Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zalecana wymiana wtryskow przy naprawie poboru oleju? U mnie bralo 4l/1 tys ale wtryskiwaczy nie ruszalem

Opublikowano

Wiec tak: w wyniku reklamacji w warsztacie wymieniono uszczelke, widac bylo ze olej leci. Niestety zrobilem sto kilometrow i znowu widze dwie belki nizej na MMI. Zrobie jeszcze 200km przez weekend, poki co wychodzi okolo 200ml na 100km. W poniedzialek reklamuje dalej ehh juz mi to auto zbrzydlo :)

Opublikowano (edytowane)

Wiec tak: w wyniku reklamacji w warsztacie wymieniono uszczelke, widac bylo ze olej leci. Niestety zrobilem sto kilometrow i znowu widze dwie belki nizej na MMI. Zrobie jeszcze 200km przez weekend, poki co wychodzi okolo 200ml na 100km. W poniedzialek reklamuje dalej ehh juz mi to auto zbrzydlo :)

spokojnie, wychodzi niestety na to ze tłoki zostały nieprawidłowo przerobione i bez ponownego rozebrania silnika i poprawy tłoków się nie obejdzie.. ja już dwa takie silniki poprawiałem i teraz jest wszystko ok.. poprostu luz pomiedzy tłokiem a pierścieniem powinien wynosić 0,02-0,03 mm (2-3 setne milimetra) a w silnikach które poprawiałem bylo pomiedzy 0,2 i 0,5mm! (tak od 2 dziesiątych do pół milimetra!) Polecam ci tylko zmiane mechanika.. szkoda tylko ze ponowna rozbiorka to podobne koszty, znowu nowe uszczelki, plyny, pierscienie, robocizna itp.. byc moze jesli poczuja się do winy to zwroca czesc kosztów?

Edytowane przez kixi4
Opublikowano

Szukałem we Wrocławiu warsztatu, który zrobi remont silnika (rozwiązanie problemu olejowego) jednak nie znalazłem nikogo, kto mógłby się pochwalić doświadczeniem. Zdecydowałem się zatem na oddanie go do kolegi Kixi4, który ma warsztat w pobliżu Ostrowa (100 km z Wrocławia). Dzisiaj go odebrałem. Zrobiłem na razie te 100 km i wszystko ok. Jak dotąd nie cisnąłem go mocno (przez ok 500 km musi się dotrzeć). Jak zrobię pierwszy tysiąc to napisze więcej o wrażeniach.

Auto ma 114 tys na liczniku. Brało około 0,6 l / tysiąc. Co do samej naprawy to pełen profesjonalizm. Trwała ok tygodnia. Dostawałem w tym czasie informację co się dzieje i zdjęcia tłoków, zaworów głowicy itp. Były bardzo mocno zawalone nagarem. W ramach naprawy były wymienione pierścienie (Krasnobrodzka), wtryskiwacze, rozrząd, sprzęgiełko alternatora no i cały silnik oczywiście wyczyszczony.

Zrobiłem 1 700 km od remontu silnika. Elektroniczny system pomiaru oleju nie wykazuje jakiegokolwiek zużycia (cały czas wskazuje maksymalny poziom oleju). Trudno mi obiektywnie powiedzieć jaka jest zmiana w pracy silnika, bo wcześniej też pracował ładnie. Mam wrażenie, że teraz lepiej wkręca się na wysokie obroty no i że pali delikatnie mniej. Najważniejsze dla mnie teraz jest to, że czuję pewność, że auto mnie nie zawiedzie w dłuższej trasie i nie muszę przed wyjazdem w trasę zastanawiać się ile zabrać ze sobą oleju.

Opublikowano

ja jestem w trakcie remontu silnika tsi mam pytanie czy wysyłaliście do ,,Krasnobrockiej" oprócz tłoków również korbowody do regeneracji pozdr.?

Opublikowano

Tak na szybko - u mnie po remoncie (szczegóły kilka postów wyżej) stuknęło póki co 3000 km i na bagnecie stan oleju zupełnie bez zmian!

