lukas309 11 Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Złodzieje...... Szkoda nerwów, wkładasz ta z 2012 r.??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuziom 2 Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 zamówiłem tą z Częstochowy za 1500 , 2 lata gwarancji , produkcja podobno 2018, jutro ma przyjść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek252525 5 Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 11 godzin temu, krzychuziom napisał: Koszt samej robocizny ok 1200-1500 zł ale z płukaniem układu , u nas padła decyzja na wymianę wszystkiego z nową pompą , zobaczcie co magnes wytargał z baku proszek , nie opiłki tylko proszek , masakra ? Głównie to wina Polskich stacji paliwowych przez ich oszukiwanie i dodawanie wody i innych specyfików. Ja miałem na warsztacie w UK już może ze 5 modeli b8 i każdy miał ponad 200t km przejechane i brak zużycia pompy , opiłków. Sam posiadam dwa modele i jeden ma 250t km i co za tym idzie ma wszystko oryginalne nawet sprzęgło ma brak zużycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuziom 2 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Jakie są prawidłowe dawki na wtryskach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Jest jakiś zakres od do ale nie wiem jaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Czym bliżej 0 to lepiej, odchyl dopuszczalny chyba do 2 powyżej już będą błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 2 godziny temu, lukas309 napisał: Jest jakiś zakres od do ale nie wiem jaki Od +3 do -3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuziom 2 Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Auto poskładane już w zeszłym tyg. , śmiga jak złe chodzi duuużo lepiej niż wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrarturko 1 Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 W dniu 7.11.2018 o 20:19, krzychuziom napisał: Auto poskładane już w zeszłym tyg. , śmiga jak złe chodzi duuużo lepiej niż wcześniej ile cała impreza cię wyniosła??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrarturko 1 Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 W dniu 4.11.2018 o 18:34, krzychuziom napisał: Jakie są prawidłowe dawki na wtryskach? +2 do -2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuziom 2 Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 Same części wyszły 3200 w tym nowa pompa za 1500 , za wtryski , listwe , przewody paliwowe i zbiornik paliwa z pompa zapłaciłem 1600 Ale to mega promocja, normalnie taki zestaw 2500-3000 bez baku i przewodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cechu0302 1 Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 (edytowane) Chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie pomp w silnikach pomp 2.0 tdi. Kolega Góral 65 ma racje, numery na pompie nie mają znaczenia Jest to zagrywka BOSH w celu wyciągnięcia jak najwięcej pieniędzy. Nowsze pompy dla uzyskania EURO6 mogą generować wyższe ciśnienia , ale tym steruje ECU silnika i na wyższe nie pozwoli. Dlatego są one bardziej żywotne. W swoim Audi A4 B8 przy okazji wymiany rozrządu wymieniłem profilaktycznie pompę z 03L 130 755 na 04L 130 755 E. Pompa ta pochodziła z VW-TROC 2017, data na pompie 01-06-2017. Silnik chodzi ładnie ,zrobiłem już 20 tys. Edytowane 25 Listopada 2018 przez cechu0302 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo25 2 Opublikowano 25 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Potwierdzam, ja u siebie też wymieniłem pompę 03L130755 z 2008 roku na 04L130755E z 2017 roku i wszystko jest w porządku, silnik ładnie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiekk22 0 Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Panowie ostatnio rozmawiałem z serwisantem Boscha w Stalowej Woli odnośnie pomp CP4 w 2.0 TDI i o ich opiłkowaniu. Dowiedziałem się, że same z siebie się nie zacierają i nie ma tu nic do gadania rocznik tylko zbyt suche paliwo, nieumiejętny serwis i eksploatacja samochodu. Na przykład przy zmianie filtra paliwa jak nie odpowietrzymy dobrze układu to bąble powietrza mogą przesądzić o żywotności