Savo Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Opublikowano 1 Listopada 2015 Pan Sławek to artysta , spełnia każdąmoją wizję :-) Więc takW moim zderzaku będzie wszystko tak jak seryjnie skorupa wewnętrzna ślizgi mocowania belki. Nity beda zmieniane bo te do blachy nie zdaja egzaminu, zderzak bedzie klejony a po tescie twardosci stwierdzimy co zrobic dalej. Tymczasem prace ida na froncie czyli modyfikacje przedniej belki zeby nadal spelniala swoje funkcje i czary mary z Fmick ;-) Zalozenie jest takie jak pisalem powyzej , wszystko bedzie na swoim miejscu bez niszczenia body RS !Belka bedzie jeszcze wiercona by w przyszlosci wlatywalo powietrze w gorna czesc FmikaPan Fmick polapany , przepustowość wlotu jest większa o 2cm kwadratowe
wodz Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Co tu wiele pisać,pełen profesjonalizm.
rs4wagon Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Rafał,co jest z tobą??cos opuszczasz forum a4 a lansujesz sie po innych ,dawaj tutaj fotken ataken i to raz,bo dzieje sie pieknie
Savo Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Opublikowano 6 Listopada 2015 Hehe widze ze tu cisza lekka to zdjec nie wklejam ;D To jedziemy dalej, przerobiona belka przód,dodane wloty powietrza kanały wlotu są zamknięte ścianki boczne belki by powietrze nie wirowało po całej belce tylko na Fmick ;-)
chojnaś Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 Konkretna kosa świetnie się prezentuje. Szacun
peacenotwar Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Taką belkę to bym z chęcią sam przyjął
Savo Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Opublikowano 7 Listopada 2015 Hehe belka naprawde dobre rozwiazanie, zderzak bedzie pozniej delikatnie przyciety i przyjdzie rejestracja z literkami laserowo wycietymi co by Fmic dostawal wiecej powietrze. no to dalej jedziemy pan fiku miku jest podłączony rury itp ORAZ belka z kanałami FZderzak dół jest po nitowany z nakładką i dodatkowo sklejonym klejem do szybzaletą tych nitów jest - ściskając dwie płaszczyzny nie krzywi orginalnego kształtu danego elementu, nie ma naprężeń materiału dzięki temu cały czas można zachować fabrykęGórny element zderzaka będzie spawany metodą standardową do nakładki jednym tym samym spoiwem o tym samym oznaczeniu nakładka nitowana jest wycięta z takiego samego zderzaka co górna czesc :-)
PrzemoS4 Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Piknie to zaczyna wszystko wygladac
Koralgol Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Konkret projekt będzie szeroko
Savo Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Opublikowano 13 Listopada 2015 Nity specjalne do plastykow ( nie sciagaja materialu ) Tymczasem prace nad zderzakiem trwaja
peacenotwar Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 zderzak bedzie pozniej delikatnie przyciety i przyjdzie rejestracja z literkami laserowo wycietymi co by Fmic dostawal wiecej powietrze. Widać że pomysłów nie brakuje Ale będzie rejestracja?
Fenrir Opublikowano 15 Listopada 2015 Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) Miazga, coraz bardziej mnie zadziwiają te RS'owe projekty Będę śledził, ciekawy wątek, nawet nie wiedziałem że jest tyle różnych sprzętów do takiej obróbki blach A blacharz z jakiego miasta? Edytowane 15 Listopada 2015 przez Fenrir
Savo Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Opublikowano 15 Listopada 2015 Tak jak pisalem , rejestracja bedzie na przodzie ale litery/liczby beda cyfrowo wyciete laserem co by do fmica wpadalo wiecej powietrza. Poniewaz chce zostawic wszystko tak by nie bylo widac ze cos modzone. Jesli chodzi o blacharza to wojewodztwo opolskie Dalsze prace, ponitowany zderzak, poklejony metoda standardową plastykiem od wewnatrz
PiterA4 Opublikowano 16 Listopada 2015 Opublikowano 16 Listopada 2015 a tych czujnikow parkowania panu naepali
enczu Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 Cofanie tylko wyłącznie z zatkanymi uszami bo jak zaczną pikać to zejdziesz
krzysiekvtec Opublikowano 17 Listopada 2015 Opublikowano 17 Listopada 2015 konkretnie zrobiłeś ten pas i fmic
Savo Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 Wiecej pornografi na wieczór Przed cynowaniem założone zawieszenie by sprawdzić dodatkowo pomiar i wizualnie porównać dwie strony, przy pomocy poziomicy widać te same odległości na założonym zawieszeniu P.S Swoja droga koło głęboko wpadło do środka
PiterA4 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 no grubo kawal dystansu bedzie trza dotoczyc
Savo Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Etap końcowy czyli cynowanie elementów spawanych Zalety cynowania pozytywne :-mało szpachli -nie siada szpachla podkład- lakiernik ma mniej do roboty-przedłużenie żywotności elementów łączonych- stara i dobra metoda Negatywne-zapomniana metoda i mało praktyczna przez blacharzy-prace związane z cyną są pracochłone, kosztowne i pochłaniaja dużo czasuTymczasem progi :To teraz czas naistną pornografie, miłego oglądania :!:Lewa strona Edytowane 25 Listopada 2015 przez Savo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się