maciekdudek Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Witajcie, niestety i mnie dopadł ten temat. Przebieg 223000km(potwierdzony). Podczas jazdy na autostradzie zaczęła migać kontrolka od świec żarowych. Auto straciło moc, przejechałem tak z 3km do najbliższego zjazdu, po zgaszeniu silnika auto już nie odpaliło. Odkręciłem zaworek na pompie, a tam pełno opiłków. Wcześniej auto nie sprawiało żadnych problemów. Mam w planach wyjąc wtryski, i oddać je do sprawdzenia, jest szansa że nie zostały uszkodzone przez opiłki ? Myślałem żeby przeczyścić cały układ paliwowy, wszystkie przewody wraz z bakiem przepłukać i jeśli wtryski byłby by dobre złożyć to wszystko na nowej pompie. Robił tak ktoś u siebie? Czy da radę wyczyścić bak, czy raczej trzeba szykować się na kupno nowego? Zapoznałem się z tematem i różne są opinie, najlepiej składać wszystko na nowych rzeczach ale to generuje wysokie koszty. Prócz nowej pompy co jeszcze muszę włożyć nowego ? Czy są pompy które tej wady nie maja, czy na to nie ma reguły? Auto z 2010r, oznaczenie silnika CAHA. Z góry dzięki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitasss10 Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 W dniu 3.11.2021 o 21:35, maciekdudek napisał: Witajcie, niestety i mnie dopadł ten temat. Przebieg 223000km(potwierdzony). Podczas jazdy na autostradzie zaczęła migać kontrolka od świec żarowych. Auto straciło moc, przejechałem tak z 3km do najbliższego zjazdu, po zgaszeniu silnika auto już nie odpaliło. Odkręciłem zaworek na pompie, a tam pełno opiłków. Wcześniej auto nie sprawiało żadnych problemów. Mam w planach wyjąc wtryski, i oddać je do sprawdzenia, jest szansa że nie zostały uszkodzone przez opiłki ? Myślałem żeby przeczyścić cały układ paliwowy, wszystkie przewody wraz z bakiem przepłukać i jeśli wtryski byłby by dobre złożyć to wszystko na nowej pompie. Robił tak ktoś u siebie? Czy da radę wyczyścić bak, czy raczej trzeba szykować się na kupno nowego? Zapoznałem się z tematem i różne są opinie, najlepiej składać wszystko na nowych rzeczach ale to generuje wysokie koszty. Prócz nowej pompy co jeszcze muszę włożyć nowego ? Czy są pompy które tej wady nie maja, czy na to nie ma reguły? Auto z 2010r, oznaczenie silnika CAHA. Z góry dzięki za podpowiedzi Trochę czasu już minęło, więc pewnie wiesz co z wtryskami. Według mnie będą szmelc Do wymiany pompa (nie ma poprawionych, są nowsze które mają mniejsze przebiegi a co za tym idzie problem nie występuje), raczej pompa progowa, filtr rzecz jasna. Próbować wyczyścić można zbiornik, przewody, listwę CR, czujnik ciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gamer998 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 Siemanko szukam zbiornika po zaopiłkowaniu układu, nowy.. 6 tyś. Czy jeśli ja posiadam 2.0 quattro w avancie zbiorniki podchodzą z czegoś innego typu benzyna albo 3.0?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi075 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2021 Witam mam taki problem że nabiegu jałowym obroty falują nie ma błędu ale ciśnienie paliwa skacze Mechanik sprawdzał regulatory czy zaworki ok Co może być Paciet audi a4b8 2.0 caga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2021 3 minuty temu, Rafi075 napisał: Witam mam taki problem że nabiegu jałowym obroty falują nie ma błędu ale ciśnienie paliwa skacze Mechanik sprawdzał regulatory czy zaworki ok Co może być Paciet audi a4b8 2.0 caga A co to ma wspólnego z powyższym tematem o opiłkowaniu pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi075 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2021 Chodzi o to że może miał ktoś podobny problem A opiłków nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2021 Mamy od tego odpowiednie działy aby opisywać dane problemy. Jak zaczniemy wrzucać wszystkie problemy w jeden temat to zginiemy w nawale różnorakich opisów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlimlen Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 17 godzin temu, Rafi075 napisał: Witam mam taki problem że nabiegu jałowym obroty falują nie ma błędu ale ciśnienie paliwa skacze Mechanik sprawdzał regulatory czy zaworki ok Co może być Paciet audi a4b8 2.0 caga Mam taki sam problem w CAHA . Wymieniony zawór na listwie. Podmieniony zawór na pompie oraz czujnik na listwie. Bez zmian. Opiłkow brak. Szarpie na jalowym oraz jak zimny w granicah 900-1700obrotow. Po