Skocz do zawartości
IGNOROWANY

stuki w zawieszeniu-brak luzów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .Tak jak w temacie ,coś mi puka w prawym kole,rozebrałem wszystko i okazało się że nie ma luzu na żadnym z wahaczy ,stabilzator ok jest możliwe że smar wewnątrz sworznia redukuje luz szarpiąc go ręką?

Opublikowano

może klocki pukają ? albo jest luz gdzie indziej

Opublikowano

A na szarpaku byłeś? Może wtedy coś wyjdzie.

Opublikowano

ostrożnie z tymi szarpakiami ,nie jednemu już gumy na wachaczch po szarpało

Opublikowano
A na szarpaku byłeś? Może wtedy coś wyjdzie.
tak na szrpakach nic nie wykazało, amory 65%sprawności ,chyba zaryzykuję i wymienię 2 dolne wahacze.
Opublikowano

końcówki drążka kierownicy?

Opublikowano
A na szarpaku byłeś? Może wtedy coś wyjdzie.
tak na szrpakach nic nie wykazało, amory 65%sprawności ,chyba zaryzykuję i wymienię 2 dolne wahacze.

to już jak chcesz ,ja bym je wyjął i obadał na imadle ,bo sie okaże ,że to nie to i kilka stówek jesteś w plecy.

Opublikowano

Wahacze wymienione i pudło- klepie dalej,zapodałem regenerowane ,myślę że wytrzymią z 50 tyś,stare były oryginały LMF przebieg 220tyś

Opublikowano
Wahacze wymienione i pudło- klepie dalej,zapodałem regenerowane ,myślę że wytrzymią z 50 tyś,stare były oryginały LMF przebieg 220tyś

po wymianie wszystkiego komplet wachaczy i końcówki

mi pukało to gówno co się wkręca do maglownicy

to się nazywa drążek kierowniczy

siedzi w tej gumie co wychodzi z maglownicy

a wygląda tak:

na_forum.jpg

jedno idzie do maglownicy a do drugiego wkręca się końcówka

też strzeliłem zdziwko jak po wymianie wszystkiego nadal tłukło

Opublikowano

Zauważyłem że kiedy robię krótkie ruchy kierownicą przy zgaszonym silniku cos puka ,obstawiałem maglownicę ale to też może być ten drążek.

Opublikowano

no może

nie wyczujesz tego ręką

ja dopiero jak wyjąłem to poczułem luz

Opublikowano

kurcze tez mam wlsnie stuki z lewej strony i na przegladzie nic nie wyszlo...chyba zajrze do tego drazka. wczesniej mi stukalo w b6 i tez zaden wahacz nie mial luzu a teraz w b7 stuka tak samo i nie ma luzu...

jaki koszt tgo drazka??

Opublikowano

Zregenerowałem magla,nowe drazki i koncowki i dalej puka z lewej strony.

Moze krzyzak na kolumnie kierownicy?

Ta sztyca co łączy sie z maglownica.

Ma to jakis nr??

Opublikowano

U mnie własnie też coś dziwnie stuka z prawej strony, jak skręcam w lewo. Np. jak jadę rondem i są drobne nierówności. Posprawdzałem, i luzów nie ma. W tym miesiącu mam przegląd, więc każę dokładnie posprawdzać znajomemu.

Opublikowano

mi pukało, co prawda z tyłu, ale było to na tyle irytujące, że jeździłem po warsztatach i szukałem przyczyny. A mechanicy tylko wzruszali ramionami, że zero luzów i wszytko ok. Tyle, że późnij skojarzyłem to pukanie z wymianą klocków hamulcowych. Może to zabrzmi dziwnie, ale raz wpadkłem w jakieś koleiny i pukanie ustało. Od tej pory wszytko ok. I bądź tu mądry.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

śruba sie jakas odkrecila i dlatego ,dlatego ja w razie czego jak cos dokręcam w zawieszeniu itp to biore w ręke klucz dynanometryczny i ustawiam wiecej o conajmniej 5-10KN wtedy jest pewnosc ,że sie nie odkreci

Opublikowano

Czasem zawieszenie sprawne bez luzów a stuka.

Miałem tak u siebie i kilka rzeczy wymieniłem (wahacz dolny, drążek, końcówkę) i nadal stukało.

Okazało się że to amortyzator.Założyłem na próbę używany i nastała cisza.

Po prawie trzech latach znowu czasem coś stuknie chyba właśnie ten amortyzator

Opublikowano

U mnie też stukało, a na wahaczach nie było luzu. Założyłem 4 nowe górne + poduszki amortuzatorów+ sprężyny eibach prokit i nie stuka. Chyba wymiana poduszek pomogła bo stare były już mocno sciśnięte.

Opublikowano

U mnie tez stukalo z przodu z lewej strony ,wymienilem amortyzatory i sprezyne i przestalo stukac.

Opublikowano

U mnie stuka podczas skrętu,  podczas ruszania i gdy jadąc tak z 60 km/H nagle  spuszcze z obrotów.  ciągle jest taki mocny stuk z prawej strony. Coraz częściej to słychać.  dla ciekawostki dodam że tak jest w cieplejsze dni. Zima raczej tego nie było.  zmieniłem amor na inny dalej to samo. Zmienione przeguby wewnętrzne dalej to samo.  może to przegub zewnętrzny? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...