Góral65 Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 Nie do końca prawda są też na all nowe pompy z datami po 2012r tu np z 2015 https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-bosch-skoda-yeti-2-0tdi-03l130755d-i7249081903.html Moim zdaniem dodawanie do paliwa oleju 2T może jest dobre dla silnika i pompy VC ale jest zabójcze dla PDF-u ma bardzo wysoką temperaturę spalania i praktycznie w postaci mazi jest wyrzucany do wydechu
Prezes_ATNT Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 1 godzinę temu, Góral65 napisał: Nie do końca prawda są też na all nowe pompy z datami po 2012r tu np z 2015 https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-bosch-skoda-yeti-2-0tdi-03l130755d-i7249081903.html Moim zdaniem dodawanie do paliwa oleju 2T może jest dobre dla silnika i pompy VC ale jest zabójcze dla PDF-u ma bardzo wysoką temperaturę spalania i praktycznie w postaci mazi jest wyrzucany do wydechu Fakt, pisałem to w odniesieniu typowo do pompy, która pasowałaby do mojego auta. Tutaj pompa jest z końcówką D w numerze VW oraz z końcówką 537 w numerze Bosch. U mnie odpowiednio wygląda to tak, że numer VW jest bez oznaczenia literowego na końcu, a w przypadku numeru Bosch to 507. Co do DPF - słuszna uwaga. Jednak w moim teście nie zauważyłem zmiany w interwałach wypalania DPF. Działa jak wcześniej.
Góral65 Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 Na to wygląda że co serwis to inne opinie, ja dostałem info że każda pompa będzie dobra (chociaż różnią sią uzyskiwanym maksymalnym ciśnieniem) ponieważ i tak regulator ciśnienia nie puści więcej a we wszystkich modelach od 2008-2015 mają 1800bar Co do DPF-a to na pewno nic zauważysz po wyjeżdżeniu jednego baku
mrarturko Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 do dolewki do ON polecają jeszcze to https://allegro.pl/archoil-ar6900-d-max-100ml-modyfikator-on-cetan-i7487170531.html
kuebk Opublikowano 4 Października 2018 Opublikowano 4 Października 2018 8 godzin temu, Prezes_ATNT napisał: Każdy poleca sprawdzanie obecności opiłków na czujniku pompy wtryskowej. Zawarta w tym temacie jest też informacja o odpowietrzeniu układu po demontażu i ponownym montażu czujnika np. przy pomocy VCDS. Jednak co z osobami, które nie maja komputera i programu? Nie wiem w ogole skad to pytanie, bez odpowiednich narzedzi sie nie pracuje. Jak nie masz to jedziesz do kogos kto ma albo czekasz az sie zepsuje. 8 godzin temu, Prezes_ATNT napisał: Jeśli chcecie sprawdzić pompę na czujniku, nie mając komputera wystarczy, że z 10-15 razy włączycie i wyłączycie zapłon tym sposobem odpowietrzycie układ. (Potwierdzone u serwisanta). Tak to sie odpowietrzalo silniki PD a nie CR. 7 godzin temu, Góral65 napisał: ma bardzo wysoką temperaturę spalania i praktycznie w postaci mazi jest wyrzucany do wydechu Bardzo wysoka czyli jaka?
bin85 Opublikowano 6 Października 2018 Opublikowano 6 Października 2018 Wyciągałem czujnik kilkukrotnie i nic się nie zapowietrza
Trzy A Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Ostrzegam przed wyciąganiem czujnika i nie odpowietrzeniem układu komputerem. W moim przypadku pompa straciła ciśnienie i auto przestało odpalać. Jedno dobre, że pozbyłem się pompy z 2009r na rzecz pompy z 2012r w dobrych pieniądzach.
krzychuziom Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 Witajcie , niestety i mojego szwagra spotkała przygoda z pompą , auto 2.0 TDI CAGA 144 tys. (pewne), pompa i wtryski kaput , moje pytanie czy macie jakiegoś sprawdzonego dostawce pompy ? co sądzicie: https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vw-2-0-tdi-0445010508-03l130755a-i7615114609.html i tutaj dość tania i podobno nowy oryginał: https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi-a4-avant-8k5-b8-2-0-tdi-i7593082886.html Mam zaufanego gościa od anglików , chcemy kupić całość tj. bak , przewody , wtryski itp z pewnego auta ,pytanie co z pompą ?
lukas309 Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) Pompę lepiej wsadzić niby ta nieawaryjną bo rzekomo takie są i pasują Tak z ciekawości gdzie tankował??? Edytowane 29 Października 2018 przez lukas309
lukas309 Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 W dniu 16.10.2018 o 21:30, Trzy A napisał: Ostrzegam przed wyciąganiem czujnika i nie odpowietrzeniem układu komputerem. W moim przypadku pompa straciła ciśnienie i auto przestało odpalać. Jedno dobre, że pozbyłem się pompy z 2009r na rzecz pompy z 2012r w dobrych pieniądzach. Jakie są numery OEM tej z 2012 roku???
Góral65 Opublikowano 29 Października 2018 Opublikowano 29 Października 2018 54 minuty temu, lukas309 napisał: Jakie są numery OEM tej z 2012 roku??? Na każdej pompie jest tabliczka z datą produkcji
krzychuziom Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Kolejne pytanie nowe (uzywane) wtryski trzeba programować? Jeśli tak to jaka jest procedura?
lukas309 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Sprawdź w rozszerzonych blokach pomiarowych silnika czy nie ma adaptacji wtrysków
kuebk Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 50 minut temu, krzychuziom napisał: Kolejne pytanie nowe (uzywane) wtryski trzeba programować? Jeśli tak to jaka jest procedura? Tak trzeba. 45 minut temu, lukas309 napisał: Sprawdź w rozszerzonych blokach pomiarowych silnika czy nie ma adaptacji wtrysków Tam tego na pewno nie znajdzie.
krzychuziom Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Można to samemu ogarnąć?
mrarturko Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 20 godzin temu, krzychuziom napisał: Witajcie , niestety i mojego szwagra spotkała przygoda z pompą , auto 2.0 TDI CAGA 144 tys. (pewne), pompa i wtryski kaput , moje pytanie czy macie jakiegoś sprawdzonego dostawce pompy ? co sądzicie: https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vw-2-0-tdi-0445010508-03l130755a-i7615114609.html i tutaj dość tania i podobno nowy oryginał: https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi-a4-avant-8k5-b8-2-0-tdi-i7593082886.html Mam zaufanego gościa od anglików , chcemy kupić całość tj. bak , przewody , wtryski itp z pewnego auta ,pytanie co z pompą ? Siema ile mechanik policzyłza naprawę ??
lukas309 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 9 godzin temu, kuebk napisał: Tak trzeba. Tam tego na pewno nie znajdzie. Pomyliłem się nie w rozszerzonych blokach pomiarowych tylko w BASIC SETTINGS
krzychuziom Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Koszt samej robocizny ok 1200-1500 zł ale z płukaniem układu , u nas padła decyzja na wymianę wszystkiego z nową pompą , zobaczcie co magnes wytargał z baku proszek , nie opiłki tylko proszek , masakra ?
lukas309 Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 Dramat ? te zdjęcia bym wysłał firmie Bosch bo chyba producentem pompy są oni ale oni powiedzą że Jeździłeś na złym paliwie
krzychuziom Opublikowano 30 Października 2018 Opublikowano 30 Października 2018 na pewno a pompa zrobiona z plasteliny ... w serwisie Boscha koszt naprawy ok 8-10 tys zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się