marcinch001 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Eibach jest w miarę miękki jak naciśniesz maske to normalnie się ugina podejrzewam ze zawias siedzi na odboju co do tyłu to mozesz załorzyć coś takiego dodam tylko ze tylne są droższe . http://www.noweczesci.pl/odboj-amortyzatora-swag,c,0-151-32923576-415343/
Ans Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) dlatego nie powinno sie montowac amorow 1ba do eibacha u mnie jest podobnie chyba lezy na odbojach co by tu mówić, prawda. A miało być tak pięknie w 2 osoby nie moglismy "bujnąć" auta Eibach jest w miarę miękki jak naciśniesz maske to normalnie się ugina podejrzewam ze zawias siedzi na odboju co do tyłu to mozesz załorzyć coś takiego dodam tylko ze tylne są droższe . http://www.noweczesci.pl/odboj-amortyzatora-swag,c,0-151-32923576-415343/ a jakby przyciąć ori? ale to chyba byłoby druciarstwo ? ciul wie co za odboje u mnie siedzą bo auto było wyjątkową kozą i wiem ze amory juz byly wymieniane Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez Ans
marcinch001 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 dlatego nie powinno sie montowac amorow 1ba do eibacha u mnie jest podobnie chyba lezy na odbojach co by tu mówić, prawda. A miało być tak pięknie w 2 osoby nie moglismy "bujnąć" auta Eibach jest w miarę miękki jak naciśniesz maske to normalnie się ugina podejrzewam ze zawias siedzi na odboju co do tyłu to mozesz załorzyć coś takiego dodam tylko ze tylne są droższe . http://www.noweczesci.pl/odboj-amortyzatora-swag,c,0-151-32923576-415343/ a jakby przyciąć ori? ale to chyba byłoby druciarstwo ? ciul wie co za odboje u mnie siedzą bo auto było wyjątkową kozą i wiem ze amory juz byly wymieniane Mozesz przyciąć ale to działanie na krótką metę
boguc Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Panowie to jak z tym zawieszeniem....niedawno zakupiłem b6 w Avancie i zamierzam właśnie wsadzić Eibach Pro Kit do 1BA.Co oprócz wymienionych springów trzeba wsadzić aby dało się na tym jeździć...teraz auto stoi wysoko na 16 a w planach jest 17/18.
roman_tyk Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 bilstein b6 albo ori amorki czerwone nowe
_quattro_ Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) dlatego nie powinno sie montowac amorow 1ba do eibacha Nic bardziej mylnego, trzeba tylko pamiętać o kilku rzeczach i będzie ok ja po założeniu eibacha nie zmieniałem odbojów, amortyzuje bez żadnych problemów, nie leży na odbojach, nie dobija. Po parustu kilometrach przebiegu i kontroli zawieszenia nie stwierdzam żadnych nadmiernych zużyć elementów zawieszenia Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez _quattro_
gregor2208 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Wg mnie lepszym rozwiązaniem są sprężyny H&R -35 ponieważ są sztywniejsze od eibacha.
_quattro_ Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Wg mnie lepszym rozwiązaniem są sprężyny H&R -35 ponieważ są sztywniejsze od eibacha. Zgadza się ale wszystko zależy od tego co kto chce uzyskać montując niższe springi. Ja kupując prokit eibacha chciałem żeby całe auto siadło niżej a opona ładnie tworzyła całość z błotnikiem, nie tracąc przy tym na komforcie, generalnie co kto woli. Niestety pojawiają się osoby, które nie dowiedzą się do końca co montują w swoim aucie i później lament, że takie za miękkie a takie za twarde.
