Góral65 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) Piszecie, że u jednych jest ten filterek u innych nie ma. Od którego roku był montowany? Czy może konkretny nr boscha pompy? po południu jak wrócę do domu to podam nr pompy nr pompy BOSCH 0 445 010 507 , 03L 130 755 Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez Góral65
pawelwor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Mógłbyś wskazać który element jest tym filterkiem? http://2.bp.blogspot.com/-Zaqq1RmzkNs/Us0f3ZlOAKI/AAAAAAAAUNs/vcnZv-Sr4wY/s1600/Bosch+0445010543.png Czy w tym miejscu też może występować jakiś filterek/siateczka, bo na początku sądziłem że chodzi o to miejsce? http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/771b3a5bc91393e2
Góral65 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Mógłbyś wskazać który element jest tym filterkiem? http://2.bp.blogspot.com/-Zaqq1RmzkNs/Us0f3ZlOAKI/AAAAAAAAUNs/vcnZv-Sr4wY/s1600/Bosch+0445010543.png Czy w tym miejscu też może występować jakiś filterek/siateczka, bo na początku sądziłem że chodzi o to miejsce? http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/771b3a5bc91393e2 jest to czujnik ciśnienia to ten element do którego wpina się kostkę
zbigor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 cały syf zatrzymał się na filterku przy czujniku cisnienia na pompie, Możesz zrobić fotkę tego filterka? Mam też silnik CAGB z tym że rocznik 2009 i nie mam żadnego filtra. Co ciekawe ETKA też nie pokazuje że jakiś filterek tam siedzi.
pawelwor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Wydaje mi się, że na drugiej fotografii widać je - ma kolor złoty, przy niebieskim oringu
Góral65 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Wydaje mi się, że na drugiej fotografii widać je - ma kolor złoty, przy niebieskim oringu tak dokładnie filterek jest na czujniku pod tym niebieskim oringiem widać na nim jeszcze opiłki a był całkowicie zapchany, warto sprawdzić czy go mamy zdecydowanie zmniejsza koszty przy awarii pompy
lowbass Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Witam koledzy.. Właśnie naprawiam moją a4 po zasyfieniu opiłkami i są niezłe jaja Ceny samych części w ASO - 19 tysiecy.. hahaha w intercarsie itp o połowę taniej. I słuchajcie pytanie do kogoś kto już to robił: Bak i pompa w baku nówka ? Czy może używka? Albo płukać ? Mechanik mówi będzie alko płukać albo używkę poszukają gdzieś. Kto już cos takiego robił? I czy po płukaniu nie powróci to za 10tys km ? Bo takie opinie już słyszałem. Na allegro jest masa baków używanych i czasem niedokładnie opisane i nie wiem czym się mogą one róznić .np miedzy 2,7tdi a 3,0tdi http://allegro.pl/zbiornik-bak-paliwa-audi-a4-b8-8k0201085-nowy-i5229171037.html Tutaj ciekawa oferta, jednak w opisie nie ma opisane do jakiego konkretnie modelu to jest bak. Na zdjęciu widać jednak napis B8 FRONT DIESEL KD (LIMO) czyli sedan? POMOCYYY Moj samochód b8 avant 2.0tdi Pozdrowienia
luc Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Witam! Panowie ten problem z opiłkami to jest kwestia tego wyrabiania się imbusa czy chodzi o imbus przy pompie oleju? Dawno nei czytalem usterek w 2.0TDi CR wchodze a tu jakaś pompa paliwa i opiłki... Czym to się objawia i skąd się te opiłki biorą? Pozdrawiam
Ukasz1 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Witam! Panowie ten problem z opiłkami to jest kwestia tego wyrabiania się imbusa czy chodzi o imbus przy pompie oleju? Dawno nei czytalem usterek w 2.0TDi CR wchodze a tu jakaś pompa paliwa i opiłki... Czym to się objawia i skąd się te opiłki biorą? Pozdrawiam Kolego, Problem imbusika (a właściwie jego brak w B8) dotyczy napędu pompy oleju silnikowego. Opiłki to usterka związana z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (ON). Jedno z drugim ma niewiele wspólnego
danolek Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Czy ktos moze potwierdzic,ze usterki pompy maja zwiazek z polskim paliwem? Jest jakis prosty sposob,aby sprawdzic w jakim stanie jest moja pompa?
zbigor Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Czy ktos moze potwierdzic,ze usterki pompy maja zwiazek z polskim paliwem? A dlaczego akurat z polskim? JA twierdze że z podrabianym. Szara strefa polskiego rynku paliw jest szacowana na 8-10% wiec statystycznie mniej więcej raz na 10 tankowań możesz dostać opał odbarwiany KWASEM. Jest jakis prosty sposob,aby sprawdzic w jakim stanie jest moja pompa? Nie ma.
