Dawid231 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Wymienia się go normalnie bez żadnych magii czy trzeba rozłączać akumulator itd?
Away Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Pytanie, czy VAG na pewno zgłosi awarię takiego czujnika? Mam taki oto objaw, kiedy przyśpieszam, przy redukcji biegu obroty mi sie zwiększają- czytałem, że to objaw właśnie uszkodzonego czujnika położenia pedału sprzęgła.
Dawid231 Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 VAG nie zgłosi awarii kolego. Na postoju musisz sprawdzić. Odpalasz VAG Odpalasz silnik (lub nie ale ja odpalałem) Wchodzisz w 01 Engine Wchodzisz w Meas Blocks (bloki pomiarowe) Wchodzisz w grupę 06 W pierwszym okienku są trzy cyfry(trzy zera), na postoju(czyli bez wciskania żadnego pedału) powinny byc same zera. Po wciśnieciu pedału hamulca dwa ostatnie zera powinny zmienic sie w jedynki, a po naciśnięciu pedału sprzęgła pierwsze zero powinno sie zamienic w jedynkę. Jeżeli bez wciskania któreś z zer od razu są jedynkami lub zera nie zmieniają sie w jedynki po naciśnięciu to znaczy ,że któryś z czuników jest zepsuty:)
Stichy Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Ja juz kilka razy reanimowalem czujniki sprzegla - montuje tempomat a tu czujnik walniety - jak mam zapas to wymieniam a jak nie mam to lutuje urwana blaszke i smiga Zagrazenia nie ma, a jak potrzeba na wczoraj to dziala bez problemu
Madol1 Opublikowano 30 Maja 2015 Opublikowano 30 Maja 2015 Ja juz kilka razy reanimowalem czujniki sprzegla - montuje tempomat a tu czujnik walniety - jak mam zapas to wymieniam a jak nie mam to lutuje urwana blaszke i smiga Zagrazenia nie ma, a jak potrzeba na wczoraj to dziala bez problemu Możesz podać więcej info na ten temat? Blaszka znajduje się w środku czujnika?
Stichy Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 Psze http://a4-klub.pl/index.php?/topic/321815-reanimacja-czujnika-polozenia-pedalu-sprzegla-a4-b67/
Madol1 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Jakby ktoś chciał sprawdzić czy jego manetka na 100% procent jest sprawna można to zrobić w następujący sposób: 1. Wchodzimy w Steering Wheel - 16 2. Measuring blocks - 08 3. Wchodzimy w grupę 004 Oczywiście wszystko robimy na przekręconym zapłonie. W pierwszej kratce pojawi się info czy tempomat w danej chwili jest włączony czy nie. W trzeciej kratce będą zmieniać się poszczególne funkcje manetki które będziemy sprawdzać 1
sambo Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Mam pytanko, czeka mnie wymiana czujnika sprzęgła. Wymieniałem już czujnik hamulca wiec wydaje mi się, że sprawa wygląda podobnie. Jednak w Etce przeczytałem dla wersji BEX : "W przypadku kolejnej wersji: 6Q0 927 189 nie wolno wyciągać popychaczy" - czy na coś muszę dodatkowo uważać?
