnie. Objawy zanikają kiedy nogą zaprę się o tylny tłumik albo podniosę obroty. Podczas jazdy również jest spokój. Wieszaki wydechu mam w nienagannym stanie, plecionka wizualnie wygląda jak nowa z każdej strony. Korekcje na wtryskach / BIPY są OK. Mam lekko przytarty wałek i silnik nierówno chodzi, ale czy aż tak przenosiłby wibracje na układ wydechowy? witam mam taki sam problem mozesz napisac jak go rozwiazales???
grzes283 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 U mnie jest podobnie, tzn drgania na obydwu końcówkach - takie wibrowanie, oraz gryzące spaliny. Być może to synchro.....ale nie bawiłem się to jeszcze. Nie wiem, czy przed swapem wydechu miałem podobne drgania, w końcu to tdik
turzol Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 Jak odpale w tym tygodniu auto po wszystkich wymianach - nowe pompki, uszczelniacze, nowy EGR, poczyszczone kolektory, nowy wałek, szklanki, panewki, nowe poduchy silnika i skrzyni to dam znać czy się poprawiło
Kshyhu87 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 U mnie po wymianie plecionki też zaczęły się drgania wydechu :-/ muszę się temu przyjrzeć z kanału :-)
turzol Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Dziś odpalilem na nowym wałku,popychaczach i pompkach i dalej wydech droga, spalinami można się udusić. Kończą mi się pomysly
piotrsob1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) A silnik już nie wibruje ? Kompresję na garkach sprawdzałeś ? Jak wyglądają korekcję na zimnym i gorącym silniku ? Jakieś logi by się znalazły ? Edytowane 12 Stycznia 2015 przez piotrsob1
Enduro Grybów Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) A pompowtryski? Ja mam 2 tłumiki oryginalnie bo to quattro i jak go kupiłem miał delikatne drgania na wydechu ale nie bylo żadnych dumów tylko drganie na wolnych obrotach.po sprawdzeniu zawieszek i ogólnie wszystkiego co się dało(wszystko było ok)elektronik dzwignil wolne obroty o wlos i jest dobrze. Ale w waszym przypadku zostaje chyba tylko pompowtrysk lub przepływka coś kombinuje i silnik zle spala. Edytowane 18 Stycznia 2015 przez lysy-wr400
turzol Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 A pompowtryski? Ja mam 2 tłumiki oryginalnie bo to quattro i jak go kupiłem miał delikatne drgania na wydechu ale nie bylo żadnych dumów tylko drganie na wolnych obrotach.po sprawdzeniu zawieszek i ogólnie wszystkiego co się dało(wszystko było ok)elektronik dzwignil wolne obroty o wlos i jest dobrze. Ale w waszym przypadku zostaje chyba tylko pompowtrysk lub przepływka coś kombinuje i silnik zle spala. Pompowtryski mam teraz założone świeże po niewielkim przebiegu. Wkładany też był inny komplet pompek i to samo. Byłem u tłumikarzy i zasugerowali wspawanie dodatkowej plecionki za katalizatorem.........
piotrsob1 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jak wyglądają korekcje po tych wszystkich naprawach ? Bo wygląda to na słabą kompresję na którymś garnku
turzol Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 korekcje na rozgrzanym motorze cyl1 -0,35 cyl2 0.00 cyl3. 0.02 cyl4 0,45 BIPy niskie na plusie i nawet przy przygazówce do 4000obr nie przekraczają 20-stu.
piotrsob1 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Suma wszystkich korekcji powinna być bliższa zeru Ale jak nie przekraczają 0,5 to z kompresją raczej OK. Nie zaczepiłeś kiedyś przypadkiem wydechem o coś ? Może jest naciągnięty na wieszakach i przenosi drgania ?
Enduro Grybów Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Dodatkowa plevionka może pomóc ws drgań ale co z dymem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się