danolek Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Czy ktos moze potwierdzic,ze usterki pompy maja zwiazek z polskim paliwem?A dlaczego akurat z polskim? JA twierdze że z podrabianym. Szara strefa polskiego rynku paliw jest szacowana na 8-10% wiec statystycznie mniej więcej raz na 10 tankowań możesz dostać opał odbarwiany KWASEM.Jest jakis prosty sposob,aby sprawdzic w jakim stanie jest moja pompa?Nie ma. Pytam o polskie paliwo gdyz jezdze na belgijskim tylko Z tego co czytam wystarczy wykrecic czujnik na pompie i bede widzial,czy sa opilki,czy nie. Czy nalezy zachowac jakies specjalne procedury przed wyjeciem czujnika? Czy tylko odkrecam 2 sruby,patrze co jest w srodku i skladam z powrotem?
zbigor Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Pytam o polskie paliwo gdyz jezdze na belgijskim tylko Polskie jest dobre o ile nie jest chrzczone. Z tego co czytam wystarczy wykrecic czujnik na pompie i bede widzial,czy sa opilki,czy nie. Pytałeś o prosty sposób sprawdzenia kondycji pompy. W ten sposób nie sprawdzisz kondycji tylko fakt czy pompa padła i ma opiłki czy też nie padła i nie ma opiłków.Wystarczy odkręcić te 2 srubki i wyjąć czujnik. Specjalna procedura jest taka że musisz zachować czystość wokoło. Jak coś niechcący wpadnie od pompy to może być niewesoło.
kuebk Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Tego typu awaria zdarzaja sie w nawet w niemczech, najwiecej jednak zdarza sie w USA - ale tam to calkiem inna bajka. Procedura kontrolna: • Przed wymontowaniem -N290- dokładnie i starannie oczyścić obszar dookoła • Jeśli nie widać opiłków na -N290- ani u podstawy otworu, należy natychmiast zamontować zawór. Wykonać kontrole wzrokową obu pierścieni uszczelniających typu o-ring i sprawdzić, czy nie są one uszkodzone. W przypadku uszkodzenia pompę wysokiego ciśnienia należy wymienić • Przy montażu -N290- na dolny pierścień uszczelniający typu o-ring nanieść niewielką ilość paliwa lub oleju • Wsunąć -N290-, nieco go obracając • Dokręcić ręką obie śruby M5 - nie smarować gwintu • Dokręcić wstępnie momentem 2 Nm, ostateczne dokrecęnie 6,5 – 7 Nm Edytowane 1 Grudnia 2015 przez kuebk
darek44 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 mam pytanie przy jakich przebiegach macie problemy z pompą wysokiego cisnienia ja mam 240 tys i mysle o profilaktycznej wymianie tej pompy zeby nie zabrudzić całego układ czy warto?
Kodzak33 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Nie przebieg to nie reguła, tylko regułą jest jakość paliwa. Mi dzisiaj stuknęło 250 tys. I zero problemów.
darek44 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Nie przebieg to nie reguła, tylko regułą jest jakość paliwa. Mi dzisiaj stuknęło 250 tys. I zero problemów. no własnie ja pracuje w niemczech i głównie na dobrym paliwie bez przesady zwykły diesel ale stacje renomowane omw schel itp w Polsce tez no i sam nie wiem czy już wymienic tą pompę czy jeszcze pojeżdzić sezon Nie przebieg to nie reguła, tylko regułą jest jakość paliwa. Mi dzisiaj stuknęło 250 tys. I zero problemów. no własnie ja pracuje w niemczech i głównie na dobrym paliwie bez przesady zwykły diesel ale stacje renomowane omw schel itp w Polsce tez no i sam nie wiem czy już wymienic tą pompę czy jeszcze pojeżdzić sezon problem w tym ze znajomy ma ten sam motor i przy 270 tys musi wymieniać cały układ paliwowy bo padła pompa czy nie lepiej zapobiedz takiej sytuacji{ samochód z salonu} i naście tys w plecy a sama pompa 2.5 do 3.5 tys warte świeczki . Brak objawów zużytej pompy od razu wydatki nie małe . No i czy wymiana da pewność że bedzie ok ? Nie przebieg to nie reguła, tylko regułą jest jakość paliwa. Mi dzisiaj stuknęło 250 tys. I zero problemów. no własnie ja pracuje w niemczech i głównie na dobrym paliwie bez przesady zwykły diesel ale stacje renomowane omw schel itp w Polsce tez no i sam nie wiem czy już wymienic tą pompę czy jeszcze
Góral65 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 jak to mówią każdy jest dla siebie panem i władcą, wymienisz i będziesz spał spokojnie, koszta troszkę mniejsze jak piszesz pompa 1300zł robota zależy gdzie jaki warsztat myślę że 250-450, cały przód trzeba zwalać tak jak przy wymianie rozrządu http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-0445010508-03l130755a-2-0tdi-vw-i6014129485.html
adel-max Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 paliwo paliwem ale sekret to jaka jest charakterystyka stali z jakiej pompa została wyprodukowana ,Niemcy teraz sporo wydają w badania aby popsuło się po gwarancji proponuję co drugie tankowanie 200g miksolu
czarek76 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 proponuję co drugie tankowanie 200g miksolu Raczej nie wpłynie to korzystnie na DPF.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się