gregor2208 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Wg mnie lepszym rozwiązaniem są sprężyny H&R -35 ponieważ są sztywniejsze od eibacha. Zgadza się ale wszystko zależy od tego co kto chce uzyskać montując niższe springi. Ja kupując prokit eibacha chciałem żeby całe auto siadło niżej a opona ładnie tworzyła całość z błotnikiem, nie tracąc przy tym na komforcie, generalnie co kto woli. Niestety pojawiają się osoby, które nie dowiedzą się do końca co montują w swoim aucie i później lament, że takie za miękkie a takie za twarde. Dlatego polecam podejmowanie takich decyzji na spokojnie, po przeanalizowaniu za i przeciw. Też długo miałem problem z podjęciem decyzji ale ostatecznie zainwestowałem w w/w H&R i amorki Koni STR.T Przy kołach 17 mam od ziemi do błotnika 64,5 przód i tył i wcale nie jest zbyt twardo, a wręcz po miesiącu zapomniałem jak już było na 1BA i obecny zawias wydaję się optymalny jak dla mnie
marcinch001 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Pamiętajcie tylko ze za twardośc zawieszenia w bardzo dużej mierze odpowiada amortyzator . Zawieszenie 1BE a 1BV rózni się tylko amorkiem a twardość w 1BV o wiele większa od 1BE
gregor2208 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Pamiętajcie tylko ze za twardośc zawieszenia w bardzo dużej mierze odpowiada amortyzator . Zawieszenie 1BE a 1BV rózni się tylko amorkiem a twardość w 1BV o wiele większa od 1BE Właśnie o tym pamiętałem przy wyborze i dlatego do sztywnych sprężyn dobrałem nie aż tak twarde amortyzatory i całość bardzo fajnie się sprawuje.
roman_tyk Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Po parustu kilometrach przebiegu i kontroli zawieszenia nie stwierdzam żadnych nadmiernych zużyć elementów zawieszenia to jeszcze troche przejedz i zobaczysz mi tez sie tak na poczatku wydawalo, aczkolwiek mam spore wymagania, moze innym to pasuje. Amorki bilstein b6 rekomendowane sa do seryjnego zawieszenia, do obnizonego b8, wiec o czyms to mowi ze seryjne 1ba nie przetrwaja tego typu testu zbyt dlugo, albo po prostu nie beda spelniac swojej roli. Popytajcie tych ktorzy zalozyli skrocone amory do sprezyn obnizajacych jak to jezdzi.
_quattro_ Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 to jeszcze troche przejedz i zobaczysz To nie moje pierwsze auto gdzie montowałem niższe springi
marcinch001 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Po parustu kilometrach przebiegu i kontroli zawieszenia nie stwierdzam żadnych nadmiernych zużyć elementów zawieszenia to jeszcze troche przejedz i zobaczysz mi tez sie tak na poczatku wydawalo, aczkolwiek mam spore wymagania, moze innym to pasuje. Amorki bilstein b6 rekomendowane sa do seryjnego zawieszenia, do obnizonego b8, wiec o czyms to mowi ze seryjne 1ba nie przetrwaja tego typu testu zbyt dlugo, albo po prostu nie beda spelniac swojej roli. Popytajcie tych ktorzy zalozyli skrocone amory do sprezyn obnizajacych jak to jezdzi. Popieram
boguc Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Dobrze rozumiem ze Eibach z ori 1BA nie będzie dobrym rozwiązaniem? Konieczne jest od razu wkładanie amorow dostosowanych do obniżenia? A co z odbojami? Najpierw chce wsadzić sprężyny na 16 felgi które mam,zobaczyć jak to siedzi i wtedy mam zamiar pójść w 17 albo 18
marcinch001 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Kolego poczytaj sobie jedną stronę wcześniej pisałem o odbojach . Jak zmieniasz spręzyny na nizsze to odboje trzeba zmienić .Co do amorka z 1BA to wszystko zalezy w jakim jest stanie jezeli jest dobry to troche pojezdzisz pamietaj tylko że to sa amorki od innych spręzyn i amorek bedzie pracował w innym zakresie . Jak chcesz zrobić to tak jak się należy to szukaj amorka o skróconym skoku . polecam oryginalne od s-line czerwone .
boguc Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ok dzięki czyli wezmę te co podałeś w linkach na przód 75 i na tył 100 Jeśli mówisz ze będzie Ok :-) Co do amorow to jak seria da ciała to poszukam innych. czytałem że Koni są optymalne i nie tak twarde jak czerwone od s-line
tomber Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Jaki gwint polecacie do seryjnego zawieszenia 1ba aby był kompromis między komfortem i wysokościa
mateusz233 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 (edytowane) Kolego chodzi Ci chyba o sprężyny. Gwint mozesz regulować jak chcesz na wysokość. Edytowane 12 Maja 2015 przez mateusz233
gregor2208 Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Ok dzięki czyli wezmę te co podałeś w linkach na przód 75 i na tył 100 Jeśli mówisz ze będzie Ok :-) Co do amorow to jak seria da ciała to poszukam innych. czytałem że Koni są optymalne i nie tak twarde jak czerwone od s-line Jeżdżę na Koni + sprężyny H&R od ponad dwóch miesięcy i jestem zadowolony, jest sztywno ale ładnie wybiera nierówności.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się