Opublikowano

ja jestem w trakcie remontu silnika tsi mam pytanie czy wysyłaliście do ,,Krasnobrockiej" oprócz tłoków również korbowody do regeneracji pozdr.?

tłoki, korbowody i głowica (sprawdzają głowice i ją robią jak trzeba

Opublikowano

Czytam wasze posty i widzę że orientujecie się w temacie dlatego chciałbym was zapytać o radę. Auto 2012r. Pierwsza rejestracja w maju 2012 silnik 2.0 tsi i stąd moje pytania czy ten silnik w tym roczniki jest już poprawiony i wolny od wady nadmiernego spalania oleju. Opinie tu na forum są różne bo jedni piszą że od końca 2011 roku już było ok a inni że od listopada 2012. Auto jest z polskiego salonu i sprzedawane przez dealera VW więc jutro powinienem mieć pełna historie o którą poprosiłem.zastanawia mnie też to że w rozmowie telefonicznej pracownik salonu poinformował mnie że po odkupieniu auta od klienta 300 km temu " naprawili głowice i wszystko jest ok A naprawa kosztowała 2500 zł " na moje pytanie co.bylo robione czy pierścienie czy tłoki? Usłyszałem "no głowice " niby jutro gość ma zapytać chlopakow z serwisu co bylo robione.

Kończąc mój wywod pytanie do was czy bać sie 2.0 tsi z 2012 r z przebiegiem 148tys ?

Opublikowano

Select plus?

Tak czy siak, wg mojej wiedzy jak by brał olej to albo go od Ciebie odkupią albo zrobią remont - najwyżej trzeba ich będzie postraszyć prawnikiem.

Opublikowano

Select plus?

Tak czy siak, wg mojej wiedzy jak by brał olej to albo go od Ciebie odkupią albo zrobią remont - najwyżej trzeba ich będzie postraszyć prawnikiem.

No tu jest problem ze nie jest to w systemie select plus. Odkupili od pierwszego właściciela, zapewne gość dopłacił i wziął nowe i zwyczajnie sprzedaja jako salon vw. I jeśli jest to "mina" pijaca olej to zostanę sam z tym problemem. Stąd pytanie do was czy 2.0 z 2012 roku brały olej.?
Opublikowano

naprawa kosztowała 2500 zł

więc to napewno nie było stage 2, z tego co pamiętam to same nowe tłoki z korbowodami w aso kosztują około 7500 zł a przynajmniej 1,5 roku temu tyle kosztowały.

andynl ma chyba z 2012 roku i miał robiony stage 2, jeśli nie wiesz jaki jest kod silnika to nikt Ci nie napisze czy będzie brał olej czy nie.

Opublikowano

Też mi się wydaje że naprawa "głowicy za 2500 zł " to nijak ma się do problemu olejowego . Z tego co czytam to silniki o oznaczeniu CNCD były wolne od wady olejowej?

Opublikowano

Tak silnik CNCD to nowszy silnik wolny od wady poboru oleju.

Opublikowano

Witam. Jestem tu z tym samym problemem co inni. Czy korzystał ktoś może z usług :

Ful- Auto Fularski Łąka 609/ gmina Trzebownisko. Robi wszystko, specjalizuje się w Audi/VW. oprócz dampol?? Proszę o pomoc i opinie. Twoja też dampol. Jak teraz autko??Problem załatwiony??Z góry dziękuje.

Opublikowano

Tak silnik CNCD to nowszy silnik wolny od wady poboru oleju.

Jutro mam mieć wydruki historii serwisowej i więcej info o aucie więc dam znać. Dzięki za pomoc

Pozdrawiam

Opublikowano

CNCD to 224KM. poprzednia generacje 2.0 tfsi miala 211KM - i w tych silnikach moze byc problem z poborem oleju

Opublikowano

Tak silnik CNCD to nowszy silnik wolny od wady poboru oleju.

A wiec nie otrzymałem pełnej histori serwisowej. Facet jakiś opornych w komunikacji a kod oznaczenia silnika to dla mnie niespodzianka bo jest to CCZB tak więc żaden z tych o których pisalismy powyżej. Nie wiem nic na temat tego silnika i muszę doczytac a gdyby ktoś miał wiedze na ten temat to będę wdzięczny za każde info

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Nie widze w postach co to za auto? Bo ten silnik wystepuje w vw.. passat? CCZB 211koni?

Edytowane przez kixi4
Opublikowano

No proszę, w dziale o A4 B8 chce o Passacie gadać :D

Opublikowano

No proszę, w dziale o A4 B8 chce o Passacie gadać :D

Proszę czytać ze zrozumieniem napisałem że silnik niespodzianka ;)

Korespondencja z tym człowiekiem to tragedia. Dane w ogłoszeniu nie zgadzają się z tym co pisze bo silnik cczb nijak ma się do całości

3 razy prosiłem o historie serwisowa A gość mi pisze " co ma Pan na myśli mówiąc historia serwisowa w Polsce obowiązuje ochrona danych osobowych..." odpuściłem dalszą korespondencję i to auto.

Temat zamknięty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...