mateusz233 Opublikowano 28 Marca 2016 Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) Który zestaw sprężyn Eibach Pro Kit wybrać do A4 B6 Avant 1.9 TDI FWD naciski 1075 kg/ 1075 kg. E10-15-003-08-22 (1165 kg / 1135 kg)dedykowany do 1.8 T, 2.0 TFSI, 2.4, 3.0, 3.2 FSI, 1.9 TDIczyE10-15-003-07-22 (1090 kg / 1135 kg)dedykowany do 1.6, 1.8 T, 2.0, 2.0 FSINie chciałbym żeby przód był wyżej niż tyłAmortyzatory będą 1BE lub 1BV. Edytowane 28 Marca 2016 przez mateusz233
Czesław112 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Siema.Co to za sprężyny i jakie amorki do nich najlepsze? Pozdrawiam
mariuszbielsko Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 hej wszystkim ja w swojej 2.5 mam zawias 1BE klasa ciężaru osi tyl 11 oraz przód 10 kola 18' prześwit około 3-4 centymetry do nadkola, i pytanie jakie byscie proponowali springi zeby obniźyć oraz usztywnic, czy poporstu kupic jakiegos gwinta ap
Trewor87 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Siema.Co to za sprężyny i jakie amorki do nich najlepsze? Pozdrawiam -35mm z H&R --> http://hrsprings.pl/hr-audi-a4-avant-%288e,b6b7%29-29369-2-pi-15081.html W teorii dla takiego obniżenia można jeszcze zastosować seryjny amor, ale fajnie by było szarpnąć się na coś skróconego. Nie wiem jaki masz budżet, ale idealny byłby Bilstein B8
Czesław112 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Aha.Komplet do 1000 znajde?Podziękował
Gregorski3 Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 Koledzy czy ktoś z Was po wymianie sprężyn z przodu na Eibachy czy inne sportowe jechał robić zbieżność ?? Jest taka potrzeba ??
Floorian Opublikowano 12 Lipca 2016 Opublikowano 12 Lipca 2016 Koledzy czy ktoś z Was po wymianie sprężyn z przodu na Eibachy czy inne sportowe jechał robić zbieżność ?? Jest taka potrzeba ?? Ja wymieniałem sprężyny na Eibach Sportline. I każda wymiana sprężyn wiąże się z ustawianiem zbieżności jak i kątów, bo aby wymienić sprężyny trzeba rozebrać całe zawieszenie.
kamil031 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Koledzy czy ktoś z Was po wymianie sprężyn z przodu na Eibachy czy inne sportowe jechał robić zbieżność ?? Jest taka potrzeba ?? Ja wymieniałem sprężyny na Eibach Sportline. I każda wymiana sprężyn wiąże się z ustawianiem zbieżności jak i kątów, bo aby wymienić sprężyny trzeba rozebrać całe zawieszenie. Jaki komfort jazdy na Eibach Sportline bo własnie zamówiłem te sprężyny i boję się że będzie beton jak w golfie III na glebie heheh Koledzy czy ktoś z Was po wymianie sprężyn z przodu na Eibachy czy inne sportowe jechał robić zbieżność ?? Jest taka potrzeba ?? Ja wymieniałem sprężyny na Eibach Sportline. I każda wymiana sprężyn wiąże się z ustawianiem zbieżności jak i kątów, bo aby wymienić sprężyny trzeba rozebrać całe zawieszenie. Jaki komfort jazdy na Eibach Sportline bo własnie zamówiłem te sprężyny i boję się że będzie beton jak w golfie III na glebie heheh moje amortyzatory to ta technix zakupione w tamtym roku
