Góral65 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Nie rób śmietnika , troszke się wysil i poczytaj, pisałem Ci klika postów wyżej
resiak82 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Witam. Czy objawem opiłków w układzie może być wejście w tryb awaryjny, mrugające świece żarowe a później heck engine? Miałem taką sytuację po ponownym odpaleniu było ok. Vcds żadnych błędów nie pokazuje
Góral65 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Raczej nie, jak pompa zacznie siadać to jest tylko coraz gorzej i nie pomoże wyłączenie i włączenie zapłonu.
resiak82 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Rok temu sprawdzałem sitko na czujniku pompy i było czysto. Niestety nie sprawdziłem zawór na listwie N276 czy tam nie ma. Boję się co odkręcać bo niby nie jest do ponownego montażu
Góral65 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Czujnik to ten od strony chłodnicy można odkręcać i tu możesz sprawdzić, jedynie regulator ciśnienia ten z tyłu nie powinno się stosować po odkręceniu
ergacek Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Witam Macie może w Krakowie mechanika, który zna się na wyżej opisanym temacie? Chciałbym żeby mi sprawdził opiłki na zaworze w tej nieszczęsnej pompie. Nie mogę się jej nawet doszukać pod maską żeby sprawdzić datę produkcji na etykiecie. Mam A4 z 2011 roku silnik 88 KW 2.0 TDI Niedawno kupiłem to auto i jak czytam ten temat to mi włosy stają na głowie. Mechanik u którego byłem mówił, że nie widzieli opiłków, ale podczas przeglądu nie uczuliłem go na ten temat więc nie wiem co mam myśleć.
resiak82 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 15 minut temu, Góral65 napisał: Czujnik to ten od strony chłodnicy można odkręcać i tu możesz sprawdzić, jedynie regulator ciśnienia ten z tyłu nie powinno się stosować po odkręceniu No właśnie ten z tyłu to N276 i sprawdzenie jego niby wyklucza opiłki w pompie
vamos Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 5 godzin temu, resiak82 napisał: Witam. Czy objawem opiłków w układzie może być wejście w tryb awaryjny, mrugające świece żarowe a później heck engine? Miałem taką sytuację po ponownym odpaleniu było ok. Vcds żadnych błędów nie pokazuje Mi jak padala pompa to były właśnie takie objawy pierw świecę później check. Auto nie miało mocy ale jakoś się kulalo, zgasilem i uruchomilem silnik przez 1 km bylo ok pozniej to samo spadek mocy i kontrolki a po kilku kilometrch silnik juz nie odpalil a liczyłem, że dojadę do domu bo 2km zostały ^^
resiak82 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 33 minuty temu, vamos napisał: Mi jak padala pompa to były właśnie takie objawy pierw świecę później check. Auto nie miało mocy ale jakoś się kulalo, zgasilem i uruchomilem silnik przez 1 km bylo ok pozniej to samo spadek mocy i kontrolki a po kilku kilometrch silnik juz nie odpalil a liczyłem, że dojadę do domu bo 2km zostały ^^ A jakiś błąd Ci wyszedł na VCDS? Mi się zapaliły świece żarowe dwa razy plus dodatkowo check. Teraz na razie przez dwa dni nic się nie zapaliło, ale robie krótkie odcinki po 10 km
vamos Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Co na vcds było to nie wiem bo to mechanik który pomagał mi to wszystko ogarnąć patrzył. Odkrec czujnik ten na górze pompy i sprawdź czy masz tam czysto. Kontrolka świec i check to są raczej ogólne kontrolki o awarii jakiejś nie koniecznie pompa.
resiak82 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 9 minut temu, vamos napisał: Co na vcds było to nie wiem bo to mechanik który pomagał mi to wszystko ogarnąć patrzył. Odkrec czujnik ten na górze pompy i sprawdź czy masz tam czysto. Kontrolka świec i check to są raczej ogólne kontrolki o awarii jakiejś nie koniecznie pompa. Wiem, że nie koniecznie pompa. U mnie po prostu ten błąd się nie zapisał w sterowniku i dlatego pomyślałem że coś z pompą. Czujnik mogę sprawdzić ale tylko ten na pompie, czy na sitku są opiłki bo zaworu na listwie N276 wole nie odkręcać
Dawid... Opublikowano 30 Stycznia 2019 Opublikowano 30 Stycznia 2019 (edytowane) Bylem w serwisie "bosch" zeby wymienili filtr paliwa jak sie naczytalem ze lepiej VCDS zalac. Zapytalem sie czy znaja temat z pompa wysokiego cisnienia -opilki i czy potrafia to zdiagnozowac, a oni na to ze tylko po wymianie filtra paliwa mozna to dobrze zobaczyc. Edytowane 30 Stycznia 2019 przez Dawid...
lukas309 Opublikowano 1 Lutego 2019 Opublikowano 1 Lutego 2019 W dniu 30.01.2019 o 21:28, Dawid... napisał: Bylem w serwisie "bosch" zeby wymienili filtr paliwa jak sie naczytalem ze lepiej VCDS zalac. Zapytalem sie czy znaja temat z pompa wysokiego cisnienia -opilki i czy potrafia to zdiagnozowac, a oni na to ze tylko po wymianie filtra paliwa mozna to dobrze zobaczyc. no mozna w filtrze ja jakas czesc wyłapie
Dawid... Opublikowano 1 Lutego 2019 Opublikowano 1 Lutego 2019 (edytowane) 11 godzin temu, lukas309 napisał: no mozna w filtrze ja jakas czesc wyłapie Osobiscie widzialem jedna opilke (nie widzialem filtra, tylko przyniesli mi biala mala miske, nawet nie mam pewnosci czy to byla moja ropa z mojego mobila. Tyle mi zostalo wiary w ludzi ?) poprzedni wlasciciel wymienial pompe razem z rozrzadem 58.000km temu. Edytowane 1 Lutego 2019 przez Dawid...
resiak82 Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 Witam. Sprawdzałem u mnie czy na sitku nie ma opiłków. Po sprawdzeniu i odpowietrzeniu vcds był problem z odpaleniem. Tzn za pierwszym trochę kręcił odpalił i zgasł, za drugim przy kręceniu wyskoczyła kontrolka oleju z jakimś tam napisem i dopiero za trzecim razem odpalił. Co było przyczyną tej kontrolki oleju?
kuebk Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 Jak za dlugo krecisz to sie pojawia kontrolka cisnienia oleju - to normalne.
resiak82 Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 22 minuty temu, kuebk napisał: Jak za dlugo krecisz to sie pojawia kontrolka cisnienia oleju - to normalne. Ok, czyli wszystko w normie. Dzięki
cylinder Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 Witam. Głupie pytanie ale nie znalazłem, a może słabo szukałem, ale dlaczego problem pompy wysokiego ciśnienia dotyczy tylko a4 b8 skoro te silniki są montowane rowniez w a3 8p. Czy a3 to nie dotyczy.
Lu-Gi Opublikowano 5 Marca 2019 Opublikowano 5 Marca 2019 Godzinę temu, cylinder napisał: Witam. Głupie pytanie ale nie znalazłem, a może słabo szukałem, ale dlaczego problem pompy wysokiego ciśnienia dotyczy tylko a4 b8 skoro te silniki są montowane rowniez w a3 8p. Czy a3 to nie dotyczy. W a3 problem też występuje tak samo w golfie VI, ogólnie to zauważyłem że problem występuje głównie w silnikach z lat 07-11 cag cah cbb cbd itp. Z resztą widać to też po cenach wtryskow z nowszych modeli są dużo tańsze niż ze starszych które wyżej wymieniłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się