cinkers Opublikowano 5 Lipca 2014 Opublikowano 5 Lipca 2014 Witam, Koledzy, proszę o analizę logów. Pacjent: Audi A4 B7 1.8T BFB 163PS ośka benzyna + lpg Błędów w silniku brak. Mocy jakby było mało. Mam wrażenie, że turbo zdecydowanie za późno się budzi. Jak na 163PS jedzie raczej średnio... Logi dynamiczne na PB: Grupy: 120,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Log dynamiczny na LPG: Grupy: 011,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Logi statyczne LPG: Grupy: 003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dzięki.
Imhotet Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 turbo wstaje normalnie, przepływ ok, zaplonu nie cofa, zle nie jest tylko w dolocie masz ukrop 77 stopni, chyba ciepło bylo na zwenatrz co ?
edekxp Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Stanowczo za duża temperatura powietrza.Może trzeba zajrzeć do IC. Ja u siebie dodatkowo wyciąłem kawałek nadkola i wstawiłem kratkę, dla lepszego przepływu powietrza. Sprawdź czy masz kierownicę powietrza z przodu
german81 Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 umyj IC z zewnat i od srodka i temperatura powina spasc o jakies 10-20 stopni .
cinkers Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 Dzięki panowie. Do IC zajrzę w wolnej chwili. Gorąco na zewnątrz nie było bo ok. 22 stopnie. Auto się szybko nagrzewa do 90 stopni (pewnie dlatego). Termostat wymieniony niedawno na ori Behr. Powalczę z IC i będzie trzeba zabrać się za program chyba bo auto raczej kiepsko się odpycha Do tego niedługo cewki + świece - może nie pomoże ale na pewno nie zaszkodzi.
Dev Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 za duża temperatura w dolocie i to ogranicza moc silnika zajrzyj do ICka i sprawdz jak wyglada przepływ powietrza przez niego
cinkers Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Opublikowano 6 Lipca 2014 Czy w takim razie po przeczyszczeniu ICka przepływ na przepływce jeszcze powinien skoczyć? Chyba nie bo już przepływ jest na odpowiednim poziomie? Czy jedyną oznaką odpowiednio przeczyszczonego intercoolera będzie niższa temp. na logach (i może jednak trochę lepsza jazda auta)? Znajdę gdzieś w sieci tutorial jak wyciągnąć IC z auta?
edekxp Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Jak dobrze pamiętam bez zdjęcia zderzaka się nie obędzie.Reszta to prosto.
koziol1172 Opublikowano 6 Lipca 2014 Opublikowano 6 Lipca 2014 Czy w takim razie po przeczyszczeniu ICka przepływ na przepływce jeszcze powinien skoczyć? Chyba nie bo już przepływ jest na odpowiednim poziomie? Czy jedyną oznaką odpowiednio przeczyszczonego intercoolera będzie niższa temp. na logach (i może jednak trochę lepsza jazda auta)?Znajdę gdzieś w sieci tutorial jak wyciągnąć IC z auta? Im wyższa temperatura powietrza tym zwiększa się jego objętość, a co za tym idzie mniej wartościowego tlenu trafia do cylindra Zerknij Wpływ różnych temperatur na zmianę objętości gazów - e-fektowne doświadczenia chemiczne
cinkers Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 Panowie... A co jeśli nie mam kierownicy powietrza w przednim zderzaku ? Rzuciłem dzisiaj okiem na szybko i nie mam żadnych wlotów po obu stronach... WTF ?
Łukasz13 Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 Moze masz zderzak nie od swojego auta :-)
cinkers Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2014 W tym kraju wszystko jest możliwe Postaram się wydłubać plastik (z tego co patrzyłem może da się go wyciągnąć choć na pierwszy rzut oka wyglądało jak jednolity materiał bez opcji demontażu), później pewnie trzeba będzie kupić kierownicę powietrza i może autu trochę ulży w ciepłe dni... Wstawię chętnie logi jak już to ogarnę. ---------- Post dopisany at 19:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ---------- Plastik już wywalony. Póki co jest tak jak niżej. Teraz szukać kierowniczki. Szkoda, że trzeba zbijać cały zderzak żeby założyć Witam ponownie, Zaślepka ze zderzaka wyrzucona, prowadnica powietrza zamontowana. Świeże logi poniżej. Temp. na zewnątrz ~23 stopnie. Temperatura w dolocie spadła o około 20 stopni przy podobnej temp. zewnętrznej. Pytanie, czy temp. max 47-48 w dolocie jest już w normie? PB Grupa 002, 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_181443.html Grupa 003, 120: http://vaglog.rtnet.pl/log_181444.html Grupa 115, 118: http://vaglog.rtnet.pl/log_181445.html LPG Grupa 002, 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_181447.html Grupa 002, 020: http://vaglog.rtnet.pl/log_181448.html Grupa 003, 120: http://vaglog.rtnet.pl/log_181449.html Grupa 115, 118: http://vaglog.rtnet.pl/log_181446.html
radko123 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Jakie masz wskazania w długoterminowych korektach lambda i kiedy ostatnio kasowałeś błędy (nawet jeśli nie było)? blok chyba 32.
cinkers Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Błędy w silniku kasowane przed logowaniem (choć nie było żadnych). Blok 32 - może głupie pytanie ale logować jako dynamiczne czy statyczne? Lambdę właśnie będę musiał zbadać, bo na LPG pali mi 18-20 l/100km w mieście Trasa ~11 l/100km więc to spora różnica a auta nie butuję raczej. Świece zmienione profilaktycznie na platynki PFR6Q. W kolejce jeszcze wymiana cewek Beru.
radko123 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 wystarczy na zapłonie i nie trzeba logować tylko podać dwie wartości
Łukasz13 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Temp. w porządku, zrób jeszcze 002+033 na lpg widać że jest troche bardziej przylany paliwem na lpg, choć jak zatłoczone miasto to może tak być bo w trasie wychodzi w porzadku.
edekxp Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Takiego dużego spalania nigdy nie miałem a mam Q. Wróciłem z wakacji i średnio wyszło około 10l/100km. To auto lubi trase, bo w mieście 12…13l Ile masz w bloku 32, po przejechaniu np 20km? Ile pali pb?
cinkers Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 W bloku 32 obydwie wartosci 0% 002 + 033 zrobie w wolnej chwili bo chwilowo kiepsko z czasem. Podejrzewacie o cos sonde?
edekxp Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 W bloku 32 obydwie wartosci 0% 002 + 033 zrobie w wolnej chwili bo chwilowo kiepsko z czasem. Podejrzewacie o cos sonde? Zawsze jakaś korekta jest, zależy od paliwa itp. Nie kasowałeś błędów wcześniej? Pojeździj trochę i sprawdź jakie są wartości w bloku 32. Jakby nic się nie zmieniało to pewnie sonda umarła, ale miałbyś błąd Sprawdzając po logach to sonda działa i masz za bogato na lpg - skraca czasy wtrysków.
cinkers Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Mój błąd - przed sprawdzeniem skasowałem błędy. Dzisiaj po przejechaniu 10km do pracy pokazało -0,8% i +3,9% Sprawdzając po logach to sonda działa i masz za bogato na lpg - skraca czasy wtrysków. Teoretycznie więc pomoże korekta LPG?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się