Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi (R)S4 Limo by Savo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pan Sławek to artysta , spełnia każdąmoją wizję :-)

Więc tak

W moim zderzaku będzie wszystko tak jak seryjnie skorupa wewnętrzna ślizgi mocowania belki. Nity beda zmieniane bo te do blachy nie zdaja egzaminu, zderzak bedzie klejony a po tescie twardosci stwierdzimy co zrobic dalej.
Tymczasem prace ida na froncie czyli modyfikacje przedniej belki zeby nadal spelniala swoje funkcje i czary mary z Fmick ;-)
Zalozenie jest takie jak pisalem powyzej , wszystko bedzie na swoim miejscu bez niszczenia body RS !
Belka bedzie jeszcze wiercona by w przyszlosci wlatywalo powietrze w gorna czesc Fmika

OsyerZ.jpg
bc0lnZ.jpg
M7KQTG.jpg
B3OsVd.jpg

Pan Fmick polapany , przepustowość wlotu jest większa o 2cm kwadratowe

uDZuc0.jpg
lWW5TX.jpg

Opublikowano

Co tu wiele pisać,pełen profesjonalizm.

Opublikowano

Rafał,co jest z tobą??cos opuszczasz forum a4 a lansujesz sie po innych ,dawaj tutaj fotken ataken i to raz,bo dzieje sie pieknie

Opublikowano

Hehe widze ze tu cisza lekka to zdjec nie wklejam ;D

To jedziemy dalej, przerobiona belka przód,dodane wloty powietrza kanały wlotu są zamknięte ścianki boczne belki by powietrze nie wirowało po całej belce tylko na Fmick ;-)

vJEp5b.jpg
7fykRj.jpg
nNkIEM.jpg

Opublikowano

Konkretna kosa :) świetnie się prezentuje. Szacun

Opublikowano

Taką belkę to bym z chęcią sam przyjął ;)

Opublikowano

Hehe belka naprawde dobre rozwiazanie, zderzak bedzie pozniej delikatnie przyciety i przyjdzie rejestracja z literkami laserowo wycietymi co by Fmic dostawal wiecej powietrze. :decayed:

no to dalej jedziemy pan fiku miku jest podłączony rury itp ORAZ belka z kanałami F
Zderzak dół jest po nitowany z nakładką i dodatkowo sklejonym klejem do szyb
zaletą tych nitów jest - ściskając dwie płaszczyzny nie krzywi orginalnego kształtu danego elementu, nie ma naprężeń materiału dzięki temu cały czas można zachować fabrykę

Górny element zderzaka będzie spawany metodą standardową do nakładki jednym tym samym spoiwem o tym samym oznaczeniu nakładka nitowana jest wycięta z takiego samego zderzaka co górna czesc :-)

tsAyjW.jpg
eIHAR6.jpg
f31kTB.jpg
o5RLAs.jpg

Opublikowano

Piknie to zaczyna wszystko wygladac :)

Opublikowano

co to za nity :)

Opublikowano

Konkret projekt :huh: będzie szeroko :)

Opublikowano

Nity specjalne do plastykow ( nie sciagaja materialu )

Tymczasem prace nad zderzakiem trwaja :lol:

ElaIAK.jpg
bem136.jpg

Opublikowano
zderzak bedzie pozniej delikatnie przyciety i przyjdzie rejestracja z literkami laserowo wycietymi co by Fmic dostawal wiecej powietrze. :decayed:

Widać że pomysłów nie brakuje ;) Ale będzie rejestracja?
Opublikowano (edytowane)

Miazga, coraz bardziej mnie zadziwiają te RS'owe projekty :hi:

Będę śledził, ciekawy wątek, nawet nie wiedziałem że jest tyle różnych sprzętów do takiej obróbki blach :grin:

A blacharz z jakiego miasta?

Edytowane przez Fenrir
Opublikowano

Tak jak pisalem , rejestracja bedzie na przodzie ale litery/liczby beda cyfrowo wyciete laserem co by do fmica wpadalo wiecej powietrza. Poniewaz chce zostawic wszystko tak by nie bylo widac ze cos modzone.

Jesli chodzi o blacharza to wojewodztwo opolskie

Dalsze prace, ponitowany zderzak, poklejony metoda standardową plastykiem od wewnatrz

dYEzoC.jpg
v6Eg4B.jpg
cDe1T3.jpg

Opublikowano

a tych czujnikow parkowania panu naepali :decayed:

Opublikowano

Cofanie tylko wyłącznie z zatkanymi uszami bo jak zaczną pikać to zejdziesz :grin:

Opublikowano

konkretnie zrobiłeś ten pas i fmic :D

Opublikowano

Wiecej pornografi na wieczór :wink:

Przed cynowaniem założone zawieszenie by sprawdzić dodatkowo pomiar i wizualnie porównać dwie strony, przy pomocy poziomicy widać te same odległości na założonym zawieszeniu

P.S Swoja droga koło głęboko wpadło do środka :)

MBMYHU.jpg
shzNtZ.jpg
yCPhC8.jpg
eMammk.jpg

Opublikowano

no grubo kawal dystansu bedzie trza dotoczyc :decayed:

Opublikowano (edytowane)

Etap końcowy czyli cynowanie elementów spawanych

Zalety cynowania pozytywne :
-mało szpachli
-nie siada szpachla podkład
- lakiernik ma mniej do roboty
-przedłużenie żywotności elementów łączonych
- stara i dobra metoda

Negatywne
-zapomniana metoda i mało praktyczna przez blacharzy
-prace związane z cyną są pracochłone, kosztowne i pochłaniaja dużo czasu

Tymczasem progi :
3C3Et4.jpg
8TIRE1.jpg

To teraz czas naistną pornografie, miłego oglądania :!:
Lewa strona
OFVees.jpg
IRMgHz.jpg
pmHDDf.jpg
UFQuf2.jpg
N4FJHR.jpg
md1czT.jpg
mdamf4.jpg
gaOqqA.jpg

Edytowane przez Savo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...