Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie gdzie zakupiliście nową pompę CR? Może warto zregenerować?

Opublikowano

Jak masz kogoś, kto zregeneruje, da na to gwarancję i zwróci hajs, jak pompa puści opiłki na wtryski to pewnie ?

Opublikowano

Dźwięk mojej pompy.

Opublikowano

Nie słychać żadnych niepojących dzwięków.

Opublikowano
2 minuty temu, kuebk napisał:

Nie słychać żadnych niepojących dzwięków.

Chcesz powiedzieć, że to rzężenie to norma. Jak dotykam pompy to czuć jakby miała się za chwile zatrzeć.

Opublikowano

W 2.0 TDI mi tak pompa "rzęzi" już z 8 lat - jeszcze nie miałem potrzeby jej ruszania.

Opublikowano

Panowie kupował ktoś wtryski z allegro w cenie około 1 tys złotych , podobno są nowe nie regenerowane. W inter carsie takie wtryski około 1500 zł i trzeba zwrócić stare.

Opublikowano

Cześć. Jakies dwa tygodnie temu zgasło mi auto podczas rozpędzania się na 2gim biegu, po kilku próbach odpalania wkoncu się udało uruchomić silnik lecz odpalił tak jakby zapowietrzony, udałem się na komputer i żadnych błędów silnika nie wykryło wiec wziąłem się za wymianę filtra paliwa, kilka dni po wymianie filtra paliwa gdy ruszałem w trasę i radio było na maksa ściszone usłyszałem jakies buczenie spod siedzenia pasazera domyśliłem się ze to pompka paliwa ta która jest przy filtrze.. buczy tak teraz cały czas i dziś wracając z trasy auto dosłownie przez sekundę tak jakby mi przerwało coś jakby na chwile nie dostała paliwa... teraz pytanie ;

Czy ten pierwszy raz gdy mi zgasła to mogła być wina tej pompki i po wymianie filtra zaczęła już bardziej świrować skoro teraz buczy ?? 
Czy jest to bardziej objaw pompy wysokiego ciśnienia ??

Opublikowano
W dniu 3.04.2021 o 12:31, Rafal napisał:

Czy ktoś z Was w ostatnim czasie przerabiał temat opiłkowania pompy? Ile wyniosła Was naprawa i co z układu paliwowego wymienialiście na nowe, co na regenerowane, a co zostawiliście? Niestety dopal mnie ten temat i warsztat wyliczył mi koszt naprawy na niecałe 24 000 zł.

Jak dokładnie ci się to objawiło ?

Opublikowano
W dniu 21.04.2021 o 16:40, kuebk napisał:

W 2.0 TDI mi tak pompa "rzęzi" już z 8 lat - jeszcze nie miałem potrzeby jej ruszania.

Sprawdzałeś kiedyś u siebie ten zaworek na pompie czy nie ma opiłków.

Opublikowano
W dniu 22.04.2021 o 23:00, badylman napisał:

Jak dokładnie ci się to objawiło ?

Auto zgasło, zapalił się check i świece żarowe. Wcześniej zero problemów.

Opublikowano

Witam ponownie , auto w końcu jeździ , a problemem okazały się wtryskiwacze . Dziwne że były sprawdzane na maszynie i parametry mieściły się w normie . Udało mi się dostać do człowieka który ma głowę na karku . Szkoda że to musiało zająć tyle czasu . Pozdrawiam

 

Opublikowano

Witam. Czy pod tym sitkiem na pompie mogą znajdować się inne zanieczyszczenia niż opiłki? Bo po wykreceniu widać na dole takie spore paprochy ale nie wyglądają jak opiłki. W sitku też jest trochę brudu ale opiłków nie widzę.  I drugie pytanie czy mogę to wyczyścić szmatką bo boję się że jak usunę olej napędowy przy czyszczeniu, który widać po odkręcaniu sitka, pompa straci cisnienie?Oczywiście po wszystkim uruchomię pompę wstępna vcdsem 

Opublikowano
W dniu 4.04.2019 o 22:41, matyj89 napisał:

 

IMG_20190404_182333.jpg

 

To są opiłki czy jakiś mniej szkodliwy syf?

Opublikowano

Jak odbija światło to opiłki.

Opublikowano

Mogę to wyczyścić jakąś szmatką, nic się nie zapowietrzy jak olej wchłonie w szmatkę?

Opublikowano

Odessaj ropę strzykawką, po wyczyszczeniu wstrzyknij z powrotem przez sitko albo filtr do kawy.

Opublikowano

Widziałem takie opiłki na forum facebooka , ni to plastik ni teflon , ale człowiekowi auto odmówiło posłuszeństwa. Niestety właściciel auta nie napisał jak zakończył cały temat.

Opublikowano (edytowane)

U mnie to nie są opiłki tylko paprochy jakieś i chciałem to wyczyścić ale obawiam się zapowietrzenia. Ostatnio ja odkręciłem ten czujnik to mimo uruchomienia pompy wstępnego tłoczenia vcdsem auto zgasło po 3 sekundach, a nic nie czyściłem. Tylko dziwne skąd ten syf bo przecież filtr paliwa raczej by tego nie przepuścił do pompy?

Edytowane przez damian1231795
Opublikowano

Z gwintu przy odkręcaniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...