aprox99 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 4 minuty temu, aprox99 napisał: Wtryski mają być takie jakie były a więcej KM to poprzez chipa albo tuning programu. O jakim,, imbusiku"piszesz, chyba chodzi ci o napęd pompy oleju a nie pompy wtryskowe. To jest w misce olejowej. Nie ma złotego środka który chroni pompę, może dobry opał bo tam jest siarka która smaruje. Te pompy padają bo paliwo jest odsiarczone do maksimum a co za tym idzie jest suche, może jakiś specyfik polepszający smarowanie. Pompy padają we wszystkich markach, nie tylko audi. Producenci paliw twierdzą że smarowanie jest wystarczające, życie uczy inaczej. Wtryski za te pieniądze to normalne, na Ebayu niemieckim kupisz Re generowane na nowych częściach z 2 latami gwarancji po 160 euro a może nawet taniej .
aprox99 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 5 godzin temu, Muskel1 napisał: Dlatego dolewajcie 200ml oleju do 2T do kazdego tankowania. Pompa wam podziekuje. Czytałem o tym dolewaniu setki postów i opinie są różne, tak że kto wie
Dawid... Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 5 godzin temu, Muskel1 napisał: Dlatego dolewajcie 200ml oleju do 2T do kazdego tankowania. Pompa wam podziekuje. 2T - ale ktory wybrac z ktorego jestescie zadowoleni?
Muskel1 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Ok. Robi sie OT. Dyskusja na tema 2T w silniku Diesla była juz duzo razy poruszana. Czy ma sens czy nie należy tam dyskutowac. Sorry, ze wrzuciłem ten komentarz.
Wikóś Opublikowano 25 Stycznia 2019 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Można to w jakiś sposób uniknąć, zapobiec, są jakieś środki które ktoś z was stosował, sprawdził? Wszystkie 2.0 Tdi są na to narażone?
aprox99 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Jak do tej pory wszystkie, obojętnie czy tdi czy TDCi czy inne. Jedne wytrzymują 60 tys. inne 300tys.nie ma reguły. Ja tankuję zawsze na stacjach markowych, może to trochę pomoże
wadza Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Witam czy wszystkie silniki tdi maja problem z opiłkami?
Góral65 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Jeśli był na pompie filterek i syf nie dostał się do układu to do wymiany tylko pompa używka 400-800 lub nowa 1550 + robota 250-300, ale jak poszedł syn do układu i do wymiany wtryski bak i cały układ do czyszczenia to kwota robi sie dość spora nawet do 7tys
wadza Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Można to sprawdzić przed kupnem auta? Można jakoś temu zapobiec?
marcinmariusz Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 3 godziny temu, wadza napisał: Można to sprawdzić przed kupnem auta? Można jakoś temu zapobiec? Trzeba odkręcić czujnik na pompie.Jak są opiłki to lipa.W a3 zobaczyłem w miarę wcześnie i wystarczyło wymienić samą pompę.W a4 niestety wymieniałem cały układ paliwowy.U kolegi w volvie zmieniałem filtr paliwa,opiłków pełno.Także nie jest to problem tylko audi.
Dawid... Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 4 minuty temu, wadza napisał: Czy wszystkie b8 maja ten problem? 5 godzin temu, Góral65 napisał: W B8 2,0 TDI wszystkie
wadza Opublikowano 27 Stycznia 2019 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Czyli najlepiej po zakupie auta wymienić pompę? Z gdy ja wymienię to mogę spać spokojnie czy za jakiś czas znowu jest ryzyko opilek?
aprox99 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Mielisz temat do bólu, wszystkie pompy CR są narażone na opiłki i ze wszystkich lat
wadza Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Wiem. Ale czy nową pompę czeka to samo?
vamos Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 (edytowane) Tankuj na markowych stacjach tyle możesz zrobić i nie pozwól żeby Ci brakło paliwa bo chwilę pompa na sucho po chodzi i cześć. A najlepiej to unikać drastycznych rezerw. A ten filterek w pompie nie ma nic wspólnego z tym, że opilki nie pójdą w układ paliwowy bo rok temu wymieniłem pompę i cały układ paliwowy mimo iż był filterek. Edytowane 28 Stycznia 2019 przez vamos
piotr-s Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 W dniu 27.01.2019 o 22:04, wadza napisał: Czyli najlepiej po zakupie auta wymienić pompę? Z gdy ja wymienię to mogę spać spokojnie czy za jakiś czas znowu jest ryzyko opilek? Jeżeli wymienisz pompę na nową to do 200 tys km zapominasz o problemie, w każdej wersji 2.0 tdi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się