zdjeciu wtyczki z czujnika na listwie pracuje równo , swieci się kontrolka od świec. Będę wywalać pompe CR prawdopodobnie ona popelniła samobójstwo. Po nowym roku dam znać co bylo przyczyną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi075 Opublikowano 30 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2021 Dzięki u nas falują od 800 do 1000 i szarpie silnikiem też już przekładam walkę po nowym roku Mechanik nie może odjąć co jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamillo1185 Opublikowano 31 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2021 (edytowane) Hej. Ktoś mi podpowie czy będzie jakaś roznica jeśli mam u siebie listwę wtryskowa o numerach 03L 130 089 A a założe z inna końcówka czyli np. P lub Q ? Tak samo tyczy się czujnika , czy zamiast 057 130 764 H np na AB ? Edytowane 2 Stycznia 2022 przez Kamillo1185 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamillo1185 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 Cześć. Ktoś wie może czy ta pompa wysokiego ciśnienia podpasuje do mojej ? Pierwsze zdjęcie - nowa, drugie zdjęcie - moja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 Jedyne co mogę podpowiedzieć to pompa z B9 czy pasuje nie wiem, z B8 polift pasuje na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumisd1 Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 CZY KTOŚ SIĘ ORIENTUJE OD KTOREGO ROKU ZOSTALY POPRAWIONE POMPY WYSOKIEGO CISNIENIA? wYELIMINOWANA WADA OPILKOWANIA? i CZY W OGOLE? WERSJE POLIFTOWE JAK WIDAC ROWNIEZ OPILKUJA... A CZY B9 TEZ? SILNIKI 150 I 190 KM TEZ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 4 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2022 Wyłącz sobie caps lock i nie pisz dużymi literami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spartan_ Opublikowano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2023 Niestety problem opiłków dopadł także mnie. Dziś odebrałem samochód po dużym serwisie m. in rozrząd i gdy już się cieszyłem, że autko wyszykowane, mechanik uświadomił mnie o prawdopodobnie sporym problemie dotyczącym wtryskiwaczy i pompy wysokiego ciśnienia. Oddając samochód do serwisu pozostawiłem informację, że od jakiegoś czasu auto sporadycznie kopci na biało oraz zdarza się szarpanie na zimnym silniku w przedziale 1600-2000 obrotów. Kod silnika CSUA 2.0 TDi 150 HP, po chipie do 187 HP, 2015 rocznik, przebieg 190 tys. Mechanik potwierdził, że jest to spory problem. Za kilka dni oddaję samochód ponownie. Wstępny plan jest taki, żeby zregenerować wtryskiwacze (Bosch 0445110468), wymienić pompę i wypłukać cały układ. Czy to jest wystarczające? Czytałem wcześniej, że wymienia się jeszcze przewody, filtr, bak, zawór.... Czy są jakieś sprawdzone, tańsze zamienniki lub mniej problematyczna pompa? Jeśli nie czy ktoś przetestował jakiś patent z magnesem w celu ograniczenia wędrowania opiłków? Proszę o jakieś konstruktywne porady. Regeneracja jednego wtryskiwacza to koszt 600 zł. Czy warto regenerować za taką cenę czy można kupić coś nowego w cenie porównywalnej lub niewiele droższej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil1124 Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 Czyli nie ma znaczenia czy przedlift czy polift, pompy opiłkują tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 (edytowane) Nowe filtry, nowe pompy, nowe wtryski reszta do płukania i mocny magnes na wężu paliwowym. Coś jak tu: Edytowane 22 Stycznia 2023 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 22 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2023 Podobno węże tak samo nowe powinny iść.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek Opublikowano 24 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2023 (edytowane) Panowie pytanie. Właśnie odebrałem wtryskiwacze ze sprawdzenia.Wyczyszczone, wypolerowana iglica i jest niby ok. Natomiast otrzymałem info ze mam opilki w układzie. Po wykreceniu regulatora z pompy, nic tam nie ma, spuszczone paliwo i świecąc lampka widać taki jakby pyłek. Czy to początki opilkowania pompy CR czy puszcza opilki pompa w zbiorniku? Edytowane 24 Lutego 2023 przez Lolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 24 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2023 Zanurz magnes w tym zbiornicznu to się okaże czy to opiłki. Jeżeli tak, to najprawdopodobniej jest to pompa CR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się