Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI bierze olej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok ale czy za ten wpis prze ASO w książce ktoś dopłaci do samochodu 10tys zł?

Opublikowano

A no własnie , dobrze powiedziane...

Choć z drugiej strony to taki paradoks , kupiec chce aby kupowane auto mialo wiarygodną historię seriwisową i to najlepiej z byle pierdołami typu olej czy wymiana żarówki . Po zakupie tenże kupiec za to już tak ochoczo do ASO nie pojedzie aby wymieniać olej za szescset jak można za 200... no ale co tam.... sam podobnie wyczyniam :)

Opublikowano

Mój ma na dzień dzisiejszy przebieg 160 000 i każdą wymianę oleju robię w ASO. Koszt bez materiałów eksploatacyjnych - ok. 180 pln brutto. Żadne pieniądze, a kupujący będzie miał gwarancję rzeczywistego przebiegu, bez czarnych dziur w historii. Moim zdaniem warto!

Opublikowano

180 za sama usługę, w większości warsztatów przy zakupie oleju u nich wymiana za free. A cena oleju w aso pewnie tez jest imponujaca

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

180 za sama usługę, w większości warsztatów przy zakupie oleju u nich wymiana za free. A cena oleju w aso pewnie tez jest imponujaca

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Za darmo to nawet żona. ... ;)

Do ASO możesz przyjechać z własnymi materiałami eksloatacyjnymi. Wydatek 2 X po 180 pln na rok za robociznę to chyba nie jakieś pieniądze ; )

Opublikowano

Pod warunkiem ze nie zużywa oleju, bo jak bierze 1l na 1000 km to sensu to nie ma

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Można przywieźć swój ? Bańka musi być zapieczetowana. ?

Można w ASO robić LL, a samemu wymieniać częściej ? A za 180x2 kupić graty na mody?

Opublikowano

Pod warunkiem ze nie zużywa oleju, bo jak bierze 1l na 1000 km to sensu to nie ma

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Naprawiam te silniki, niestety klienci myślą, że jeśli dolewają 1litr oleju na 300km to oleju wymieniać nie potrzeba, bo cały czas jest świeży. Natomiast nieszczelność na cylindrach powoduje, że gazy,sadze i samo paliwo przedostają się na dół silnika i strasznie zanieczyszczają olej, niekiedy olej wygląda jak w starym dieslu, zresztą jeśli komuś spala olej to wystarczy odkręcić korek wlewu oleju i powąchać to wtedy czuć zapach spalenizny i benzyny..

Opublikowano

Czy silniki 2.0TFSI 211KM z 2013 roku są już poprawione pod względem poboru oleju, czy tylko 225 konne?

Opublikowano

211 do końca produkcji jest wysokie ryzyko że będzie brał. Wymienione silniki z symbolem RR od 2013 są zbudowane jak 3generacja. 225 (3gen) nie słyszałem żeby miały problem.

Opublikowano

211 do końca produkcji jest wysokie ryzyko że będzie brał. Wymienione silniki z symbolem RR od 2013 są zbudowane jak 3generacja. 225 (3gen) nie słyszałem żeby miały problem.

Podziękował :hi:

Opublikowano

po b7 mam zamiar kupic b8 jakiego silnika szukac tzn. kod? Rocznik okolo 2012

Opublikowano (edytowane)

po b7 mam zamiar kupic b8 jakiego silnika szukac tzn. kod? Rocznik okolo 2012

W roczniku 2012 raczej beda jeszcze silniki benzynowe, które lubia olej, w A4 dopiero w 2013 roku i to od kwietnia weszly zmienione jednostki. Chociaż jesli poprawi się fabryke i usunie pobor oleju to te silniki są naprawde ok. A jaki silnik szukasz pojemnosc/paliwo/moc bo nie napisales..

Edytowane przez kixi4
Opublikowano

Co do mojej a4 to sprzedający zgodził sie zwrocic koszt naprawy. A robic bede w krasnobrodzka racing. U nich tloki pierścienie, reszta u teścia w warsztacie.

Koszta samych tlokow i pierścieni 1200 zl

Opublikowano

Co do mojej a4 to sprzedający zgodził sie zwrocic koszt naprawy. A robic bede w krasnobrodzka racing. U nich tloki pierścienie, reszta u teścia w warsztacie.

Koszta samych tlokow i pierścieni 1200 zl

A to koszt do 1.8 ? wg twojego profilu...

Tzn to jest cena za przeróbkę tłoków i dobranie nowych pierscieni ?

Opublikowano

tak, to cena za 1,8

zawiera przeróbkę tłokow i nowe pierscienie (12)

Opublikowano

Hej. Chciałbym kupić B8 2.0 TFSI z 2009 r., ale akcja z braniem oleju trochę mnie zniechęca. Warto się interesować tym modelem? Jest opcja, że jeżeli sprzedawca serwisował w ASO, to problem z olejem będzie już w miarę rozwiązany? Na jaki przebieg powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?

Opublikowano

Jak szukasz wersji Quattro + S-Tronic, to na rynku tak na prawdę nie ma alternatywy.

Opublikowano

Hej. Chciałbym kupić B8 2.0 TFSI z 2009 r., ale akcja z braniem oleju trochę mnie zniechęca. Warto się interesować tym modelem? Jest opcja, że jeżeli sprzedawca serwisował w ASO, to problem z olejem będzie już w miarę rozwiązany? Na jaki przebieg powinienem zwrócić uwagę przy zakupie?

To że ktoś serwisował auto wcale nie oznacza że problem olejowy został zlikwidowany, wiele aut w leasingu jeździ jak jeździ, dolewa się oliwę i wpuszcza w koszta, sprawdzaj czy auta miały robione STAGE1 lub STAGE2

Opublikowano

sprawdzaj czy auta miały robione STAGE1 lub STAGE2

Właśnie o to mi chodzi. Czy STAGE2 w książce serwisowej może mnie jako tako zapewnić, że nie ma tragedii?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...