albert224 Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) Mi po jakichś 20 min (czasem różnie) zapala sie kontrolka ESP . Wiec to chyba bedzie tak jak piszecie, że problem leży po stronie czujnika świateł stopu. Jak wróce z wyjazdu to zakupie nowy i zobaczymy.Dodam że teraz jechałem po autostradzie i prawie nie wciskałem hamulca i kontrolka sie nie zaświeciła. Edytowane 13 Listopada 2015 przez albert224
W_I_T_E_K Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Panowie a czy tan czujnik odpowiedzialny jest za rozruch auta? Tzn nie muszę wciskajc sprzęgła że by odpalić auto - tak jest u mnie. Oczywiście zawsze wciskam podczas rozruchu, ale przyjechał do mnie szwagier A3 i tam nie odpaliłem nie wciskając sprzęgła. Posiadam tempomat i wszystko jest ok. Po wciśnięciu sprzęgła natychmiast się dezaktywuje, czyli czujnik sprawny
holker Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 W B6 raczej ten czujnik nie ma nic bezpośrednio wspólnego z odpalaniem, tj. można odpalić auto bez wciskania sprzęgła na luzie - chociaż z biegiem nigdy nie próbowałem ale wątpie
Sedrak Dan Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 U mnie ostatnio też wywaliło błąd czujnika sprzęgła i od czego on jest ? Wiem, że bez niego tempomat nie zadziała, ale od czego jeszcze ? 1
M@rcin Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) U mnie ostatnio też wywaliło błąd czujnika sprzęgła i od czego on jest ? Wiem, że bez niego tempomat nie zadziała, ale od czego jeszcze ? Jak masz zwalony czujnik i go wypniesz albo całkowicie wciśniesz ten bolec to nie dość ,że tempomat nie działa to przy każdej zmianie biegów(w międzyczasie)obroty nie spadają tylko są chwilę podtrzymywane. Edytowane 8 Stycznia 2016 przez xMarcin95x
Robero321 Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 Czujnik hamulca jest taki sam dla wswystkich modeli czy są różne ?
314TeR Opublikowano 16 Czerwca 2016 Opublikowano 16 Czerwca 2016 (edytowane) Uzupełnię o numery, ponieważ sam się dziś wkopałem i kupiłem nie ten czujnik. Opracowane na podstawie ETKA on-line dla A4 B6 2004. Czujnik położenia pedału sprzęgła jest w dwóch wersjach: 7H0927189 - zastępuje starsze o numerach: 8E0927189B, 8E0927189, jest on instalowany w ALZ, AVB, AVF, AWX, ALT, AWA, AMM, BDV, AYM, BFC, BCZ, BDG, AKE, BAU, BDH, BBJ, ASN, AVK, BBK, BGW, BKE 6Q0927189 - zastępuje starsze numery 1J0927189F, jest on instalowany w AVJ, BFB, AMB, BEX Czujnik położenia pedału hamulca: 1K2945511RDW - zastępuje starsze o numerach: 1K2945511 - we wszystkich modelach silnika taki sam. Jeszcze jedna bardzo ważna uwaga - czujniki montuje się BEZ wciskania pedałów - muszą one pozostać w pozycji spoczynkowej. Próba montażu na wciśniętym pedale zakończy się najprawdopodobniej ułamaniem plastikowych elementów. Przy demontażu/montażu przekręca się czujnik o jakieś 45 stopni. Edytowane 25 Maja 2016 przez 314TeR 1
arturbp Opublikowano 18 Czerwca 2016 Opublikowano 18 Czerwca 2016 Jaka jest róznica miedzy czujnikami 6Q0927189 a 7H0927189 Czy róznia sie budowa czy poprostu szy rózne zaleznie od silnika. Bo mam problem z tym czujnikiem w audi a4 b6 silnik bfb a siedział u mnie czujnik nr 8e0927189B i nie działa. Auto kupiłem juz po przekładce z automatu na manual
314TeR Opublikowano 19 Czerwca 2016 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Sam czujnik to tylko zamknięcie/otwarcie obwodu, więc pod względem elektrycznym są takie same. Prawdopodobnie różnią się mechaniką mocowania - różne mechanizmy sprzęgła w zalezności od silnika. Jak miałeś 8e0927189B to ja bym kupił 7H0927189, widać ktoś założył pedały od tego co miał pod ręką.
black_edition Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Ten czujnik to jakaś masakra pod względem konstrukcyjnym . Tak komplikować to mogą tylko NIemcy. Jak rozebralem go i na jakiej zasadzie rozlacza styk to szkoda komentować. Jakby nie można normalnie dac trzpień z zakończonym stykiem i by rozlaczal z plytka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się