chesterman Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Dzięki. A przebieg i wiek?Sorry ,zapomniałem rocznik 2009 i 118k km Dzięki jeszcze raz! A jaki to ubezpieczyciel dał gwarancję na siedmioletnie auto? Ciekawa opcja, a patrząc na awarie TFSI po gwarancji i koszt naprawy, chyba warto zapłacić nawet sporą składkę. Ubezpieczyciel to CarGarantie. Tylko w CG, wiedzą że jest taka ukryta wada techniczna ze strony audi. Mnie ratowalo to, ze poprzedni wlasciciel nigdy nie zglaszal zadnych problemow, ani na przegladach. nigdzie. Uznano mój przypadek za usterek a nie wade fabryczna. Edytowane 3 Marca 2016 przez chesterman
kixi4 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Już nie jedna osoba o tym wspominała i ja też powtórzę swoje trzy grosze. Nie żaden standard. Na pewno jest jakaś ilość aut z wynikiem tragicznym, ale spora ilość aut ma wynik w ramach granicy rozsądku. Mam auto, które ma przelot 223k km, nie miało ani Stage 1 ani Stage 2 - pije jakieś 0,3L / 1000 km. czyli 0,3l/1000 w XXI wieku jest ok? Niedawno zezłomowałem 24letniego lancera, który słuzył mi na budowie i nie brał ani grama, a przebiegu mial dwa razy więcej, olej tez nie wiadomo kiedy byl wymieniany a ja zrobilem nim z 20tys bez wymiany oleju.. poprostu wsiadalem, zapalalem i jechalem, w dodatku byl w automacie, który działał idealnie, czy było -20 czy +30 palił jak nowy, szkoda, bo takich aut już nie będzie, niestety takie czasy, że liczy się tylko kasa..
komoornik Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Nigdzie nie napisałem, że to ok. Nie zgadzam się tylko z tym, że normą jest 3.8L / 1000km.
kixi4 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) ok rozumiem, moze przesadziłem, że norma, chodziło mi tylko o to, że już troche tych silników zrobiłem i w każdym pobór 1 litra oleju był miedzy 300 a 600km po mieście, a jest takich silników bardzo dużo P.S. biorąc pod uwagę spalanie paliwa 10l/100km i 1l oleju na 300km, daje nam mieszanke 1:30 czyli jak w syrenie, która miała silnik dwusuwowy.. Normy emisji spalin? Edytowane 3 Marca 2016 przez kixi4
wojtekx Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 przy przegladzie sprawdzałem spaliny u siebie, wszystko w normie, katalizator przepala. porazka, czesciej trzeba lac olej niż tankowac samochód
komoornik Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Ciekawe jak by spróbować przestać lać benzynę, a tylko olej dolewać.
zabiello Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Ja zakladam jeszcze inne pierscienie i ubytek praktycznie nie wystepuje Ja mam założone pierścienie firmy MAHLE i od 10 tys km według wskazań komputera nic nie ubywa oleju, cały czas mam ten sam poziom.
griga-st Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Audi to powinno dostać medal za wkład w rozwój polskiej przedsiębiorczości Tylko tutaj na forum są cn.dwie firmy które żyją z naprawy 2.0tdi/tfsi.
kixi4 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Ja zakladam jeszcze inne pierscienie i ubytek praktycznie nie wystepuje Ja mam założone pierścienie firmy MAHLE i od 10 tys km według wskazań komputera nic nie ubywa oleju, cały czas mam ten sam poziom. Oczywiście ja też zakładam pierścienie Mahle, ale chodzi mi o konkretny model pierscieni, a jest ich mnóstwo.
mcemsi Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 No własnie - konkretne informacje , wiele razy w tym wątku była juz prośba o to. I na prośbie stanęło..... Co do tych pierścieni Mahle - jeżeli jest konkretny model to czy stosujecie te własnie pierścienie do oryginalnych tłoków ? Jeżeli tak to zapewne po przeróbce tłoków. Prośba więc na czym dokładnie (miejsce wymiary) polega przeróbka tych tłoków ? Takie parametry naprawde da sie bez problemu opisać.
kixi4 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 No własnie - konkretne informacje , wiele razy w tym wątku była juz prośba o to. I na prośbie stanęło..... Co do tych pierścieni Mahle - jeżeli jest konkretny model to czy stosujecie te własnie pierścienie do oryginalnych tłoków ? Jeżeli tak to zapewne po przeróbce tłoków. Prośba więc na czym dokładnie (miejsce wymiary) polega przeróbka tych tłoków ? Takie parametry naprawde da sie bez problemu opisać. Troche zabawy zajęło sprawdzenie, które i jakie pierścienie dobrze radzą sobie w tym silniku i dlatego nie bardzo chcemy dzielic się takimi informacjami, to jest nasza praca i zarobek, ale wydaje mi się, że cena tej naprawy w stosunku do cen w ASO (17tys zł) jest bardzo niska..