mateusztbg Opublikowano 19 Lipca 2016 Opublikowano 19 Lipca 2016 (edytowane) Pany ogromna prośba o pomoc w wyborze. Myślę na dniach kupić Alu 19" wzór albo rs4 b7 albo rs6 c5 oponka pewnie 235/35/19 lub coś podobnego, do mojej B7 2.0tdi brd quattro. Teraz pytanie co do zawiechy, mam jak widać po zdjęciach ori kozę na amorach 1ba, jest bardzo komfortowo ale do 19" to nie będzie pasowało Co z tym zrobić kupić jakieś sprężyny np ten eibach pro-kit -30 lub coś innego ? Wymieniać też amorki na np 1be, czy zostawić na testy 1ba bo sporo osób jeździ na takim zestawieniu i nie narzeka. Jakie Wy macie zawiasy przy 19" żeby nie była straszna koza ale żeby dało się normalnie jeździć na 19", niestety w moim mieście drogi nie są zbyt ładne, trochę dziur, wysokie krawężniki i sporo kolein, więc większa gleba odpada. Foto auta jak teraz stoi: Prosze bardzo o pisanie prostym językiem, dopiero zaczynam zabawę z takimi modami Edytowane 19 Lipca 2016 przez mateusztbg
marcinch001 Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 Jak zakładasz eibach -30 to obowiązkowo amorki o skróconym skoku . Miałem eibach na amorkach 1BA i powiem Ci ze kiepsko się jezdziło - za bardzo bujało . Teraz mam eibach -30 i oryginalne amorki s-line 1BE
mateusztbg Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 CZekałem między innymi na Ciebie Marcin Tzn ja jeszcze nie zdecydowałem czy na pewno eibach, po prostu pytam w temacie i rozważam różne opcje, oczekiwania napisałem w poście wyżej. Sporo ludzi jednak jeździ na tych amorach z 1ba + pro-kit eibach -30 i im nie buja, sam już nie wiem Jak zakładasz eibach -30 to obowiązkowo amorki o skróconym skoku . Miałem eibach na amorkach 1BA i powiem Ci ze kiepsko się jezdziło - za bardzo bujało . Teraz mam eibach -30 i oryginalne amorki s-line 1BE Czyli brać ten eibach pro kit -30 tak?
dzik Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 ale nastaw się by w przyszłości wciągnąć amoresy pod 1 be
mateusztbg Opublikowano 20 Lipca 2016 Opublikowano 20 Lipca 2016 pro kit najlepiej tak? Bo sa jeszcze inne eibacha sprężyny...
mateusztbg Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Teraz mam tylko zgryz czy zmieniać te amory z 1ba na 1be. Coś oprócz sprężyn i ewentualnie amorków muszę jeszcze zmieniać w samochodzie? Jakieś odboje, podkładki czy inne takie?
lopes1987 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Mateusztbg poszukaj na allegro lub w dziale sprzedam używanych amorków 1BE ( są już w dobrych pieniążkach do dostania) i przy montażu sprężyn wrzuć od razu amorki żeby nie robić roboty 2 razy. Ja mam tak u siebie i jest super autko trzyma jeszcze komfort a i czuć lepszą sztywność i trzymanie się na drodze. do normalnej jazdy pro kit i 1BE jest ideał. mają też sport line i 1BE ale to już nie wiem czy nie za twardo.
mateusztbg Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Wlasnie chcialbym by na 19calach tego komfortu jedbak troche zostalo, nie chce takiego betonu Co jeszcze potrzebuje oprocz sprezyn i ewentualnie amorkow 1be?
FroS-t Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Kup obowiązkowo amory 1BE albo 1BV, nie zakładaj sprężyn obniżających na zwykłe amortyzatory.... poza tym -30mm na 19 cali koła to trochę mało.....
diesel1511 Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Jak cos to bede mial na sprzedaż przednia zawieche 1BE jeszcze na aucie poniewaz planuje gwint takze jak jestes z okolic wroclawia to nawet mozesz przetestowac na aucie
mateusztbg Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 Pisałem, że z racji dróg w mojej okolicy odpada duża gleba i beton zawias, widziałem już kilka B7 na -30 + 1be/bv i taki efekt w zupełności mi by wystarczył. Co jeszcze potrzebuje oprocz sprezyn i ewentualnie amorkow 1be? Jakichś podkładek, odboi czy coś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się