tej pompy. Tak czy inaczej jest bardzo wrażliwa i można ją skończyć w niecałe 30 min . Moja po przelocie 262tyś data prod. 06.2010 wyglądała bardzo dobrze, do wymiany (profilaktycznie) poszła tylko delikatnie zarysowana z jednej strony rolka popychacza. Oczywiście można w to wierzyć albo nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Odzik24 1 Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Witam, Panowie, mam znowu problem. Po wymianie pompy wtryskowej, wtrysków, zaworu regulacji ciśnienia, pompy i całego czyszczenia baku i przewodów mam zwiększone zużycie paliwa. Komputer pokazuje wskazanie np. 6.5l, natomiast z przelicznika km i ilości zatankowanego paliwa wychodzi 8. Zużycie jest większe niż podaje komputer. Niestety dopiero teraz to zauważyłem. Czy orientujecie się, co może być przyczyną, bo nie powinno tak być. Może mechanik coś spartolił? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) 54 minuty temu, Odzik24 napisał: Witam, Panowie, mam znowu problem. Po wymianie pompy wtryskowej, wtrysków, zaworu regulacji ciśnienia, pompy i całego czyszczenia baku i przewodów mam zwiększone zużycie paliwa. Komputer pokazuje wskazanie np. 6.5l, natomiast z przelicznika km i ilości zatankowanego paliwa wychodzi 8. Zużycie jest większe niż podaje komputer. Niestety dopiero teraz to zauważyłem. Czy orientujecie się, co może być przyczyną, bo nie powinno tak być. Może mechanik coś spartolił? Pozdrawiam Jakie miałeś rzeczywiste spalanie przed awarią 6,5 czy około 8?, jedyne co mi przychodzi do głowy to wtryski, czy były dobrze dobrane? i czy były zakodowane? reszta z wymienionych rzeczy raczej nie ma wpływu na zużycie paliwa, pompy wtryskowej to nie ma w tych silnikach, Edytowane 26 Listopada 2018 przez Góral65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 W dniu 24.11.2018 o 22:15, cechu0302 napisał: Chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości odnośnie pomp w silnikach pomp 2.0 tdi. Kolega Góral 65 ma racje, numery na pompie nie mają znaczenia Jest to zagrywka BOSH w celu wyciągnięcia jak najwięcej pieniędzy. Nowsze pompy dla uzyskania EURO6 mogą generować wyższe ciśnienia , ale tym steruje ECU silnika i na wyższe nie pozwoli. Dlatego są one bardziej żywotne. W swoim Audi A4 B8 przy okazji wymiany rozrządu wymieniłem profilaktycznie pompę z 03L 130 755 na 04L 130 755 E. Pompa ta pochodziła z VW-TROC 2017, data na pompie 01-06-2017. Silnik chodzi ładnie ,zrobiłem już 20 tys. Myślę że tuner będzie umiał te większe ciśnienie wykorzystać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Odzik24 1 Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Spalanie było różne, przeważnie na baku w cyklu powiedzmy mieszanym (z przewagą miasta) to robiłem okolo 800 km. Teraz jak tankowałem to przy 700 km. Wtryski kupiłem z oznaczeniem 03L 130 277 , czy mechanik kodował kod IMA to nie wiem. Zakładam, że tak, ale czy to zrobił to nie wiem. Ewentualnie jak mam sprawdzić, czy zostały zakodowane nowe wtryski? Czy jest procedura by to zrobić samodzielnie, czy znowu mam do nich jechać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 27 Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 W dniu 27.11.2018 o 14:21, Odzik24 napisał: Spalanie było różne, przeważnie na baku w cyklu powiedzmy mieszanym (z przewagą miasta) to robiłem okolo 800 km. Teraz jak tankowałem to przy 700 km. Wtryski kupiłem z oznaczeniem 03L 130 277 , czy mechanik kodował kod IMA to nie wiem. Zakładam, że tak, ale czy to zrobił to nie wiem. Ewentualnie jak mam sprawdzić, czy zostały zakodowane nowe wtryski? Czy jest procedura by to zrobić samodzielnie, czy znowu mam do nich jechać? Jedź niech Ci zakoc**je je w ramach gwarancji całej roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr-s 0 Opublikowano 20 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2018 Drodzy koledzy jak myślicie czy warto kupić pompę z tej aukcji: https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi-a4-avant-8k5-b8-2-0-tdi-i7593082886.html cena bardzo atrakcyjna, o co pytać sprzedawcę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się