ALEX_555 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Zakładając, że do wymiany są tylko pierscienie (chyba najczęstszy przypadek), ile kosztuje cały koszt naprawy?
zabiello Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Ja zakladam jeszcze inne pierscienie i ubytek praktycznie nie wystepuje Ja mam założone pierścienie firmy MAHLE i od 10 tys km według wskazań komputera nic nie ubywa oleju, cały czas mam ten sam poziom. Oczywiście ja też zakładam pierścienie Mahle, ale chodzi mi o konkretny model pierscieni, a jest ich mnóstwo. Tego to już nie wiem jaki jest konkretny model pierścieni bo takich info nie miałem od osoby która zajmowała się moimi tłokami i dobrze to rozumiem jak również Ciebie że nie chcesz podać jakiego modelu używasz. Co do kosztów to w tamtym roku w marcu płaciłem 1000 zł tylko i wyłącznie za pierścienie+przeróbka tłoków, doliczając za inną firmę która zajmowała się całą głowicą wychodziło podobnie do tego co ceni krasnobrodzka, bo tam chyba i głowicą się zajmują, jeśli się mylę to mnie poprawcie. Ja jestem bardzo zadowolony z pierścieni firmy Mahle, jak pisałem wyżej, od remontu nie dolewam oleju, komfort psychiczny nieporównywalny a i w bagażniku "więcej " miejsca mam
kixi4 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Ja zakladam jeszcze inne pierscienie i ubytek praktycznie nie wystepuje Ja mam założone pierścienie firmy MAHLE i od 10 tys km według wskazań komputera nic nie ubywa oleju, cały czas mam ten sam poziom. Oczywiście ja też zakładam pierścienie Mahle, ale chodzi mi o konkretny model pierscieni, a jest ich mnóstwo. Tego to już nie wiem jaki jest konkretny model pierścieni bo takich info nie miałem od osoby która zajmowała się moimi tłokami i dobrze to rozumiem jak również Ciebie że nie chcesz podać jakiego modelu używasz. Co do kosztów to w tamtym roku w marcu płaciłem 1000 zł tylko i wyłącznie za pierścienie+przeróbka tłoków, doliczając za inną firmę która zajmowała się całą głowicą wychodziło podobnie do tego co ceni krasnobrodzka, bo tam chyba i głowicą się zajmują, jeśli się mylę to mnie poprawcie. Ja jestem bardzo zadowolony z pierścieni firmy Mahle, jak pisałem wyżej, od remontu nie dolewam oleju, komfort psychiczny nieporównywalny a i w bagażniku "więcej " miejsca mam Wlasnie w kazdym audi ktory robilem, pol bagaznika zajmowaly butelki oleju, pelne lub puste.. To sie nazywa ekologia i dbanie o przyrode
iHawran Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Moj niestety 2.0 tfsi ma nalatane 134kkm i bierze ok1l na 1000km. W Niemczech była robiona próba olejowa, bo sa ślady po plombie na korku wlewy. Mega mnie to irytuje. Naprawiał ktos ta dolegliwość ostatnio? Jaka cena?
andy-vip Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Może po prostu przeczytaj ten wątek. Wszystko masz w nim na tacy podane.
dampol Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Nie składajcie broni, nawet w 8 letnich samochodach ASO partycypuje w kosztach np. 50/50, ale dalej jest to koszt 10,000zł / 10,000zł....
griga-st Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Nie składajcie broni, nawet w 8 letnich samochodach ASO partycypuje w kosztach np. 50/50, ale dalej jest to koszt 10,000zł / 10,000zł.... Dokładnie tak jest! Mialem sytuacje z B7 (pięcioletnie) gdzie rdza chrupała je ze aż się płakać chciało. Audi zgodziło się zapłacić 70%. Myślę sobie za*iscie! Mina mi zrzedła jak usłyszałem ze pozostałe 30% to około 3 tys. euro...
kixi4 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Nie składajcie broni, nawet w 8 letnich samochodach ASO partycypuje w kosztach np. 50/50, ale dalej jest to koszt 10,000zł / 10,000zł.... Nawet 10000zl to i tak dwa razy za drogo..skąd ASO bierze te ceny?
ALEX_555 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Nie składajcie broni, nawet w 8 letnich samochodach ASO partycypuje w kosztach np. 50/50, ale dalej jest to koszt 10,000zł / 10,000zł....Nawet 10000zl to i tak dwa razy za drogo..skąd ASO bierze te ceny?Jedną z zalet zrobienia tego w ASO jest gwarancja i wpis do książki. Przy sprzedaży auta ma to niebagatelne znaczenie. Oczywiście nie twierdzę, że ASO zrobi to lepiej. Moje doświadczenia z innymi markami wskazują, że często jest wręcz odwrotnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się