H4mm3R Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Hamer ale to drugie koło na tym RSie jest paskudne Ma swój urok, nie każdemu musi się podobać
czaki22 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 nie ,ono nie ma uroku, tragedia , rs tak jak wygląda jest idealnie , a te wystajace felgi to golf III normlanie
Lutek90 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 z pomarańczowym gitara ale te bębny od pralki to wiejsko strasznie nie ten styl nie do rs , rs ma mieć groźne alusy a nie jakieś gów... golfowe , poza tym twoje alusy co masz aktualnie wyglądają bardzo ładnie , jaka jest szerokość org w rs alusów i gum ? bo wczoraj kupiłem gumy i flegi ktore mial ziomek w rs do mojej b7 i boje sie ze bedzie ciasno 255/35/19 szer 8.5j i et 43
a4-freunde Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 powiem tak rs musi miec ori koła wtedy dobrze wszystko gra ze soba
Awra Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Potwierdzam to co Kolega freunde napisał, nie ma co przeginać. Moim zdaniem auto jest piękne samo w sobie i tu już trzeba mieć dużo wyczucia żeby nic nie spierniczyć
a4-freunde Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 w RS-ie podstawa to oryginalnosc moj boss ma takie auto 100% ori i jest boskie..... twoje tez ale do koła bym wrocil ori
quidy Opublikowano 6 Czerwca 2014 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Tak jak Bieniek pisał "najlepiej,najdrożej itp itd " aż porzygać się można. Poza tym autko fajne, mam prawie takie samo Felgi kwestia gustu - ja mam BBS CH, też nie każdemu się podoba tak jak mi vosseny nie leżą. Co do hebli to ich ceny są masakryczne i taniej idzie kupić kompletne heble z zaciskami klockami i tarczami z innego modelu niż wymieniać same tarcze w RS4 b7
Awra Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 I bardzo dobrze że jest grubo. Kolega ma sosik i nie oszczędza - w tym rzecz, bo są też droższe felgi i zawsze można pójść ostrzej po bandzie. Nie patrzmy przez pryzmat pieniędzy, bo w końcu jesteśmy tu dla marki
bosniak_sg Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Felgi w samochodzi zawsze były kontrowersyjne, bo jednym sie takie podobaja, a innym nie. Felgi ma spoko, dopiero wszyscy jęczeliby gdyby wsadzil jakies a'la z powyższej fotki, albo jakieś 18" bo mu telepie autem, a tak jest ładna ori. Mnie natomiast poruszyła inna kwestia, śledzę wątek od poczatku i dla mnie to jest jakis absurd, że kupujemy lalunie RS4 i mamy 100 KM mniej. Potem worek siana (i nie ma znaczenia czy co rano mamy pod poduszka tysiąc PLN) żeby dojśc do wartości serii. W aucie tej klasy powinnusmy władowac worek siana, zeby mieć 500 KM, a nie ledwie serie. Jeszcze raz, uważam ogólnie że autko piekne i brzmi kosmos.
Bj84 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 ...to prawda. Za doprowadzenie auta do serii trzeba troche zapłacić, pozniej koszta związane z "utrzymaniem" mocy są na poziomie wymiany oleju, wiec bez dramatu. Generalnie chodzi o to żeby o tym widzieć i dbać. Ps Utrata mocy w V8, v10 to nie jest tylko problem audi
Wandej Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 ...to prawda. Za doprowadzenie auta do serii trzeba troche zapłacić, pozniej koszta związane z "utrzymaniem" mocy są na poziomie wymiany oleju, wiec bez dramatu. Generalnie chodzi o to żeby o tym widzieć i dbać. Ps Utrata mocy w V8, v10 to nie jest tylko problem audi Czyli da sie tak eksploatować auto żeby ten syf się więcej nie zbierał?
Buba Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Ja jebie a Wy dalej ciągniecie temat felg... Kupił, założył i to on będzie na tym jeździł. Każdy napisał co uważa i koniec tematu. Po c.uj to dalej ciągnąć. ...to prawda. Za doprowadzenie auta do serii trzeba troche zapłacić, pozniej koszta związane z "utrzymaniem" mocy są na poziomie wymiany oleju, wiec bez dramatu. Generalnie chodzi o to żeby o tym widzieć i dbać. Ps Utrata mocy w V8, v10 to nie jest tylko problem audi Czyli da sie tak eksploatować auto żeby ten syf się więcej nie zbierał? Śmiejcie się ale chyba jedyną opcją jest lpg. Uprzedzając szyderców jeżdżą takie zagazowane i mają się dobrze
szymeniu Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Ja jebie a Wy dalej ciągniecie temat felg... Kupił, założył i to on będzie na tym jeździł. Każdy napisał co uważa i koniec tematu. Po c.uj to dalej ciągnąć. ...to prawda. Za doprowadzenie auta do serii trzeba troche zapłacić, pozniej koszta związane z "utrzymaniem" mocy są na poziomie wymiany oleju, wiec bez dramatu. Generalnie chodzi o to żeby o tym widzieć i dbać. Ps Utrata mocy w V8, v10 to nie jest tylko problem audi Czyli da sie tak eksploatować auto żeby ten syf się więcej nie zbierał? Śmiejcie się ale chyba jedyną opcją jest lpg. Uprzedzając szyderców jeżdżą takie zagazowane i mają się dobrze Hehehe dobre, Rysiu jeżdżą FSI zagazowane ? Oświeć mnie bo jak pytałem jeszcze z 2 lata temu to twierdzili że możliwe ale w uj drogie, bo wtryski są chłodzone i smarowane paliwem. Tak więc musi być na każdy cykl podana minimalna dawka paliwa
griga-st Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Wtryski lepiej chłodzi LPG jak PB. Z tym smarowaniem wydaje mi się jest problem. Nie wiem na jakiej zasadzie działa rail w tym silniku. Instalka do ciekłego wtrysku faktycznie kosztuje sporo. Widziałem kilka rozebranych silników zasilanych gazem. Od tamtej pory jestem fanem tego materiału pędnego:naughty: LPG wydaje się właściwszym paliwem do FSI/TFSI:kox:
dziadek Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 LPG wydaje się właściwszym paliwem do FSI/TFSI:kox: Tak ale tylko w postaci ciekłej i obsługiwany przez ori wtryski benzynowe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się