Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Audi rs4 b7 Sprint Blue STAGE II


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hamer ale to drugie koło na tym RSie jest paskudne :thumbdown:

Ma swój urok, nie każdemu musi się podobać :tongue4:

Opublikowano

nie ,ono nie ma uroku, tragedia , rs tak jak wygląda jest idealnie , a te wystajace felgi to golf III normlanie :)

Opublikowano

Ok, ale z pomarańczowym zagrało.

Opublikowano

z pomarańczowym gitara ale te bębny od pralki to wiejsko strasznie nie ten styl nie do rs , rs ma mieć groźne alusy a nie jakieś gów... golfowe , poza tym twoje alusy co masz aktualnie wyglądają bardzo ładnie , jaka jest szerokość org w rs alusów i gum ? bo wczoraj kupiłem gumy i flegi ktore mial ziomek w rs do mojej b7 i boje sie ze bedzie ciasno 255/35/19 szer 8.5j i et 43

Opublikowano

powiem tak rs musi miec ori koła wtedy dobrze wszystko gra ze soba

Opublikowano

Potwierdzam to co Kolega freunde napisał, nie ma co przeginać. Moim zdaniem auto jest piękne samo w sobie i tu już trzeba mieć dużo wyczucia żeby nic nie spierniczyć :wink:

Opublikowano

w RS-ie podstawa to oryginalnosc moj boss ma takie auto 100% ori i jest boskie..... twoje tez ale do koła bym wrocil ori

4300086547_5.jpg

Opublikowano

To ori koło jest nudne :thumbdown:

Opublikowano

Oczywiscie, ze nudne i oklepane.

Opublikowano

Tak jak Bieniek pisał "najlepiej,najdrożej itp itd " aż porzygać się można.

Poza tym autko fajne, mam prawie takie samo :P Felgi kwestia gustu - ja mam BBS CH, też nie każdemu się podoba tak jak mi vosseny nie leżą.

Co do hebli to ich ceny są masakryczne i taniej idzie kupić kompletne heble z zaciskami klockami i tarczami z innego modelu niż wymieniać same tarcze w RS4 b7 :)

Opublikowano

I bardzo dobrze że jest grubo. Kolega ma sosik i nie oszczędza - w tym rzecz, bo są też droższe felgi i zawsze można pójść ostrzej po bandzie. Nie patrzmy przez pryzmat pieniędzy, bo w końcu jesteśmy tu dla marki :audi:

Opublikowano

Felgi w samochodzi zawsze były kontrowersyjne, bo jednym sie takie podobaja, a innym nie. Felgi ma spoko, dopiero wszyscy jęczeliby gdyby wsadzil jakies a'la z powyższej fotki, albo jakieś 18" bo mu telepie autem, a tak jest ładna ori.

Mnie natomiast poruszyła inna kwestia, śledzę wątek od poczatku i dla mnie to jest jakis absurd, że kupujemy lalunie RS4 i mamy 100 KM mniej. Potem worek siana (i nie ma znaczenia czy co rano mamy pod poduszka tysiąc PLN) żeby dojśc do wartości serii. W aucie tej klasy powinnusmy władowac worek siana, zeby mieć 500 KM, a nie ledwie serie.

Jeszcze raz, uważam ogólnie że autko piekne i brzmi kosmos.

Opublikowano

No dla audi to wstyd te braki mocy :facepalm:

Opublikowano

...to prawda. Za doprowadzenie auta do serii trzeba troche zapłacić, pozniej koszta związane z "utrzymaniem" mocy są na poziomie wymiany oleju, wiec bez dramatu. Generalnie chodzi o to żeby o tym widzieć i dbać.

Ps Utrata mocy w V8, v10 to nie jest tylko problem audi ;)

Opublikowano
...to prawda. Za doprowadzenie auta do serii trzeba troche zapłacić, pozniej koszta związane z "utrzymaniem" mocy są na poziomie wymiany oleju, wiec bez dramatu. Generalnie chodzi o to żeby o tym widzieć i dbać.

Ps Utrata mocy w V8, v10 to nie jest tylko problem audi ;)

Czyli da sie tak eksploatować auto żeby ten syf się więcej nie zbierał?

Opublikowano

jeszcze nie wiem;)

Opublikowano

Ja jebie a Wy dalej ciągniecie temat felg... Kupił, założył i to on będzie na tym jeździł. Każdy napisał co uważa i koniec tematu. Po c.uj to dalej ciągnąć.

...to prawda. Za doprowadzenie auta do serii trzeba troche zapłacić, pozniej koszta związane z "utrzymaniem" mocy są na poziomie wymiany oleju, wiec bez dramatu. Generalnie chodzi o to żeby o tym widzieć i dbać.

Ps Utrata mocy w V8, v10 to nie jest tylko problem audi ;)

Czyli da sie tak eksploatować auto żeby ten syf się więcej nie zbierał?

Śmiejcie się ale chyba jedyną opcją jest lpg. Uprzedzając szyderców jeżdżą takie zagazowane i mają się dobrze :)

Opublikowano
Ja jebie a Wy dalej ciągniecie temat felg... Kupił, założył i to on będzie na tym jeździł. Każdy napisał co uważa i koniec tematu. Po c.uj to dalej ciągnąć.
...to prawda. Za doprowadzenie auta do serii trzeba troche zapłacić, pozniej koszta związane z "utrzymaniem" mocy są na poziomie wymiany oleju, wiec bez dramatu. Generalnie chodzi o to żeby o tym widzieć i dbać.

Ps Utrata mocy w V8, v10 to nie jest tylko problem audi ;)

Czyli da sie tak eksploatować auto żeby ten syf się więcej nie zbierał?

Śmiejcie się ale chyba jedyną opcją jest lpg. Uprzedzając szyderców jeżdżą takie zagazowane i mają się dobrze :)

Hehehe dobre, Rysiu jeżdżą FSI zagazowane ? Oświeć mnie bo jak pytałem jeszcze z 2 lata temu to twierdzili że możliwe ale w uj drogie, bo wtryski są chłodzone i smarowane paliwem. Tak więc musi być na każdy cykl podana minimalna dawka paliwa

Opublikowano

Wtryski lepiej chłodzi LPG jak PB. Z tym smarowaniem wydaje mi się jest problem. Nie wiem na jakiej zasadzie działa rail w tym silniku. Instalka do ciekłego wtrysku faktycznie kosztuje sporo. Widziałem kilka rozebranych silników zasilanych gazem. Od tamtej pory jestem fanem tego materiału pędnego:naughty:

LPG wydaje się właściwszym paliwem do FSI/TFSI:kox:

Opublikowano

LPG wydaje się właściwszym paliwem do FSI/TFSI:kox:

Tak ale tylko w postaci ciekłej i obsługiwany przez ori wtryski benzynowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...