Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak Określić Stan Sprzęgła?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W zasadzie nic nie hałasuje i nie piszczy,jednak pedał sprzęgła łapie dosyć wysoko (myślę źe ok.5 cm od góry).jak mogę określić czy sprzęgło jest do wymiany czy nie? Do tego dochodzi jeszcze jakieś koło masowe.Razem to ponad 2 koła wydatek,więc chciałbym być raczej pewny.Czy jak pojadę na

kompa to wykarze stan sprzęgła? Nie mam zaufanego mechanika,więc nie wiem czy wymienia się samo sprzęgło czy razem z tym dodatkiem masowym.

Może ktoś miał podobny problem?

Dzięki

Opublikowano

Kompem nie sprawdzisz. Jak nie zrywa i nie szarpie to jest ok.a to że bierze wysoko to nie tragedia. Większość tak ma.

Opublikowano

jeżeli przy ruszaniu nie szarpie i nie ślizga się to jest ok a to że bieże wysoko to nieraz nawet bywa że po wymianie też bieże wysoko

Opublikowano

U siebie miałem tak samo, przed wymianą sprzęgło brało u góry po wymianie wiele sie nie zmieniło.

Opublikowano

ponoć w grupie vw często tak właśnie jest że wysokość brania sprzęgła się nie zmienia ale ustepują inne mankamenty jakie były na starym sprzęgle

Opublikowano

Dzięki,więc jak na razie 2 koła uratowane, bo u mnie niema żadnych objawów o jakich piszecie poza wysokim sprzęgłem. :banan:

Opublikowano

to nic tylko jeździć a pieniądze wydać na inne wydatki

Opublikowano

Na mody proponuje :D

Opublikowano

Mi tam sie podoba ze bierze wysoko, nie trzeba do konca sprzegla wciskac zeby zmienic bieg :decayed:

Opublikowano

no to tak nie do konca jest z tym nie wciskaniem sprzegla do konca ale fakt w wiekszosci vagów bierze wysoko przynajmniej nie jechalem takim ktory bral by nisko przy podlodze

Opublikowano

tourany biorą przy podłodze w moim miasteczku :decayed:

Opublikowano

u mnie w rodzinie mam 2 nowe auta i oby 2 biora ładnie wysoko przy samym koncu znajomy ma seata 18 letniego i u niego jest tragedia juz na sprzegle wcisnietym łapie a jak pusci lekko to jakby wgl puscił tak jest zjechane :wink: dobre sprzegło łapie przy koncu dopiero

Opublikowano

zatrzymaj samochód przy krawężniku, wbij piąty bieg i puszczaj powoli sprzęgło jeżeli zgaśnie od razu to sprzęgło jest ok jak nie to się ślizga i musisz myśleć o wymianie.

Opublikowano

Albo jadąc na wyższym biegu, najlepiej V podczas przyśpieszania wcisnąć szybko na moment sprzęgło. Po puszczeni czuć będzie czy się nie ślizga

Opublikowano

Przy 50 włącz piątkę i gaz prawie do końca, jak nie zrobi się "multitronic" czyli obroty na 4,5rpm to jest ok tylko rozgrzej wcześniej dobrze silnik bo trochę średnio dla niego zdrowe takie testy :P

Opublikowano

U mnie szarpie na jedynce z tego co wyczytałem w komentarzach zapewne do wymiany :|

Opublikowano

U mnie szarpie na jedynce z tego co wyczytałem w komentarzach zapewne do wymiany :|

u mnie tez ale dopiero jak jade w korku i pracuje dłuższy czas 1 sprzegło 1 sprżegło to w pewnym momęcie za nim rusze to wytelepie budą aż na wymioty ciągnie ;/ po dłuższej stabilnej jeżdzie lub postoju sie uspokoja //..

Opublikowano

a co jeżeli na biegu jałowym po wciśnięciu sprzęgła słychać lekki stukot?

Opublikowano

Czyżby dwumas się tłukł? ;)

Opublikowano

chyba tak, ale nie jest jeszcze jakoś tragicznie, z tego co zauważyłem to narazie raz na jakiś czas się tak dzieje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...